| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
net een artikel gelezen in de krant... kopstukken drugsbende opgepakt op zijn toppunt haalde de bende een weekomzet van 20 kilogram verdovende middelen het zijn 2 meisjes en 3 jongens die ik vroeger heel goed gekend heb. 'k ging er zelf altijd drugs kopen.
ik denk wel dat het hier in de streek voor velen nu moeilijker is om aan hun dope te komen...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Meisje: "Vergeef me vader, want ik heb gezondigd."
Priester: "Wat heb je gedaan m'n kind?" Meisje: "Ik heb tegen een man "Vuile klootzak" gezegd.' Priester: "Waarom heb je Vuile klootzak gezegd?" Meisje: "Omdat hij aan me hand zat." Priester: "Net als dit?"(En hij zat aan haar hand) Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen zat hij aan mijn borsten." Priester: "Net als dit?"(En hij zat aan haar borsten). Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen trok hij mijn kleren uit." Priester: "Net als dit?" En hij trok haar kleren uit." Meisje: "Ja vader." Priester: "Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Toen stopte hij ze je weet wel wat, bij mij in me je weet wel wat." Priester: "Net als dit?"(En hij stopte zijn je weet wel wat bij haar in d'r je weet wel wat.) Meisje: "JA VADER, JA VADER, JA VADER!!!" Priester: (Na een paar minuten) "Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen." Meisje: "Maar vader hij had AIDS!" Priester: "Die VUILE KLOOTZAK!!!" haha
|
|
|
|
|
|
Wat is een lada op de top van een berg? Een mirakel
Wat zijn drie lada's op de top van een berg? Science Fiction Wat is vlees en zonder r ook vlees? * Rookvlees Wat zegt een kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ? * Tok Wat zegt een Surinaamse kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ? * Antw: Tok Man ! komt een man bij de dokter, Komt de docter niet. Wat is kleiner dan 3 millimeter? * 2 millimeter! HAHA
|
|
|
|
|
|
hehe niet zoveel is er af
en mja nieuws over de meeting wil niet echt vlotten morgen weet ik of ik ga of niet ![]() hehe deze link is trouwens ook te bruut hehe een gast die mario 3 in 11 minuten uitspeelt http://web.inter.nl.net/users/flabbe...s11minutes.wmv
|
|
||
|
Citaat:
a message to you, rudie fuck you rudie
|
|
|
su, deze foto moet er ff geplaatst worden: staat in het Friesland boek dat overal te koop is. 2/3 jaar oude foto ongeveer. links/rechts: kelly, marije, jurjen, mirthe (ik), stijn (upior), pieter (infaustus) lol.. nouja, en ne net me eerste pilske dus niet ontopic but, what the hell?! |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 18:46 | |
| Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 16:13 | |
| Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 21:03 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 19:00 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 21:21 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 02:18 | |