Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 11:17
Dark Angel
Dark Angel is offline
Er zijn heel veel blote-schouders shirtjes te koop op het moment; je weet wel, wijd van boven met los elastiek. Vind ik erg handig, want ze staan super onder een corset.

Maar als je zo'n shirtje draagt, moeten je schouders ook echt bloot zijn of is het ook leuk met BH-bandjes zichtbaar? (moeten ze natuurlijk wel netjes zijn, en in dezelfde kleur)

Aan de ene kant staat het best leuk, aan de andere kant heb ik zo'n automatische reactie van "die mogen niet zichtbaar zijn"

Wat vinden jullie?
Oud 08-05-2002, 11:21
Lievelotje
Lievelotje is offline
absoluut geen bh-bandjes, die nemen heel de spanning weg in het blote schouders beeld. heb zelf nu ook bloteschouderstshirtje aan, vind ze mega
Oud 08-05-2002, 11:23
Alet
Alet is offline
Het is niet helemaal mijn stijl, maar ik vind dat ze best zichtbaar mogen zijn, moeten het wel mooie matching bandjes zijn natuurlijk.
Maar waarom wil je er geen strapless bh onder dragen dan?
Oud 08-05-2002, 11:25
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ja ik zie best veel mensen er mee lopen., en die hebben er dan aanplak mouwtjes bij. Ik vind het wel grappig. Maar als je een bh er bij aan wil, moet je er zo een nemen met van die doorzichte bandjes, ik weet ff niet hoe ze heten.
Oud 08-05-2002, 11:27
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind het soms juist wel leuk als je die bandjes wel ziet. Dat heeft Jennifer Lopez volgens mij ook in een clip van haar. Zorgt voor wat afwisseling ofzo.
Oud 08-05-2002, 11:40
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Maar als je een bh er bij aan wil, moet je er zo een nemen met van die doorzichte bandjes, ik weet ff niet hoe ze heten.
ie, die vind ik juist verschrikkelijk en ik zie er het nut er eigenlijk niet van in. iedereen ziet toch dat je een bh aan hebt, maar dat je hem eigenlijk niet wil laten zien, maar toch weer wel
Oud 08-05-2002, 11:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb nog nooit een strapless BH gevonden die ook werkelijk steun geeft, dus dat is niet echt een optie. En eigenlijk vind ik dat die bandjes ook best kunnen
Oud 08-05-2002, 12:01
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
ie, die vind ik juist verschrikkelijk en ik zie er het nut er eigenlijk niet van in. iedereen ziet toch dat je een bh aan hebt, maar dat je hem eigenlijk niet wil laten zien, maar toch weer wel
Ik vind ze zelf ook niet mooi hoor maar ze vallen wel minder op dan andere kleuren, daarom is het wel handig. (denk ik)
Oud 08-05-2002, 12:08
shanli
shanli is offline
jaaaa,ik heb er ook ze ook net gezien in een over ander boekske.Het is niet echt mijn stijl maar moest ik er een zien dat mij aanstaat zou ik het zeker kopen.Die BH-bandjes,den trek ik er gewoon geen onder aan,of wel 1 als ik er een heb die er goed bij staat.
Oud 08-05-2002, 13:20
acid-star
acid-star is offline
geen BH bandjes, dat ziet er echt superstom uit. Neem een strapless BH als het niet anders kan.
Oud 08-05-2002, 13:24
fruitmand
fruitmand is offline
je kan ook strapless bh's kopen, special voor die dingen. en ik draag ze gerust zonder bh
Oud 08-05-2002, 13:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
Hallo mensen, lees dan even...

Ik heb ladingen strapless BHs geprobeerd. Het werkt niet. ze zitten niet goed. Ik heb er het model niet voor.

Okay? Strapless is geen optie. (en zonder BH al helemaal niet.)
Oud 08-05-2002, 13:51
Gleipnur
Gleipnur is offline
waarom zou iemand mijn bh nie mogen zien? iedereen weet toch dat je er sowieso een aan hebt, pfuh!:-)
Oud 08-05-2002, 13:52
Lievelotje
Lievelotje is offline
hoezo sowiezo?
Oud 08-05-2002, 13:57
Gleipnur
Gleipnur is offline
erm....ok, laten we nou even aannemen dat toch wel HET OVERGROTE deel van de meisjes ene bh draagd
Oud 08-05-2002, 14:00
shanli
shanli is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Hallo mensen, lees dan even...

Ik heb ladingen strapless BHs geprobeerd. Het werkt niet. ze zitten niet goed. Ik heb er het model niet voor.

Okay? Strapless is geen optie. (en zonder BH al helemaal niet.)
ja,dan moet het maar met BH
weet jij iets anders?
Oud 08-05-2002, 14:01
shanli
shanli is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
hoezo sowiezo?
ok,jij draagt er dan wel geen,aangezien je toch springtietjes hebt
Oud 08-05-2002, 14:19
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Gleipnur schreef:
erm....ok, laten we nou even aannemen dat toch wel HET OVERGROTE deel van de meisjes ene bh draagd
lijkt me fair
Oud 08-05-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:

ok,jij draagt er dan wel geen,aangezien je toch springtietjes hebt
*proest*

ik vind het juist wel lief staan, bandjes..en veel meisjes dragen ook gewoon een bh onder zo'n spagettibandjes hemdje en dat vind iedereen toch ook gewoon kunnen?
trouwens, dan heb je zeker corsetten die tot onder je borst lopen? want je hebt toch ook een soort die iets hoger valt? misschien kan je dat proberen dan geeft je corset steun en heb je geen bh nodig...
Oud 08-05-2002, 15:03
Roosa
Roosa is offline
Ik heb zelf ook nog nooit een strapless bh gevonden die goed blijft zitten. nu heb ik zelf van dat rekstof zeg maar een band gemaakt, die je over je hoofd kan aan doen, en dan over een strapless bh(moet die band wel een beetje strak zitten) dan blijft je bh goed zitten..en het zit ook wel lekker (vind ik)

Ik vind die truitjes trouwens soms wel mooi, en soms niet, ligt eraan hoe het eruit ziet.
Oud 08-05-2002, 15:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Ik heb zelf ook nog nooit een strapless bh gevonden die goed blijft zitten. nu heb ik zelf van dat rekstof zeg maar een band gemaakt, die je over je hoofd kan aan doen, en dan over een strapless bh(moet die band wel een beetje strak zitten) dan blijft je bh goed zitten..en het zit ook wel lekker (vind ik)

Heej das wel een goed idee
Maar als je een strak truitje aan hebt zie je die band dan niet onwijs zitten?
Oud 08-05-2002, 15:23
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
danique2 schreef:
trouwens, dan heb je zeker corsetten die tot onder je borst lopen?
Nee, over-borst zijn ze.

Maar die ga ik niet naar m'n werk aan doen, dat is net weer te weird... Bovendien is een corset over een broek hopeloos onhandig, moet je elke keer losveteren omdat de onderkant v/h corset over je broek heenvalt.
Oud 08-05-2002, 15:41
Verwijderd
nou is even de mening van een jongen. Ik vind die truitjes waar jullie het over hebben wel gaaf bij de meeste meisjes staan, ik vind het wel kewl staan als er bh-bandjes te zien zijn, vind ik idd wel dat ze in de zelfde kleur "moeten" als het truitje of iets watr goed bijkleurt. Maar aan de andere kant vind ik ook wel mooi als een meisje zo'n doorzichte bandjes-bh aan heeft. Het is maar net wat jezelf gaaf vindt, maar jah das logisch.....
Oud 08-05-2002, 16:39
shanli
shanli is offline
Citaat:
danique2 schreef:

*proest*

ik vind het juist wel lief staan, bandjes..en veel meisjes dragen ook gewoon een bh onder zo'n spagettibandjes hemdje en dat vind iedereen toch ook gewoon kunnen?
ging ik net ook juist voorstellen
Oud 08-05-2002, 16:44
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik doe juist expres een bh onder mijn corset/andere straplessdingen aan.. straplessbh`s vind ik ontzettend vervelend zitten, en het houd niks tegen, geeft geen steun, ik doe bijv ondeer een rood corset zwart bh aan met zwarte bandjes, staat heel leuk, of onder iets zwart strapless een groene bh. Ik vind het fijner en het staat echt wel leuk als je goed combineert.
Advertentie
Oud 08-05-2002, 16:46
Verwijderd
Ik vind het niet echt mooi als de bh-bandjes zichtbaar zijn. Zelf heb ik ook zo'n truitje, en dan heb ik er een strapless-bh onderaan. Ik heb er (na lang zoeken) een gevonden die wel goede steun geeft...maar als je die echt geen aan wilt, is het ook heus geen ramp als je die bandjes ziet. Zonder vind ik mooier, maar het is echt geen dood-zonde als je ze wel ziet zitten hoor...
Oud 08-05-2002, 16:46
fruitmand
fruitmand is offline
darkangel;

als je die beha's niet lekker vindt zitten of leuk vind, maar ook niet GEEN beha aanwilt, en ook niet straps wilt hebben...haha, dan zit er niets op toch? Dan moet je die shirtjes maar niet kopen. Als die beha's niet staan, niemand ziet ze toch En als ze niet lekker zitten, dan zal je er maar aan moeten wennen. En zonder beha is niet een crime!!

Da's het enige advies wat ik kan geven...dan zal je die shirtjes maar niet moeten dragen denkik...
Oud 08-05-2002, 16:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
beehaa-bandjes zijn toch nie erg? (ok wel als 't witte zijn) ik draag vaak blote schouders en meestal een bandjes-beeha eronder (ofwel m'n strapless maar die zakt zo af dan zie je na een tijdje4 borsten ), en zéker geen plastieken bandjes dat vin 'k zo lelijk.
Oud 08-05-2002, 16:56
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind die dingen echt nix, al die bloemetjes en franjes en roezeltjes die nu in de winkels hangen ben gister wezen winkelen en kon nauwelijks iets fatsoenlijks vinden.
Ik heb overigens 1 zo'n blote-schouder-ding met zo'n strik vooraal en een naad onder je tieten, gekocht voor een hippiefeest. Hij was zacht roze en ik had er een hardroze bh onder, ik heb m gewoon met bandjes gedragen.
Oud 08-05-2002, 16:57
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Het kan best, mits het wel bij elkaar past. Ik denk niet dat het mooi is als je onder een donker truitje/corset een witte bh draagt.
Maar gwoon een donkerrode bh, of andere donkere kleuren kunnen best.
Oud 08-05-2002, 17:01
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
danique2 schreef:

*proest*

t
nou dat vind ik dus eigenluk ook geen smoel
Oud 08-05-2002, 17:36
shanli
shanli is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:

nou dat vind ik dus eigenluk ook geen smoel
ikke wel
wat een discussie eigenlijk,over BH-bandjes die je wel of niet vindt kunnen als je ziet.
Oud 08-05-2002, 18:26
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik vind juist een bh onder die truitjes leuk staan, heb ik zelf eigenlijk ook altijd
zoals mod al zei een rode bh onder een zwart truitje of andersom ...vooral als het kanten bh is vind ik het erg mooi

anders moet je dus die bh's proberen met doorzichtige bhbandjes..
Oud 08-05-2002, 18:45
Black Sugar
Black Sugar is offline
Geen bandjes of doorichtige bandjes. dat vind ik dus persoonlijk een super goede uitvinding die doorzichtige bandjes, ze vallen niet zo op ookal zie je ze wel eigenlijk, maar het stoort tenminste niet zo.
Oud 08-05-2002, 19:02
ShadowLady
ShadowLady is offline
wat doe je moeilijk, draag gewoon geen BH, klaaaar.
Oud 08-05-2002, 19:23
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:

idd...
Oud 08-05-2002, 19:43
feline
feline is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
Er zijn mensen waarbij dat iets moeilijker gaat. Is niet moeilijk doen.
(Niet dat ik daarbij hoor, maar toch)

Het dilemma is nu toch:
-Wel zo'n truitje met zichtbare bh-bandjes
-Geen truitje ?

Ik vind het niet eens zo raar staan hoor, bh-bandjes. Gewoon truitje kopen !
Oud 08-05-2002, 20:17
Roosa
Roosa is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heej das wel een goed idee
Maar als je een strak truitje aan hebt zie je die band dan niet onwijs zitten?
Je moet zorgen dat je niet zo'n dik randje maakt als je het vast naait. Maar je ziet het natuurlijk altijd wel een beetje zitten, maar dat is bij een gewone bh ook zo.
Je moet wel zorgen dat je de band breed genoeg maakt anders zakt ie naar beneden.
Bij 1 truitje dat ik heb zie je die band zitten, onder mn oksel zeg maar, omdat het truitje daar laag is, maar dan maak ik gewoon nog een band van een leuke kleur en dan staat het wel leuk.
Oud 08-05-2002, 21:00
boardbabe
boardbabe is offline
doorzichtige bandjes vind ik lelijk
witte ook

ik vind het juist wel mooi van allerlei felle kleuren bandjes (blauw, groen, roze) onder bijv. een wit truitje (moettie niet te erg doorschijnen natuurlijk)
Van J.Lo vind ik ook mooi, maar dat komt alleen doordat dat 'witte knoopbandjes'waren, maar opzich houd ik dus niet zo van witte bandjes

edit: blote schouders kan natuurlijk ook (niet tegen jou gericht dus Dark Angel) maar vind ik meestal minder
Oud 08-05-2002, 21:09
Just-A Skater
Just-A Skater is offline
meisjuh bij mij ops chool...(is trouwens super leuk meisjuh) had ook zo'n truitje...en daar zag je geen bandje...stond egt erug leuk!!!...dus xou zonder bandje doen als ik jullie was...
Oud 08-05-2002, 21:48
Dark Angel
Dark Angel is offline
't is een zwart truitje met zwarte BHbandjes eronder, en ik heb het geheel net acceptabel verklaart
Oud 08-05-2002, 22:25
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
heb ook een aantal blote schouder truitjes en soms wel met BH bandjes eronder , soms niet.
Wel zwart/zwart of rood/zwart anders vind ik het geen gezicht...
Oud 09-05-2002, 06:29
miep
miep is offline
absoluut geen bh bandjes, dat ziet er walgelijk uit!!
Oud 09-05-2002, 08:02
shanli
shanli is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
't is een zwart truitje met zwarte BHbandjes eronder, en ik heb het geheel net acceptabel verklaart
eindelijk
Oud 09-05-2002, 08:15
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik werk in een kledingwinkel en wij hebben die shirtjes ook... en die bh-bandjes kunnen er gewoon bij, dat is wat ik bij de etalagepoppen heb gedaan en het hoofdkantoor vind het geweldig!!!!! dus het is in... denk ik
Oud 09-05-2002, 09:18
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik heb nog nooit een strapless BH gevonden die ook werkelijk steun geeft, dus dat is niet echt een optie. En eigenlijk vind ik dat die bandjes ook best kunnen
Met jou ben ik het helemaal eens
In cup D/E heb je (bijna) geen (betaalbare) strapless bh's. En om nou met zo'n cupmaat geen bh aan te doen. Nee, dank je wel.

Ik heb een lichtblauwe, maar ik doe er gewoon alle kleuren bandjes onder. Ik vind het wel leuk eigenlijk
Oud 10-05-2002, 09:54
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
feline schreef:

Het dilemma is nu toch:
-Wel zo'n truitje met zichtbare bh-bandjes
-Geen truitje ?
maar als je dan geen truitje aan doet, draag je dan wel of geen bh en indien wel dan met of zonder bandjes... LOL
Oud 10-05-2002, 11:16
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
punt 1 : bh bandjes zijn lief

punt 2 : lievelotje der avatar maakt me missenlijk

doei
Oud 10-05-2002, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Er zijn heel veel blote-schouders shirtjes te koop op het moment; je weet wel, wijd van boven met los elastiek. Vind ik erg handig, want ze staan super onder een corset.

Maar als je zo'n shirtje draagt, moeten je schouders ook echt bloot zijn of is het ook leuk met BH-bandjes zichtbaar? (moeten ze natuurlijk wel netjes zijn, en in dezelfde kleur)

Aan de ene kant staat het best leuk, aan de andere kant heb ik zo'n automatische reactie van "die mogen niet zichtbaar zijn"

Wat vinden jullie?
Staat juist goed naar mijn mening. Dus met die bandjes
Oud 10-05-2002, 11:42
Eaglewing
Eaglewing is offline
nee, k vind het niet mooi!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten