Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap ook wel dat de allochtonen de houding van (sommige, vergeet dat sommige niet) nederlanders niet kunnen verdragen oid, maar nu ik er over denk, als het zo'n kleine groep is die zich daadwerkelijk als tuig gedraagt, en de moslims ook in nederland nog een sterk "wij gevoel" hebben", kan het overgrote, "cleane" deel van de moslimbevolking dat kleine groepje dan niet eens aan de kraag trekken? zou meteen goodwil opleveren van een hele grote groep mensen in nederland die denkt in "goed en kwaad" omdat ze dan zien dat er ook goeden zijn, die de lui die jun buurt onveilig maken willen aanpakken. het klinkt mezelf nogal idealistisch in de oren, maar kan het?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moslims vinden zich absoluut niet superieur aan andere. Hoe je moslims behandeld zo hoor je ook niet moslims te behandelen. wordt ook uitdrukkelijk in de islam verteld. Moslims zijn ook verboden hun geloof op te dringen, laat staan agressief. Dus ga jij maar tyerug in de hol van je, met je gekke ideetjes Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
even heel kort door de bocht: ik wilde de goeden helemaal niet ter verantwoording roepen, ik vroeg me af of de goeden de kwaden ter verantwoording konden roepen? Dit heeft niks met bewijzen te maken. je kunt wel zeggen, ze moeten het maar accepteren, maar het is gebleken dat SOMMIGEN dat niet doen. het gaat er in de eerste plaats om dat dat kleine groepje criminelen verdwijnt, want hoewel de generalisatie niet goed te praten is, het is begrijpelijk dat een "sommige-nederlander" een hekel krijgt aan allochtonen als hij een paar keer met zo'n groep in aanraking komt. overigens wordt het wel van jou verwacht dat je laat zien dat je niet evil bent ja, dat moet iedereen voortdurend, ook ik, ook nederlanders, ook Christenen. fatsoen heet dat, en dat hadden alle mensen en godsdiensten geloof ik. waarom ik dacht dat de goeden de kwaden konden aanspreken op hun daden: familie banden schijnen in de islam sterkt te zijn, zoniet, dan toch in het stukje cultuur die de allochtonen in hun identieteit willen houden. geloofsgemeenschappen zijn hecht, eruitstappen is verschrikkelijk en schandalig. kan het dan niet, nog korter door de bocht, eens gebeuren dat tijdens een dienst in de moskee oid, of een feest, of een reunie, of gewoon tijdens de opvoeding, dat zo iemand er op aangesproken wordt, of dat, als die kinderen niet naar de moskee gaan, men de ouders eens aanspreekt? ik weet niet of het in nederland ieder voor zich is, maar ik heb al eens aangegeven: in mijn omgeving, ken ik niemand die in het profiel past van een "sommige-nederlander". op school niet, op de jonge onderzoekers niet, op muziekles niet, in de straat niet. ook tijdens het hoogseizoen in frankrijk spreek in enkel mensen die je "links" zou noemen. volgens mij is het aantal "sommige-nederlanders" dan even groot als het aantal "marokanen dat het voor de rest verziekt" en in zo'n verfijnd, ruimdenkend millieu vertoef ik nou ook weer niet. mensen hoeven volgens mij ook niet "tegen" of "voor" de islam en allochtonen te zijn. ik vind zelf dat zij zich moeten aanpassen, maar wij ook. wel vind ik zij meer. ik ben ook voor het zerotolerance in situaties als dat met die poppen van laatst, maar besef wel dat dat de kleine groep is.
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kortom buitenlanders met een westerse cultuur opschepen is slechts een illusie. Ik vind dat als iemand de Nederlandse taal kent, en de wetten kent en accepteert, diegene goed geintergeerd is, PUNT |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij moet niet zeuren wiuj hebben het suikerfeest gehad, of jullie het nou wilden of niet. Pech gehad knul |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() whahahahahah ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jij spreekt jezelf constant tegen, telkens loop je weer ergens vast en ga je over iets nieuws zeiken. ga buiten spelen man ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oja weet je wel hoe laag schelden is??
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het verbaasd me inderdaad niet echt dat er mensen zijn die dat hele integratiegezeik zat zijn en helemaal geen nederlander willen zijn maar zichzelf willen blijven.
||
![]() |
Citaat:
en op school ook, er word altijd gelet op de negatieve dingen
|||||
Citaat:
Citaat:
ik ken trouwens bij nader inzien wel een rascist. mijn oude lerares nederlands, maar die is echt oud, en zoiemand die zeurt over jeugden van eeuwen geleden. ik ben er overigens een keer uitgezet toen ik haar subtiel duidelijk maakte dat ze discriminerend bezig was. Citaat:
besides, gaat het niet enkel om bewijzen, maar ook om de criminaliteit zelf Citaat:
maar nu moet ik eten...
|||
![]() |
Even kort want ik heb ook honger
![]() Citaat:
Daarbij kan ik me ook wel iets voorstellen bij de vooroordelen en de vragen die mensen hebben en doe dan ook altijd mijn best dingen uit te leggen in de hoop dat er ergens een klein beetje verandering optreedt. Zo ook mijn eeuwige gezeik op dit forum ![]() Maar ik vind wel dat je als autochtoon dan ook eerlijk moet zijn en moet toegeven dat je gedeeltelijk de integratie in de weg staat en niet moet zeuren over dwarsliggende allochtonen. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De Stingers hebben bovendien geen rol van betekenis gespeeld in de uitkomst van de oorlog.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en het is toch hun keuze, waarom moeten mensen zich altijd met anderen bemoeien??
|
![]() |
|
|