Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag gekocht.
OH ZO UBERVET!!! ![]() En je kan alle auto's bekijken in de showroom en een testrit maken (ook al heb je de auto nog niet!). ![]() De drempel ligt niet meer zo erg hoog, je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Heel erg afgesteld op elkaar. ![]() Je spaart Kudos, daarvoor krijg je punten (je gaat een level omhoog bij het bereiken van een aantal kudos en daarvoor krijg je een aantal punten), en met die punten kun je auto's "kopen". In het begin voor 2 a 3, later 5 a 6.. Tot en met 22 (ik neem aan dat de Enzo Ferrari de duurste is). Valt nog mee dus. Auto's zijn ingedeeld in catogeriën wat selecteren makkelijker maakt (en in multiplayer kun je makkelijker een gelijkwaardige auto kiezen). Tis natuurlijk niet cool om door een lijst van 100+ auto's te scrollen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooit zown grandprix spel gespeeld... Ging iets te scherp door de bocht, wiel deraf en moest opnieuw beginnen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb hem nu ook en hij speelt zo lekker. Elke auto voelt ook echt anders aan, goede muziek (vind ik dan) je kan ook in de auto van radiozender veranderen (a la GTA).
Ik ben nog niet bij de hoogste klasse, maar toen ik een testritje maakte in de Ferrari Enzo, heerlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
game girls ? SilverBlue | 176 | 10-08-2005 23:33 | |