Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee, maar volgens mij zijn er zoveel doden (ik denk dat toch wel 99,999999999999999999 % van alle mensen dood is, mínstens) omdat iedereen na een tijdje toch dood gaat, liefde of geen liefde, de meesten aan een virusziekte of bacteriele infecte (tegenwoordig niet meer, nu gaat meer dan de helft van alle mensen in Nederland dood aan kanker... maar vroeger (eeuw geleden en eerder) stierf zo'n driekwart van de mensen aan dingen als een blaasontsteking of een griepje)
|
![]() |
||
Citaat:
mensen, ik geloof dat we hier te maken hebben met een wetenschappelijke doorbraak! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je was dronken bedacht iets heel doms schreef het op viel in slaap werd wakker las briefje "Je kunt niet leven zonder mensen die van je houden...zijn er daarom zoveel doden?" en vroeg je af hoe je daar nou weer aan kwam. dat krijg je als je teveel zuipt. en nu niet zeggen dat je het zelf niet hebt bedacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik weet niet of het klopt, kheb het zelf bed8 eiglijk.. ![]()
|
Volgens mij heeft het te maken met zelfmoord. Mensen die niemand hebben, plegen zelfmoord, omdat ze niet kunnen leven zonder iemand die van ze houdt. Denk ik.
Inderdaad een vaag zinnetje en een mislukte poging tot diepere gronden. Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |