Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja daar lijkt het idd wel op.
Wat mij ook op valt is dat het bi zijn onder meisjes wel een soort trend lijkt te zijn. Of iedereen zegt ineens bi te zijn of ze komen er nu pas voor uit ofzo. Wat het precies is weet ik niet, maar het lijkt erg "cool" te zijn om op beide geslachten te vallen als meisje ![]() Zie wel een verschil met jongens idd, dat is denk ik vooral omdat jongens èn meisjes meestal nix tegen bisexuele meisjes hebben, maar jongens vaak moeilijk toen over bisexuele jongens. (soort onwetendheid/angst)
|
ja, bi meiden zijn zeker beter geaccepteerd, omdat je vaak (nee, niet altijd!) aan een jongen ziet of hij bi/homo is, en bij meisjes is dat niet zo. En het algemene "idee" bij meisjes is al snel "geil" (volgens de platte heren onder ons), thans het natuurlijk in hun ogen wel mooie meiden zijn.
maar dat is natuurlijk geen reden waarom het bij meiden/vrouwen meer geaccepteerd is dan bij jongens/mannen! hoop maar dat dat een beetje gaat veranderen
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien zijn jongens er banger voor, of hoort het niet bij hun 'stoer zijn' cultuur. Jongens onder elkaar lijkt me ook iets heel anders dan meisjes onder elkaar. Als je als meisje een probleem hebt ga je er voor zitten met een goede vriendin, en lult er net zo lang over tot je of a. opgevrolijkt bent, of b.het probleem opgelost is. Bij jongens lijkt me dat allemaal wat lastiger.. Maar dat weet ik niet zeker hoor, daarvoor moeten een paar jongens maar ff hun mening geven.
||
Citaat:
Gray gaat in dit boek uit van een nogal strakke scheiding tussen mannen en vrouwen. De mannen zouden in deze meer de ik-gerichtten zijn en vrouwen dus meer de wij-gerichtten. Vrouwen hebben instinctief meer de neiging om te praten dan mannen. Iets dat vooral te maken heeft met hoe de hersenen in elkaar zitten. Denk ook eens aan de karakterteristieke vormen van mannenvriendschappen en vrouwenvriendschappen: twee mannen kunnen urenlang zitten vissen zonder 1 woord te wisselen. Zie jij 2 vrouwen urenlang winkelen zonder iets te zeggen? (btw: no offence, ik wil hier niet stigmatiseren. Ik gebruik alleen twee duidelijk herkenbare voorbeelden) Het is dus voor jongens niet lastiger, maar anders. Jongens zullen in eerste instantie proberen om het zelf op te lossen.
|
Verwijderd
|
Logisch. Jongens vinden het erger om homo genoemd te worden dan meisjes het erg vinden om lesbo genoemd te worden. Heeft te maken met machogedrag. Mannen zijn veel banger dat hun mannelijkheid in twijfel wordt getrokken.
En natuurlijk hebben mannen bij een bi-meid altijd het foute idee dat ze er dan wel een triootje met een andere meid van kunnen maken. |
![]() |
|
Hm ik weet niet of het zo logisch is, als wij hier in België twee meisjes zien die hand in hand lopen krijgen die echt veel ergere reacties dan twee jongens die hand in hand lopen. Overlaatst hebben wij zo twee homo's op onze kermis zien lopen en in onze vriendenkring was het echt zo van: zo lief en ze komen er tenminste voor uit enz... Het was echt heel erg lief om te zien welk een band die mensen met elkaar hebben. Als we dan twee meisjes zien daarentegen lijkt het ons gewoon veel eigenaardiger. We hebben er echt niks op tegen maar het lijkt gewoon zo anders.
xxx Faith
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
misschien ook niet maar toch.. t idee dat mijn vriend ook op jongens zou vallen. maar t is niet zo dat ik t uit zou maken als t zo is hoor. liever niet.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Laten we eens het profiel van een gemiddelde TMF-kijker schetsen.
De gemiddelde TMF-kijker is een jaar of 14, niet bovengemiddeld intelligent, m/v, meeloper. Tja en het zullen vooral de jongens zijn die reageren op dat soort dingen als homo en bi. Mijn ervaring is dat meisjes zich er veel minder druk om maken. Voor jongens in hun puberteit is het vaak zo dat het stoer is om te roepen dat je twee meiden hebt zien lebberen, terwijl het ook stoer is om het idee van 2 kerels af te zeiken. Ik denk dat het gewoon de leeftijd is dus. |
![]() |
||
Citaat:
En, ja ik heb er wat op tegen als een jongen veel tijd in computers besteed. Vind het gewoon a-sexy.
|
![]() |
|
volgens mij word het van vrouwen idd geaccepteerd en van mannen niet. van vrouwen vind men het 'spannend' en bij mannen word het 'vies' genoemt. mij maakt het nix uit hor zolang bi mannen mij maar niet probere te versieren
![]()
||
![]() |
Citaat:
Is per opleiding verschillend
|
![]() |
Wednesday 13 Welcome to the strange >>Smoon = lief<< zegt:
ma bij meisjes is lesbie of bi sexie Wednesday 13 Welcome to the strange >>Smoon = lief<< zegt: ofja Wednesday 13 Welcome to the strange >>Smoon = lief<< zegt: mooie meisjes Rian-x- juh zegt: dat vind ik raar Rian-x- juh zegt: en als jongens bi of gay zijn is da zker vies? Wednesday 13 Welcome to the strange >>Smoon = lief<< zegt: vind ik wel ma da komt gewon omdatik het zelf nie ben Naar aanleiding van dit topic dus aan een willekeurige vriend van me gevraagd. Het is dus algemeen wel zo. Ik zelf vind bi of gay jongens helemaal niet vies of eng ofzo, maar andere mensen wel ![]() Het valt me wel op dat jongens gays vies vinden en meisjes het niet zo uitmaakt... Ook vaag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
volgens mij wel .... eigenlijk weet ik t wel cker.. wand tis net wat je zegt bi meisjes vinden mensen geiler dan dat 2 jongens een beetje met elkaar zitten te geilen ... ( vink zelf ook ... niet dat k pot ben ofzow ... maar kvin t in iedergeval beter dan 2 boys)
maar goed ... als ze zich daar lkkr bij voelen why not ...
||
![]() |
Een vrouw is gewoon geil, twee vrouwen zijn nog veel geiler.
Een man is gewoon afstotelijk, twee mannen zijn walgelijk!! Citaat:
Ik heb er pas geleden nog iets over gelezen. Ik weet niet meer precies wat er in stond (er was onderzoek naar verricht). Maar de resultaten waren ongeveer zo: hetero vrouwen kunnen opgewonden raken van zoenende vrouwen, maar hetero mannen kunnen absoluut niet opgewonden raken van zoenende mannen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Moet ik de vraag bezien door de ogen van het andere geslacht, of in het algemeen?
Door de ogen van het andere geslacht, zijn bi meiden voor een man het toppunt van sexueel vrijgevochten. Hij wordt denk ik toch wel opgewonden van vrijende meiden, of ze dat nu met elkaar doen of met een man. Bi- mannen zijn door de ogen van een vrouw, o dear, hoe breng ik dat...ik vind het zo zonde! Twee jongens die het met elkaar doen. Wat nou, ze moeten het met mij doen! In het algemeen gesproken zijn bi meiden wel stoer, ( want hebben een mannelijk trekje)maar bi mannen mietjes, (want ze hebben een vrouwelijk trekje) , door de ogen van het generaliserend grote publiek. |
![]() |
||
Citaat:
Van de heterosexuele vrouwen kon een groter deel (in meer of mindere mate) opgewonden raken van andere vrouwen dan dat heterosexuele mannen van andere mannen opgewonden raakten. (ik meen dat zo'n 10 á 15 % van de heterosexuele vrouwen opgewonden kon raken van andere vrouwen, tegen over 3 á 5 % van de heterosexuele mannen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opgewondenheid is trouwens gemeten door van die plaatjes waar je hand op moet. |
![]() |
|
Mannen trekt het gewoon als een meisje zegt dat ze bi is.. Dan denken ze gelijk dat ze een trio kunnen regelen..
En tja om nou mijn vriend met nog een man te zien vrijen.. dat trekt me niet echt erg..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er eigenlijk nog wel meiden die op jongens vallen Verwijderd | 59 | 27-09-2010 19:12 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Durf jij je geaardheid te openbaren?? DP17 | 112 | 14-09-2005 11:31 | |
Liefde & Relatie |
homoseksualiteit in nederland carfem | 77 | 02-04-2005 16:08 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Liefde & Relatie |
ik denk dat ik homo ben! help plz! vandervaartfan | 56 | 03-11-2003 18:36 |