Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 10:41
Hellracer
Hellracer is offline
ik weet niet helemaal of ik hier goed zit met mijn vraag. Ik wil een geluidskaart bestellen via internet bij dit bedrijf:
http://www.computerwebstore.nl/

zijn er mensen die ervaring hebben met het bestellen van hardware via internet en/of ervaring hebben met dit bedrijf ?
Dit is mijn eerste keer dat ik dus iets online bestel bij een bedrijf alleen ben nog een beetje huiverig hoe het zit als bijv. de kaart stuk is of hoe het zit met de garantie.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt
Oud 28-11-2003, 11:12
Verwijderd
http://www.tweakers.net/shopsurvey

Na een snelle blik blijven de reacties positief te zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Pas op met Tweakers ShopSurvey. Maar al te vaak zie ik zéér positieve reakties (10-en enzo) van users die pas geregistreerd zijn en geen frontpage-reakties hebben. Ik vermoed dan ook fraude, iets wat erg veel gebeurt in de Shop Survey. Leukste voorbeeld hiervan is DigiWorld, dat zijn ook echt oplichters.
Oud 28-11-2003, 17:38
Verwijderd
Dat zou kunnen. Daarom is ook gekozen voor een systeem dat je minstens twee weken registreerd op de frontpage moet zijn voor je in de Shop Survey kunt posten. Het is wel een indicatie, overigens. Ik zeg niet dat je er blind op moet varen, maar het kán handig zijn.

In elk geval is de kans dat je bij een groter bedrijf met meerdere vestigingen kutservice krijgt, net zo groot als bij een éenmansbedrijfje.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 13:15
Hellracer
Hellracer is offline
Ik zal er nog wel eens overnadenken voordat ik daar dan iets van ga bestellen. Ieder geval bedankt voor jullie reacties
Oud 29-11-2003, 13:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
@Nare
Je moet voor de lol eens bij DigiWorld kijken
de helft zijn nep 10-10-10-10 of 9-7-8-9 reakties, de andere helft 4-4-4-4 en 4-5-6-4 reakties.

Die maken gewoon bosjes nepaccounts aan en na 3 weken kun je ze gebruiken. Sommige users hebben ook al 4 of 5 keer shop survey ingevuld voor digiworld, hah. En de crew doet hier niets aan! Ws. omdat DigiWorld wel een Pricewatch-abonnement heeft. Makes you wonder, doesn't it...
Oud 29-11-2003, 15:24
Verwijderd
Ja
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:35
Koen
Koen is offline
Gelukkig is die tent failliet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 20:25
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Over het algemeen zijn de meeste bedrijven wel redelijk.

Ik heb zeer slechte ervaring met Alternate, maar dat is ook geen slecht bedrijf.

Kijk alleen dus wel verder dan de 1e 3 posts...
Oud 30-11-2003, 11:12
Verwijderd
Mijn ervaringen zijn positief met de volgende bedrijven:

- CompTechWorld
- Funprice
- Informatique
- Mycom
- Xenon Webstore
- Powerline

Bij allen meerdere malen iets besteld, in de gevallen waarin het niet direct leverbaar was keurig op de hoogte gehouden, nooit problemen gehad. Persoonlijk koop ik altijd bij MaXpert in Zutphen. Alleen A-kwaliteit spullen, echt zo ongeveer de goedkoopste van de hele Pricewatch, goede service, aardig en zeer vakkundig personeel

Heel slechte ervaringen heb ik met Infobusiness BV uit Deventer, een éenmanszaakje waar gebruikte troep verkocht wordt onder het mom van nieuw en waar ze van klantvriendelijkheid, garantie of service nog nooit gehoord hebben
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:32
Talon
Talon is offline
bedankt voor de links
ik heb nu alles besteld bij informatique
Reageren

Regels voor berichten