Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zo'n vriendin, intussen zijn we geen vriendinnen meer, maar k.
Ze kwam vorig jaar zomer hierheen, omdat we heel ver bijelkaar vandaan wonen konden we elkaar nooit zien. Mijn vriend was toen nog een gewone vriend, en ik wist wel dat hij haar wou zoenen etc. omdat hij haar 'lekker' vond... net zoals al mijn jongensvrienden... en zij had de neiging om heel flirterig te zijn en ik had gewoon altijd het gevoel dat ik minder dan haar was, snap je? Ik kreeg dus met mijn vriend, en we hebben het daar nog over gehad. Hij vertelde mij omdat hij mij niet kon krijgen, begon hij dus maar met haar te flirten, zij zag em niet zitten dus dat werd nooit wat... maar het zat mij nog wel dwars dat het leek dat zij gewoon altijd eerst aandacht kreeg van jongens dus toen we daar ngo over spraken voelde ik me wel onzeker. Ik en haar zijn geen vrienden meer (wegens reden) maar k Wat ik dus probeer te zeggen dat het helemaal niet vreemd is dat je er nog zo'n rotgevoel over hebt.. dat zou ik nl ook hebben ![]() |
![]() |
|
Dat jij vind dat dat meisje leuker is als jou wil niet zeggen dat iedereen daar zo over denkt. Jou vriend in ieder geval duidelijk niet! Hij heeft voor jou gekozen!
Echt advies om minder jaloers en onzeker te zijn heb ik eigenlijk niet. Maar Jouw vriend zal ook heus wel van die gedachtes hebben. Je denkt toch zeker niet dat jou vriend zichzelf net zo geweldig vind als dat jij hem vind ? |
![]() |
|
tjsah..
je kunt jezelf wel gekmaken, maar jij hebt hem nu toch ![]() en het gaat al negen maanden goed! en hij wilt vast geen meisje waar iedereen op is! dat was gewoon n crushje die te lang is blijven hangen ![]()
|
Je vriend houdt vast van je en het zal vast wel goed met hem bklijven gaan, jij bent toch ook welleens op iemand anderws verliefd geweest. Hij heeft waarschijlijk met jou veel meer meegemaakt ehn hij kent jou ook veel beter als haar, en haar kende hij toch niet zo goed. Maar het is niet zo dat hij voor jou gekozen heeft wat veel mensen hiwetr zeggen., hij dacht heus niet van welke zal ik nemen
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap het heel goed. Kan me er helemaal in vinden. Waarom vertel je je vriend niet hoe je je voelt? Desnoods zeg je tegen hem dat je graag hebt dat hij gewoon ffies in sommige dingen echt laat zien dat ie van je houdt. Hij zal het wel begrijpen denk ik. Wees gewoon eerlijk over je gevoelens, zodat hij er ook rekening mee kan houden en je misschien iets zekerder kan laten voelen. Succes meis!
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik heb een hele tijd 's nachts wakker gelegen, liggen denken en liggen huilen, en de hele dag eigenlijk als een zombie rondgelopen, met huilbuien tussendoor, en toen vond ik dat ik het er toch met hem over moest hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Het was geen makkelijk gesprek, ik had naderhand amper tranen over, maar ik geloof dat het nu (weer) helemaal goed zit... We hebben heel eerlijk tegen elkaar verteld wat we voelden en dachten, en er kwam uit dat het echt goed zit tussen ons, en dat we allebei even wat dingetjes hadden moeten verwerken. Ik had die avond echt even geruststelling en bevestiging nodig, en die heeft hij me gegeven. Ik denk er nu nog wel aan, zo tussendoor, maar dan raak ik niet meer zo van streek... Misschien af en toe nog wel een beetje 'ongerust/bang', maar als ik dan terugdenk aan ons gesprek, weet ik gewoon dat het echt goed zit tussen ons... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik snap je wel, maar zou je echt geen zorgen maken. Je hebt geen echte reden om onzeker te zijn aangezien hij inderdaad voor jou gekozen heeft, en niet voor haar.
Hij al 9 maanden met je samen is en niet met haar hij van jou houd en niet van haar... ect ect ect en iedereen heeft dat wel denk ik een beetje, dat je andere mensen soms veel leuker vind dan jezelf. Maar blijkbaar denkt hij daar anders over... succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Werken als hulpverlener & niet zo sociaal vaardig zijn? Verwijderd | 17 | 06-10-2010 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
striptease (vernieuwd & verbeterd) nlblue-eyes | 40 | 05-06-2007 17:26 |