Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 16:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-11-2003 @ 15:58:
Ik wilde wel reageren, maar ik slik die pil niet en heb hem ook nooit geslikt, dus het had niet zo veel zin om te reageren...
ok dan
ik dacht misschien hebbe jullie mijn post niet gezien
Oud 24-11-2003, 16:29
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2003 @ 10:11:
Ik denk dat die twee vergeten pillen idd best de oorzaak zouden kunnen zijn...zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet.

np
ja, maar t is nu al 2 dagen, meer dan dat t afgelopen periode was dus vandaar dat ik twijfel.. nog andere mensen die er iets over te zeggen hebben?
Oud 24-11-2003, 20:34
someone
someone is offline
Citaat:
waarom slik je de pil als je ongesteld bent?? (ik heb altijd dat ik niet meer ongesteld ben als mn stopweek voorbij is)
nou k moet toch 7 dage stoppe ofzow.. dan was ik het pas de 4e en naja moest de 7 weer beginne dus was het nog...
Oud 24-11-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-11-2003 @ 17:16:
waarom slik je de pil als je ongesteld bent?? (ik heb altijd dat ik niet meer ongesteld ben als mn stopweek voorbij is)
't staat zelfs in de bijsluiter: 7 dagen stoppen en dan weer beginnen, ook als je nog steeds ongesteld bent.

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Oud 24-11-2003, 21:03
Meiseke
Meiseke is offline
Oke het zal best wel gevraagd zijn.. Maar ik heb niet alles gelezen ..

Ik heb gehoord dat je van de pil dik(er) wordt, wat is daar van waar ?

Groetjes Meiske
Oud 24-11-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Meiseke schreef op 24-11-2003 @ 22:03:
Ik heb gehoord dat je van de pil dik(er) wordt, wat is daar van waar?
Van de pil zelf kom je niet aan, door de hormonen die in de pil zitten kun je wel meer trek krijgen. En als je dan meer gaat eten, ja, dan kom je wel aan. Maar of dat alles gebeurd is van persoon tot persoon en van pil tot pil afhankelijk.
Oud 25-11-2003, 13:03
Verwijderd
Door de pil kun je trouwens ook wat meer vocht gaan vasthouden en daardoor 1 of 2 kilo aankomen. Als je serieus aankomt vanaf het moment dat je begint met de pil slikken, terwijl er toch niets verandert in je eetpatroon, dan is je pil te zwaar, want dat hoort niet te gebeuren.
Oud 25-11-2003, 15:33
Verwijderd
Ik heb ff een vraagje, misschien istie alvaker geweest, maar goed...

Ik ben de 8e pil van de strip (Diane 35) vergeten (neem hem om 22:00) en kwam er de volgende dag om 13:00 achter. Toen meteen genomen en verder normaal doorgeslikt. Maar ik heb de dag voor de vergeten pil onbeschermde sex gehad met mn vriend. Volgens het boekje wat ik bij de pil kreeg (de eerste keer dus) is de kans enorm groot dat je zwanger bent. Maar volgens de bijsluiter, die er dus iedere keer bijzit, is de kans op zwangerschap in de tweede week van je strip (wat de 8e pil dus is), nihil.

Welk boekje heeft er nu gelijk? Ik zit er best wel mee, want op een kleine of op een abortus zit ik niet te wachten..

Als het goed is word ik donderdag ongesteld, maar ik gok vrijdag of zelfs zaterdag omdat ik enorm gestressed ben en ziekjes. (al vaker last van gehad dat het dan later is)..

Dus kan iemand me vertellen wie er nu gelijk heeft?

Dank je wel!
Oud 25-11-2003, 16:23
bumblebee
bumblebee is offline
Volgens www.pilvergeten.nl moet je de pil alsnog innemen (ik neem aan dat je dat hebt gedaan). Je bent en blijft beschermd tegen een ongewenste zwangerschap.

Edit: niets aan de hand dus. Zo'n bijsluiter zegt naar mijn mening ook al meer dan zo'n boekje, die veel te algemeen is.
Oud 25-11-2003, 18:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2003 @ 21:41:
't staat zelfs in de bijsluiter: 7 dagen stoppen en dan weer beginnen, ook als je nog steeds ongesteld bent.

Of begrijp ik je nu verkeerd?
jah mar is het niet zo dat je door de pil zo licht menstrueert dat het (als je de pil goed slikt) je bijna niet meer na die stopweek ongi kunt zijn????
ik heb dat nog nooit gehad tenminste!!!!!!!
Oud 26-11-2003, 17:14
someone
someone is offline
Citaat:
jah mar is het niet zo dat je door de pil zo licht menstrueert dat het (als je de pil goed slikt) je bijna niet meer na die stopweek ongi kunt zijn????
ja maar k ben het pas de 3e dag ofzow... en naja normaal duurt het dan nogeveer 4 /5 dagen.. dus dan moet ik alweer beginne.
snap je?
Oud 27-11-2003, 00:20
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]
In het begin had ik erge last van huilbuien (ik huilde om het minste of geringste, echt erg), en van spontane wisselingen van mijn humeur. Dit duurde zo'n strip of 1, 2. Daarna heb ik nooit meer bijwerkingen of last van de pil gehad.
Oud 27-11-2003, 18:29
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik heb nu best vaak last van hoofdpijn trouwens, ik dat dat dan ook door de pil komt
Oud 27-11-2003, 18:52
floortje1985
floortje1985 is offline
Ok, ik vroeg me af hé,

Ik ben dus niet echt "tevreden"over mijn pil (lovette) ik heb midden in de maand doorbraakbloedingen (al iets van 3 strippen heb ik daar last van (ik slik hem al 8 maanden)),

en ik heb op dit moment ook geen vriendje, en het ziet er niet aan te komen dat ik snel een vriendje mee heb , waarvoor dus de pil nodig is...

Maarrr.. ik vroeg me af, kan ik dan beter uberhaupt stoppen met elke pil? Of moet ik een ander vragen?

En als ik stop, moet ik dat overleggen met mn huisarts??

Véél dank!!!
Oud 27-11-2003, 19:07
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]
hey ik ben ook net begonnen met diezelfde pil.. vandaag mn 7ende dag, en tot nu toe heb ik nog geen bijwerkingen, al had ik de 1e 3/4 dagen wel als ik 'm in had genomen dat mn buik begon te borrelen enzo maar na 10 min wast weer weg verder niks.

of merk je dat dan nog niet na 7 dagen de bijwerkingen?
Oud 27-11-2003, 19:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
floortje1985 schreef op 27-11-2003 @ 19:52:
Ok, ik vroeg me af hé,

Ik ben dus niet echt "tevreden"over mijn pil (lovette) ik heb midden in de maand doorbraakbloedingen (al iets van 3 strippen heb ik daar last van (ik slik hem al 8 maanden)),

en ik heb op dit moment ook geen vriendje, en het ziet er niet aan te komen dat ik snel een vriendje mee heb , waarvoor dus de pil nodig is...

Maarrr.. ik vroeg me af, kan ik dan beter uberhaupt stoppen met elke pil? Of moet ik een ander vragen?

En als ik stop, moet ik dat overleggen met mn huisarts??

Véél dank!!!
je kan gewoon stoppen als jij dat wil, maar je menstruatie kan dan volgens mij wel iets van slag zijn (en als je voordat je aan de pil ging niet regelmatig ongesteld was, ben je dat na het stoppen waarschijnlijk ook niet).

overstappen op een andere pil gaat uiteraard wel via de dokter. Als jij al 3 keer doorbraakbloedingen hebt, dan zal hij ongetwijfeld een zwaardere voor je voorschrijven.
Oud 27-11-2003, 20:07
lennuzz
lennuzz is offline
ik ben ook begonnen met de pil toen ik nog geen "gemeenschap" had, om een lichtere menstruatie, en tegen jeugdpuistjes. niet dat het zo drastisch veel veranderd heeft, maar het heeft wel geholpen. en nu dient het inderdaad ook meteen als anticonceptiemiddel
Oud 28-11-2003, 09:07
It's me Mexx
It's me Mexx is offline
Hoi allemaal,

Even een vraagje, vanmorgen kwam ik erachter dat ik mijn pil vergeten was ik heb hem toen alsnog geslik. Dit was ongeveer 11 uur later dan normaal. En het was de laatste pil van mijn strip. Is de werking van de pil nu nog betrouwbaar?? Ik gebruik overigens Microgynon 30. Ik heb daarvoor geen sex gehad maar is dat nu nog wel mogelijk in de stopweek?? Alsjeblieft laat het me even weten.
Oud 28-11-2003, 13:49
bumblebee
bumblebee is offline
www.pilvergeten.nl kijk daar es voor de zekerheid. Maar ik denk wel dat de pil nog betrouwbaar is, omdat t nog binnen de 12 uur is, en omdat het je laatste pil is.
Oud 29-11-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
It's me Mexx schreef op 28-11-2003 @ 10:07:
Hoi allemaal,

Even een vraagje, vanmorgen kwam ik erachter dat ik mijn pil vergeten was ik heb hem toen alsnog geslik. Dit was ongeveer 11 uur later dan normaal. En het was de laatste pil van mijn strip. Is de werking van de pil nu nog betrouwbaar?? Ik gebruik overigens Microgynon 30. Ik heb daarvoor geen sex gehad maar is dat nu nog wel mogelijk in de stopweek?? Alsjeblieft laat het me even weten.
11 uur, ehm, ja, dan is hij nog betrouwbaar, tenzij je de dag ervoor de pil meer dan één uur vroeger dan normaal hebt geslikt, maar dat zal wel niet (als dat toch zo is, moet je in je stopweek een condoom erbij gebruiken, maar dan ben je weer veilig als je met de nieuwe strip begint).
Oud 30-11-2003, 11:42
blackfairy
blackfairy is offline
ok.. ik verlies nu al een kleine week bloed terwijl ik gewoon de pil slik.. morgen moet ik me laatste van de strip nemen ennuh... is t nou slim om gewoon mn stopweek te doen of te blijven doorslikken?
het is niet veel meer nu, maar t was net de hoeveelheid van gewone ongesteldheid...beetje dwaas..

iemand die dit kent offuh weet wat ik ermee moet?
Oud 30-11-2003, 12:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 30-11-2003 @ 12:42:
ok.. ik verlies nu al een kleine week bloed terwijl ik gewoon de pil slik.. morgen moet ik me laatste van de strip nemen ennuh... is t nou slim om gewoon mn stopweek te doen of te blijven doorslikken?
het is niet veel meer nu, maar t was net de hoeveelheid van gewone ongesteldheid...beetje dwaas..

iemand die dit kent offuh weet wat ik ermee moet?
zo te horen heb je dan een te lichte pil.
ik zou eens bij de dokter langs gaan en vragen of hij je een zwaardere voor kan schrijven.
verder denk ik dat doorslikken weinig zin heeft, als je tijdens de 3 weken al bloed verliest. Ik zou dus gewoon je stopweek houden en kijken of je na die stopweek met een andere pil kan beginnen.
Oud 30-11-2003, 12:36
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
linda85 schreef op 30-11-2003 @ 13:06:
zo te horen heb je dan een te lichte pil.
ik zou eens bij de dokter langs gaan en vragen of hij je een zwaardere voor kan schrijven.
verder denk ik dat doorslikken weinig zin heeft, als je tijdens de 3 weken al bloed verliest. Ik zou dus gewoon je stopweek houden en kijken of je na die stopweek met een andere pil kan beginnen.
slik al drie jaar dezelfde pil en nu is ie ineens te licht... denk t niet is de eerste keer dat zoiets gebeurd.. anyway.. thnx
Oud 01-12-2003, 17:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
probleem:

ik dacht eerst dat dit misschien zo was omdat ik niet heeeeel lang aan de pil ben, maar dit is nu al de 4e maand dus ik begin me af te vragen of ik naar de dokter moet hiermee...
het duurt pas 5 dagen nádat ik mijn laatste pil slik voordat ik ongesteld wordt, en ben dus maar 2/3 dagen ongesteld in mijn stopweek. normaal hoor je al na de 2e dag van je stopweek ongesteld te worden, maar ik word het dus pas op de 5e (en soms 6e!) dag.
is dit iets weermee ik naar de dokter moet? en waarom hem ik dit?!
Oud 01-12-2003, 18:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-12-2003 @ 18:57:
probleem:

ik dacht eerst dat dit misschien zo was omdat ik niet heeeeel lang aan de pil ben, maar dit is nu al de 4e maand dus ik begin me af te vragen of ik naar de dokter moet hiermee...
het duurt pas 5 dagen nádat ik mijn laatste pil slik voordat ik ongesteld wordt, en ben dus maar 2/3 dagen ongesteld in mijn stopweek. normaal hoor je al na de 2e dag van je stopweek ongesteld te worden, maar ik word het dus pas op de 5e (en soms 6e!) dag.
Volgens mij is dit niet erg hoor. Ik slik normaal gesproken altijd op zondagavond de laatste pil van mn strip en dan wordt ik pas op vrijdagmiddag ongesteld, dat zijn dus ook vijf dagen. Ik ben dus ook maar 2 of 3 dagen in mn stopweek ongesteld maar ik ben gewoon nog ongesteld als ik alweer aan mn nieuwe strip begin. Volgens mij is dit vrij normaal hoor, bij de een zijn de hormonen nou eenmaal wat sneller uit zn lichaam dan bij de ander denk ik.
Oud 01-12-2003, 20:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-12-2003 @ 18:57:
probleem:

lijkt me behoorlijk normaal.

bij mij duurt het 4 dagen, maar d'r zijn d'r zat waarbij het nog langer duurt.
Oud 02-12-2003, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-12-2003 @ 19:15:
Volgens mij is dit niet erg hoor. Ik slik normaal gesproken altijd op zondagavond de laatste pil van mn strip en dan wordt ik pas op vrijdagmiddag ongesteld, dat zijn dus ook vijf dagen. Ik ben dus ook maar 2 of 3 dagen in mn stopweek ongesteld maar ik ben gewoon nog ongesteld als ik alweer aan mn nieuwe strip begin. Volgens mij is dit vrij normaal hoor, bij de een zijn de hormonen nou eenmaal wat sneller uit zn lichaam dan bij de ander denk ik.
Ik slik de laatste pil normaal gesproken op vrijdag en wordt woensdagmiddag/avond ongesteld = ook vijf dagen. In mijn stopweek ben ik dus ook twee/drie dagen ongesteld en als ik aan de nieuwe strip ben begonnen ook nog een dag of wat. (En ik slik nu een jaar of 4/5 de pil...zo raar lijkt het me dus niet.)
Oud 02-12-2003, 09:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ok ok
dankjulliewel
Oud 02-12-2003, 14:09
miekmuis
miekmuis is offline
Ik las in een tijdschrift dat je de pil gewoon rustig 3 maanden kunt doorslikken en dat dat helemaal geen kwaad kan, maar dat jke na die 3 maanden alleen wel tussentijdse bloedingen kunt krijgen (die ook weer geen kwaad kunnen) Klopt dit?
Oud 02-12-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 02-12-2003 @ 15:09:
Ik las in een tijdschrift dat je de pil gewoon rustig 3 maanden kunt doorslikken en dat dat helemaal geen kwaad kan, maar dat jke na die 3 maanden alleen wel tussentijdse bloedingen kunt krijgen (die ook weer geen kwaad kunnen) Klopt dit?
Hoezo na die 3 maanden? Je kunt inderdaad gerust drie strips achter elkaar slikken (je kunt zelfs nooit een stopweek houden, maar dan krijg je waarschijnlijk wel meer last van bijwerkingen e.d.), maar dan is er wel eens kans op spotting ja. Na die drie strips heb je gewoon een stopweek en daarin ben je dan ook 'ongesteld' (heftiger dan wanneer je maar 1 strip achter elkaar zou slikken). Als je daarna gewoon weer na elke strip een stopweek houdt is alles weer gewoon, als je daarna doorgaat met om de 3 strips een stopweek houden dan is het nog stedes zo dat je last kunt krijgen van spotting (en verergerende bijwerkingen, maar als je die geen had dan maakt het niet uit)
Oud 02-12-2003, 14:22
miekmuis
miekmuis is offline
In dat tijdschrift (de yes) stond dat na ongeveer 3 maanden bloedingen kunnen optreden, waarom weer ik niet.
Maar dankjewel voor je info
Oud 02-12-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 02-12-2003 @ 15:22:
In dat tijdschrift (de yes) stond dat na ongeveer 3 maanden bloedingen kunnen optreden, waarom weer ik niet.
Volgens mij wisselt dat per persoon...de één krijgt het al na 6 weken, terwijl de ander het na drie maanden nog niet krijgt...
Oud 02-12-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-12-2003 @ 17:05:
Volgens mij wisselt dat per persoon...de één krijgt het al na 6 weken, terwijl de ander het na drie maanden nog niet krijgt...
Idd, zelf krijg ik het bij het begin van de tweede strip al, terwijl m'n zus het na 3 maanden nog niet heeft.... Ja, eerlijk he
Oud 03-12-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 02-12-2003 @ 15:09:

ik heb nu voor het eerst een strip doorgeslikt (want was er 1 vergeten dom!) dus dan moest dat en ik ben nu in de laatste week van mijn tweede strip en ik heb al vanaf het begin dat ik nog een week moest ongesteld.. dus bloedingen.. dat verschilt dus denk ik.
Oud 03-12-2003, 18:29
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik ben nu bijna een maand aan de pil (microgynon 30) en ik heb nog steeds heel erg pijnlijke borsten. Hebben jullie hier ook last van gehad? En wanneer houd dat dan weer op??
Oud 03-12-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 03-12-2003 @ 19:29:
Ik ben nu bijna een maand aan de pil (microgynon 30) en ik heb nog steeds heel erg pijnlijke borsten. Hebben jullie hier ook last van gehad? En wanneer houd dat dan weer op??
Dat kan je de eerste paar maanden zeker hebben, volgens mij mag dat maximaal 3 strippen duren, maar bijna een maand... ja, dat is nog niet zo lang, dan moet je lichaam er nog aan wennen.
Hoe lang het duurt verschilt dus per persoon.
Oud 03-12-2003, 18:53
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-12-2003 @ 19:33:
Dat kan je de eerste paar maanden zeker hebben, volgens mij mag dat maximaal 3 strippen duren, maar bijna een maand... ja, dat is nog niet zo lang, dan moet je lichaam er nog aan wennen.
Hoe lang het duurt verschilt dus per persoon.
Das mooi kut, en erg irritant....
Oud 03-12-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 03-12-2003 @ 19:53:
Das mooi kut, en erg irritant....
Wat bij mij helpt wanneer m'n borsten pijnlijk zijn, is ze masseren met wat warme massageolie. Doe ik dan elke avond, en naderhand kan ik er fatsoenlijk mee slapen. ('k Heb 't zelf alleen een paar dagen voor ik ongesteld moet worden.)
Oud 06-12-2003, 18:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-12-2003 @ 19:29:
Ik heb dezelfde pil, en volgens mij had ik dat de eerste maand ook een beetje. Maar daarna had ik nergens last van.
Het verschilt heel erg per persoon.
Oud 07-12-2003, 17:03
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-12-2003 @ 19:55:
Ik heb dezelfde pil, en volgens mij had ik dat de eerste maand ook een beetje. Maar daarna had ik nergens last van.
Het verschilt heel erg per persoon.
Ik ben nu door de eerste strip heen en het begint gelukkig al minder te worden
Oud 09-12-2003, 16:40
Verwijderd
Hallo
]
Ik ben de pil vergeten in de 1e week en ik heb daarna gewoon de pilstrip afgemaakt (ik weet dom maar ik heb gewoon het risico genomen) Nu ben ik ongesteld geworden (heb nu dus de stopweek) Hoe groot is de kans dat ik alsnog zwanger ben? ik ga sowieso nog ff een test doen denk ik
Oud 09-12-2003, 19:27
charly not
charly not is offline
ik ben de pil gaan slikken omdat ik al minstens een half jaar niet ongesteld ben geweest en zo wil proberen om een 'normale' ongesteldheid te creeeren.
Ik ben dus niet begonnen met de pil slikken op de eerste dag van mijn menstruatie. En ik vroeg me eigenlijk af of de pil nu wel of niet veilig is?
Oud 09-12-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 09-12-2003 @ 20:27:
ik ben de pil gaan slikken omdat ik al minstens een half jaar niet ongesteld ben geweest en zo wil proberen om een 'normale' ongesteldheid te creeeren.
Ik ben dus niet begonnen met de pil slikken op de eerste dag van mijn menstruatie. En ik vroeg me eigenlijk af of de pil nu wel of niet veilig is?
Dat ligt heel erg aan de dag waarop je dan wel begonnen bent, maar aangezien jij dat dus niet echt weet omdat je al zo lang niet meer ongesteld bent geweest, kan je het beste uitgaan van het feit dat je vanaf het begin van je tweede strip veilig bent.
Oud 10-12-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 09-12-2003 @ 17:40:
Hallo
]
Ik ben de pil vergeten in de 1e week en ik heb daarna gewoon de pilstrip afgemaakt (ik weet dom maar ik heb gewoon het risico genomen) Nu ben ik ongesteld geworden (heb nu dus de stopweek) Hoe groot is de kans dat ik alsnog zwanger ben? ik ga sowieso nog ff een test doen denk ik
Als je gewoon ongesteld bent geworden in de stopweek lijkt mij die kans niet zo heel groot, maar het is wel verstandig dat je toch nog een test gaat doen; als vrouwen terwijl ze de pil gebruiken zwanger zijn, wil het nog wel eens voorkomen dat ze toch bloed verliezen in hun stopweek.

Offtopic: Ik vind die vragen van 'hoe groot is nu de kans dat...' trouwens heel lastig, wat verwacht men dan als antwoord, een percentage ofzo?
Oud 11-12-2003, 09:52
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Tsjah, is het zo dat je van de pil zwaarder wordt?
In een half jaar ben ik ongeveer 4 kg zwaarder geworden!!!
Daar haddik eerst nooit last van!!!

ik voel me een dikke vette papzak met een blubberbuik
Oud 11-12-2003, 10:48
Verwijderd
Veel meisjes krijgen meer trek door de pil, en als je dan (onbewust) meer gaat eten dan wordt je wel zwaarder ja.
Oud 11-12-2003, 16:58
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Nou, dan hebbik nog iets raars. Ik hoorde dat je ongesteldheid door de pil kunstmatig is. Hoe weet je dan ooit dat je zwanger zou kunnen zijn?
Oud 11-12-2003, 19:31
KizzeLientje
KizzeLientje is offline
Iemand ervaring met de Meliane pil ?
Begin morgen, spannend
Oud 12-12-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 11-12-2003 @ 17:58:
Nou, dan hebbik nog iets raars. Ik hoorde dat je ongesteldheid door de pil kunstmatig is. Hoe weet je dan ooit dat je zwanger zou kunnen zijn?
Over het algemeen houdt dan ook die kunstmatige ongesteldheid op, doordat de hoormoonconcentraties en alles toch anders worden, maar soms wordt je dan idd gewoon nog ongesteld in je stopweek... meestal niet, maar het komt vaak genoeg voor om niet abnormaal te zijn zegmaar.
Oud 12-12-2003, 19:52
PrimRose
PrimRose is offline
ben ook pil vergeten in de eerste week. Maar twas de 6e dag van mijn 1e week, en heb hem binnen 16 uur ingenomen (ik weet het het zou 12 moeten zijn, maar ja, tis niet zo dat ik hem 24 vergeten ben ofzo). Hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn (heb wel seks gehad in de eerste week). Heb daarna wel keurig de pil geslikt.

greetz Hanneke

Regels voor berichten