![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of begrijp ik je nu verkeerd? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Door de pil kun je trouwens ook wat meer vocht gaan vasthouden en daardoor 1 of 2 kilo aankomen. Als je serieus aankomt vanaf het moment dat je begint met de pil slikken, terwijl er toch niets verandert in je eetpatroon, dan is je pil te zwaar, want dat hoort niet te gebeuren.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ff een vraagje, misschien istie alvaker geweest, maar goed...
Ik ben de 8e pil van de strip (Diane 35) vergeten (neem hem om 22:00) en kwam er de volgende dag om 13:00 achter. Toen meteen genomen en verder normaal doorgeslikt. Maar ik heb de dag voor de vergeten pil onbeschermde sex gehad met mn vriend. Volgens het boekje wat ik bij de pil kreeg (de eerste keer dus) is de kans enorm groot dat je zwanger bent. Maar volgens de bijsluiter, die er dus iedere keer bijzit, is de kans op zwangerschap in de tweede week van je strip (wat de 8e pil dus is), nihil. Welk boekje heeft er nu gelijk? Ik zit er best wel mee, want op een kleine of op een abortus zit ik niet te wachten.. Als het goed is word ik donderdag ongesteld, maar ik gok vrijdag of zelfs zaterdag omdat ik enorm gestressed ben en ziekjes. (al vaker last van gehad dat het dan later is).. Dus kan iemand me vertellen wie er nu gelijk heeft? Dank je wel! |
![]() |
|
Volgens www.pilvergeten.nl moet je de pil alsnog innemen (ik neem aan dat je dat hebt gedaan). Je bent en blijft beschermd tegen een ongewenste zwangerschap.
Edit: niets aan de hand dus. Zo'n bijsluiter zegt naar mijn mening ook al meer dan zo'n boekje, die veel te algemeen is.
||
Citaat:
ik heb dat nog nooit gehad tenminste!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
snap je?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok, ik vroeg me af hé,
Ik ben dus niet echt "tevreden"over mijn pil (lovette) ik heb midden in de maand doorbraakbloedingen (al iets van 3 strippen heb ik daar last van (ik slik hem al 8 maanden)), en ik heb op dit moment ook geen vriendje, en het ziet er niet aan te komen dat ik snel een vriendje mee heb , waarvoor dus de pil nodig is... Maarrr.. ik vroeg me af, kan ik dan beter uberhaupt stoppen met elke pil? Of moet ik een ander vragen? En als ik stop, moet ik dat overleggen met mn huisarts?? Véél dank!!! |
![]() |
||
Citaat:
of merk je dat dan nog niet na 7 dagen de bijwerkingen?
||
Citaat:
overstappen op een andere pil gaat uiteraard wel via de dokter. Als jij al 3 keer doorbraakbloedingen hebt, dan zal hij ongetwijfeld een zwaardere voor je voorschrijven.
|
ik ben ook begonnen met de pil toen ik nog geen "gemeenschap" had, om een lichtere menstruatie, en tegen jeugdpuistjes. niet dat het zo drastisch veel veranderd heeft, maar het heeft wel geholpen. en nu dient het inderdaad ook meteen als anticonceptiemiddel
![]()
|
Hoi allemaal,
Even een vraagje, vanmorgen kwam ik erachter dat ik mijn pil vergeten was ik heb hem toen alsnog geslik. Dit was ongeveer 11 uur later dan normaal. En het was de laatste pil van mijn strip. Is de werking van de pil nu nog betrouwbaar?? Ik gebruik overigens Microgynon 30. Ik heb daarvoor geen sex gehad maar is dat nu nog wel mogelijk in de stopweek?? Alsjeblieft laat het me even weten.
|
www.pilvergeten.nl kijk daar es voor de zekerheid. Maar ik denk wel dat de pil nog betrouwbaar is, omdat t nog binnen de 12 uur is, en omdat het je laatste pil is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok.. ik verlies nu al een kleine week bloed terwijl ik gewoon de pil slik.. morgen moet ik me laatste van de strip nemen ennuh... is t nou slim om gewoon mn stopweek te doen of te blijven doorslikken?
het is niet veel meer nu, maar t was net de hoeveelheid van gewone ongesteldheid...beetje dwaas.. iemand die dit kent offuh weet wat ik ermee moet?
||
Citaat:
ik zou eens bij de dokter langs gaan en vragen of hij je een zwaardere voor kan schrijven. verder denk ik dat doorslikken weinig zin heeft, als je tijdens de 3 weken al bloed verliest. Ik zou dus gewoon je stopweek houden en kijken of je na die stopweek met een andere pil kan beginnen.
||
Citaat:
![]()
|
probleem:
ik dacht eerst dat dit misschien zo was omdat ik niet heeeeel lang aan de pil ben, maar dit is nu al de 4e maand dus ik begin me af te vragen of ik naar de dokter moet hiermee... het duurt pas 5 dagen nádat ik mijn laatste pil slik voordat ik ongesteld wordt, en ben dus maar 2/3 dagen ongesteld in mijn stopweek. normaal hoor je al na de 2e dag van je stopweek ongesteld te worden, maar ik word het dus pas op de 5e (en soms 6e!) dag. is dit iets weermee ik naar de dokter moet? en waarom hem ik dit?!
||
Citaat:
||
Citaat:
bij mij duurt het 4 dagen, maar d'r zijn d'r zat waarbij het nog langer duurt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik las in een tijdschrift dat je de pil gewoon rustig 3 maanden kunt doorslikken en dat dat helemaal geen kwaad kan, maar dat jke na die 3 maanden alleen wel tussentijdse bloedingen kunt krijgen (die ook weer geen kwaad kunnen) Klopt dit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nu voor het eerst een strip doorgeslikt (want was er 1 vergeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang het duurt verschilt dus per persoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het verschilt heel erg per persoon. ![]()
|
Verwijderd
|
Hallo
] Ik ben de pil vergeten in de 1e week en ik heb daarna gewoon de pilstrip afgemaakt (ik weet dom maar ik heb gewoon het risico genomen) Nu ben ik ongesteld geworden (heb nu dus de stopweek) Hoe groot is de kans dat ik alsnog zwanger ben? ik ga sowieso nog ff een test doen denk ik |
![]() |
|
ik ben de pil gaan slikken omdat ik al minstens een half jaar niet ongesteld ben geweest en zo wil proberen om een 'normale' ongesteldheid te creeeren.
Ik ben dus niet begonnen met de pil slikken op de eerste dag van mijn menstruatie. En ik vroeg me eigenlijk af of de pil nu wel of niet veilig is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Ik vind die vragen van 'hoe groot is nu de kans dat...' trouwens heel lastig, wat verwacht men dan als antwoord, een percentage ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ben ook pil vergeten in de eerste week. Maar twas de 6e dag van mijn 1e week, en heb hem binnen 16 uur ingenomen (ik weet het het zou 12 moeten zijn, maar ja, tis niet zo dat ik hem 24 vergeten ben ofzo). Hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn (heb wel seks gehad in de eerste week). Heb daarna wel keurig de pil geslikt.
greetz Hanneke
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger en pil ? helpsnel | 1 | 08-09-2008 23:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil te vroeg ingenomen britje333 | 3 | 07-10-2007 18:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
maandstonden blijven weg. willow1 | 1 | 20-09-2005 08:28 | |