Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had eerst ook een 'vriendin' die mijn kleding na-aapte, haar haar t zelfde verfde.
ze belde me zelfs op om te vragen of ik even langskwam om tegen de kapper te zeggen hoe ze mijn haar gedaan hadden, zodat zij het ook zo kon doen. maar na een tijdje had ze gelukkig haar eigen schtijl ontwikkeld. mensen moeten zichzelf ontwikkelen denk ik, en daar hoort dat bij. als ik bij andere mensen iets leuks zie wat bij mijn stijl past, wil ik dat ook, logisch toch?
||
Citaat:
en volgens mij bent ge 'duister' en gaat da nie zo ineens weg wete.. ik vind u vrij raar.. en snap u nie echt... kan aan mij ligge zenne
|
![]() |
ik word niet gekopieerd kwa kledingsmaak. -_- *verrassing.
zelf doe ik dat uiteraard wel. nouja, iedereen eigenlijk wel, maar ik doe het subtiel, ik neem soms idee'tjes van anderen over zonder dat andere mensen dat opmerken. &ik haal veel van wat ik zie op internet, best handig, want dan is er niet zoveel kans dat ik iemand tegen kom die hetzelfde draagt. |
![]() |
||
Citaat:
met 'duister' bedoel ik dus gothic.
|
Verwijderd
|
Ik kopieer
Jij kopieert Zij kopieert Wij kopieren Jullie kopieren Wij hebben gekopieerd. Er horen eigenlijk ook nog puntjes op, maar dat over het hoofd zien vind ik dan nog niet zo erg... Als je maar NIET spelt: "Je kopierd" AUW! Zo, dat moest ik even kwijt ![]() En verder: Doe wat je zelf wil.. Denk niet in hokjes, boeiend als je kopieert of mode-gedrag vertoont.. De mode volgen is sowieso al kopieren, omdat 90% (Ok, dat zou misschien een lichte overdrijving kunnen zijn) van de wereld in diezelfde mode-kleding verschijnt. Maakt het uit? Neuh, als je het maar draagt omdat je het mooi vindt, en niet omdat 90% van de wereld het draagt. Tot zover de wijze lessen van Xia... ![]() |
![]() |
|
iedereen kopieert elkaar, iedereen heeft alles ergens van afgekeken bijna
een paar uitzonderingen met een heeeeel eigen stijl misschien niet maar alles heb je vrijwel gekopieerd in wezen.
|
en het is ook heel logisch dat men kopieert, dit is gewoon dieren/groepsgedrag. het is al een oeroud gegevn dat mensen groepsdieren zijn, en elkaar kopieren. inderdaad enkele uitzonderingen daargelaten, maar 99% kan er niet omheen dat hij/zij kopieert
|
ik had ook zo'n vriendin, ziek werd ik ervan, had een bepaalde wijde skate broek gekocht, liep ze er de week erna ook in, met truien, shirt, schoenen, agenda, armbandjes, haar, enz, enz...
zelfs de muziek waar ik naar luister!!! eerst luisterde ze altijd trouw naar k3 en the m-kids!!! en nu opeens naar nightwish enz. dat klopt niet.. en sinds ik pas verhuisd ben, gaat ze nu ook met mijn oude vrienden om ![]() leuk zo'n persoon .... |
![]() |
|
Ik word zo moe van al dat kopieer-niet-maar-wees-jezelf-denk-niet-in-hokjes-gezeur.
Jezus. De wereld is een grote bioindustrie en iedereen zit in een hokje. Kies de leukste uit zou ik zeggen. En zeik nou niet dat je jezelf bent, want dat ben je toch wel. Je kunt onmogelijk niet jezelf zijn. Zowel, dan mag je me dat leren.
|
ach, eigenlijk let ik er niet eens meer op of iemand mij kopieert of ik iemand anders. als ik dat zou doen, dan zou ik helemaal paranoide worden denk ik. 'oh nee, hij kopieert me ik moet maken dat ik andere kleren aandoe!' ik moet zeggen dat ik persoonlijk maggie gylenhaal en emo mensen geweldig eruit vindt zien, en die kopieer ik van harte!
||
Citaat:
ik kopieer ook hoor, ik wil al heel lang van die soort van gympen, zwart met vlammen op de zijkant (geen allstars) maar andere, ik weet alleen niet waar ik ze moet kopen ![]() ik zag er ieamnd mee lopen, en ik d8 ik moet ze ook, maar ik heb ze nog niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Is de chipknip handig of kan hij maar beter verdwijnen? Quantes | 56 | 09-07-2008 11:04 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Games |
Spelen van importgames op je ps2 'I'he Prophet | 53 | 24-04-2005 17:56 | |
Software & Hardware |
[HDD] is mijn HD aan het sterven? BendeBen | 13 | 05-02-2004 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Broederliefde flurry | 19 | 30-01-2003 13:48 |