Advertentie | |
|
![]() |
|
Is hier niet een heel topic over ?
Tips om te gaan doen met je vriend(in) Ik ging op mijn eerste date eerst naar het stadje fietsen om daar een pak festiniaarbeienijsjes te halen, toen die allemaal op waren naar de hoogvliet omdat we wilde meezingen met de zingende poppen die ze daar hebben. Dat werd al snel saai dus zijn we maar met de trein naar den haag gegaan want daar was kermis. Daar hebben we de rest van de dag door gebracht. Savonds de stad in om te eten. En toen nog een paar uur bij mij op bed gehangen enzo. en toen hadden we iets ![]() |
![]() |
|
Op mijn eerste afsrpaakje zijn we gewoon in n cafe gaan zitten en hebben we de hele avond over van alles en nog wat gepraat.
Trouwens, het is niet aan te raden om op je eerste date naar de bios te gaan. Vaak ga je je daar ongemakkelijk bij voelen. Je zit maar naast elkaar, je kunt niks zeggen en wedden dat je ook niks durft te doen'? Zoek gewoon een relaxed plaatsje op waar je rustig met elkaar kunt praten. |
![]() |
|
1e date was gelijk onze 1e ontmoeting. duurde ongeveer 2,5 uur en we zijn in een cafeetje gaan zitten. ik vond het doodeng en was megazenuwachtig, maar alles ging vanzelf, hebben aan een stuk door zitten praten en voor ik t wist ging de laatste trein terug en moest ik m weer laten gaan...
maar kreeg wel een hele lekkere afscheidszoen ![]() ![]() en ik ben het eens met miro, je wil elkaar toch leren kennen, dan moet je ook iets gaan doen waar dat kan. en niet dat je alleen maar naast elkaar zit te zwijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hij had me opgehaald en we zijn naar de stad gegaan, hebben eerst een terrasje gepakt (twas een zonnige zondag in april
![]() ![]()
|
Elkaar volledig sufneuken? Achter de voordeur al beginnen met zoenen en dan een spoor van kledingstukken achterlaten op weg naar de badkamer, en daarna de slaapkamer niet halen. Ja, voor de tweede en derde en vierde keer misschien.
Dat breekt het ijs over het algemeen wel redelijk. En tussendoor en erna gaat het praten heel makkelijk, je bent al zo vertrouwd met elkaar dan. Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 22:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ben gewoon naar een rustig cafe gegaan.. heel veel gepraat..
Maar ja, das niet helemaal eerlijk want het betrof een meisje wat ik van mn middelbare school nog kende, dus we hadden veel te bespreken. We zagen het allebei ook niet echt als een eerste afspraakje, wat de situatie misschien wat makkelijker maakte. (maar tegelijk ook moeilijker). Hmm, tijdens dat 'afspraakje' was er eigenlijk niet echt iets gebeurd, maar een paar dagen later hadden we weer afgesproken (bij haar thuis) en toen werd het wel heel gezellig ![]() edit: 'werd' met dt ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 22:37. |
![]() |
|
Haha, mijn eerste afspraakje (bijna 2 jaar gelden) was echt uh..
Ik was super verlegen, durfde haast niets te zeggen en wist al helemaal niets te doen. We hebben een uur door de stad heen en weer gelopen zonder ook maar 1 winkel in te gaan ![]()
|
haha dat wil je niet weten.. ons 1e echte afspraak was op schoo zaten in een andere klas en onze klassen gingen totaal niet met elkaar om... daar een paar uur met elkaar gpraat en spelletjes op de pc gedaan
![]()
|
Eerste afspraakje kun je het best overdag doen, vind ik..
Gewoon afspreken om ergens koffie te drinken, en de rest zie je wel ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
1e afspraakje Dylae | 9 | 08-11-2012 16:37 | |
Liefde & Relatie |
afspraakje Flying_Dutchman | 30 | 29-12-2007 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was jouw eerste afspraakje? Verwijderd | 73 | 10-05-2006 17:18 | |
Psychologie |