Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Over die stinkende handen: gelukkig bestaan er water en zeep
||
Citaat:
Net zo als het verhogen van de pakjes sigaretten.. Man kom op zeg.. iedereen beseft wel dat de overheid "schijt aan de gezondheid van de bevolking" heeft en dat het om het geld gaat.. Mensen gaan der echt niet minder van roken.. Juist meer.. K kan net zo geod zeggen: Als die sigaretten blijven stijgen, kan ik steeds minder sigaretten kopen, en om mijn "koopkracht voor sigartten" staande te houden moet ik aan geld zien te komen, als ik niet aan geld kom.. word ik gek en depressief.. DUS is het slecht voor mijn gezondheid dat ze het blijven verhogen!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als roker ruik je het misschien zelf niet goed...maar andere ruiken het dus wel.En ja misschien durven je vrienden het wel niet tegen je te zeggen, dat kan ook nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn vrienden durven het dus wèl te zeggen ![]() En ow ja, dat over je handen stinken ofzo.. Bullshit, het zijn alleen maar 3 vingers die je gebruikt (wijs-, middelvinger en duim) zeg maar dat je hele hand stinkt omdat het rook zich verspreid ofzo.. Das dan nog steeds één hand, en die kun je netjes wassen ![]() |
![]() |
|
Ik vind trouwens dat mensen niet moeilijk moeten gaan doen en campagnes enz gaan houden..
Het is MIJN keus om ermee te beginnen of te stoppen.. Het is MIJN geld die ik uitgeef, en het zijn MIJN longen en MIJN gezondheid.. Waar slaat dat op dat er campagnes komen stop met roken?? De een geeft het aan sigaretten, de ander aan een biertje (wordt niet als erg gezien, maar heeft ook zijn gevolgen), en de ander aan tijdschriften ( tijdschriften--> bomen--> milieu--> broeikaseffect etc etc etc..) ![]() Laat ons gewoon.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sindsdien heb ik nog 2 x een sigaret gerookt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En je vervuilt ook de longen van andere mensen.
|
Verwijderd
|
ik heb ongeveer 3,5 jaar gerookt. (ja erg
![]() Ik had het al wel vaker geprobeerd maar het was nooit langer dan 2 maanden gelukt. Nu heb ik sinds februari geen sigaret meer aangeraakt (alleen een jointje maar dat telt niet ![]() En ik ben er trots op. Roken is dus niet cool, behalve Mait en haar zusje, die zijn wel cool! |
![]() |
||
Citaat:
Ga ter maar van uit dat ik daar wel rekening mee hou ![]() *is toch echt wel socialer als dat de meeste denken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met het laatste ben ik met je eens.. Maar dan moet je ook auto's enz van de wereld vegen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus de mensen die daar zitten omdat ze vroeger gerookt hebben/ nog roken omdat ze dat vroeger deden, en zijn ze schuldig?? Nou..SORRY hoor!! ![]() Net of alleen rokers kanker krijgen.. Echt doelloos is dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand met borstkanker heeft daar echt nix voor gedaan hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Men heeft zowiezo kankercelle zitten.. Die moeten alleen verwekt worden.. HOE en door wat het gebeurd.. ![]() |
![]() |
|
het is super triest.
je gaat stinken je hele lichaam en de rook trekt in je kleren. En dat je d'r ziek van wordt is al een gebruikt argument net als de rest. Ik rook niet omdat het slecht is voor je en omdat ik zoveel andere slechte dingen erbij doe. Is dat niet bepaald goed voor me. Ik eet liever een patatje extra. Als ik een hart en vaat ziekten wil.
||
Citaat:
Hoe ontstaat kanker? Ons lichaam is opgebouwd uit miljarden cellen. Voortdurend worden nieuwe cellen gevormd om te kunnen groeien en om beschadigde en verouderde cellen te vervangen. Cellen ontstaan door middel van celdeling: uit 1 cel ontstaan 2 nieuwe cellen, die zich op hun beurt ook weer delen, etc. De celdeling wordt goed geregeld en gecontroleerd door erfelijk materiaal (DNA) dat in vrijwel elke cel zit. Tijdens het leven staan onze lichaamscellen bloot aan allerlei schadelijke invloeden. Als er schade optreedt, kan deze meestal worden hersteld. Een cel kan in de loop van de tijd echter onherstelbaar beschadigd raken. Daardoor kan ook het erfelijk materiaal veranderen, met als gevolg dat deling, groei en ontwikkeling van zo’n cel ontregeld raakt. Dit leidt vervolgens tot overmatige celdeling, waardoor een gezwel of tumor ontstaat. [/nerdmode] dus: je zorgt er zelf voor, door te roken. |
![]() |
|
*neemt na het lezen van "nerdmode" niet eens de moeite om het allemaal te lezen..*(
![]() Toch blijf ik bij mijn standpunt.. Je kunt het bijna van alles krijgen.. en er zijn gerust mensen die roken, maar doodgaan zonder kanker te hebben, zonder een ziekte wat veroorzaakt is door het roken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan nie lezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je wilt echt niet weten wat voor lijdensweg longkanker hebben is.
|
Roken cool, niet cool...whatever, ik rook er zelf slechts eentje per week en geniet er van. Ik sta zelfs niet met een sigaret
![]() En dat van de stinkende adem...beetje aanstellerij, aangezien een bek die naar rotte resten geurt altijd een stuk erger is en daar heb ik af en toe jammer genoeg last van ondanks alles wat ik probeer. Een rookadem kan er vaak niet tegenop. Alleen begrijp ik dat het voor strikte niet-rokers zeer vervelend kan zijn als iemand in de nabijheid van hun begint te roken, en daar heb ik ook begrip voor.
||
Citaat:
Mooi zo, zijn we van gezeik af..! Echt IEDEREEN zeikt erover bij mij, misschien WIL ik wel dood.. maar op zo een manier dan?? kan toch.. Echt om gek van te worden!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je echt dood zou willen was je allang voor de trein gesprongen, daar ga je niet voor roken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het "Ik rook want..." topic trophus | 101 | 12-10-2007 21:24 | |
Lifestyle |