Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() nou dank je ![]() Citaat:
![]() dus ik ben een geit ja ![]() ![]() maar het was lachen om mee te doen, en als ze een soort van topic hebben van meest kleurrijke kandidaten vrees ik dat ik misschien wel op tv kom ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ja, dat is ook leuk ![]() dat deden we vorige keer toch ook al ![]()
||
Citaat:
waarschijnlijk zal ik het wel weer helemaal gaan kijken, net als vorig jaar, zeker als er wat leuke en goede mensen tussen zitten... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oke ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ga nou de voorrondes iig kijken, en misschien de rest ook, als het leuk is. vorig jaar heb ik ook een groot deel van de voorrondes gemist, dus die moet ik nou inhalen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wou meedoen maar ik heb godverdomme geen uitnodiging gekregen...niet dat ik door de 1e ronde was gekomen maar ik wou gewoon zien hoever ik kon komen maar goed, ik ga zaterdag kijken. geweldig die auditieronders
|
Hmz, de vorige keer begon ik het pas aan het eind van het seizoen te kijken, maar het was wel redelijk goed te kijken.
Alleen jammer, dat er een hoop mensen nu bijzitten die er alles aan gaan doen om op tv te komen. Ik zag in de reclame weer een aantal idioten. De stumpers.. Maar ik zal het wel kijken, denk ik.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |