Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
roken is zoo nie cool eh!! het stinkt... je krijgt vieze handen en tanden en stinkt nog eens uit je bek (en zelfs de kleren)
en tis nie omdat je rookt dat je "cool" bent ken er veel die het enkel doen op stoer te zijn en daardoor zichzelf vrij belachelijk make! ik rook nie omdak echt nie in zien warom ik het zou doen is praktisch het zelfde als je geld in de fik steken...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind roken vies, zinloos, duur. En dus ook niet cool, want je gaat er dood van en dat is niet cool ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet cool.
|
Kword zo moe van dat domme gezeik over al dan niet roken. Laat mensen lekker als ze willen roken. Iedereen weet dat het slecht is, weet wat de gevolgen zijn, so what. Eigenlijk leven, eigen risico's, eigen keuzes.
kruipt onder tafel, steekt sigaretje aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waarom anderen er om zeuren: OMDAT ZE ER LAST VAN HEBBEN en het is toch niet zo raar als je om een walm gifstoffen heen loopt |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nog 10 jaar roken in café
(Van een verslaggever) DEN HAAG - De horeca wil ten minste de komende tien jaar gevrijwaard blijven van een rookverbod. In die tijd wil de brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) volgens een zelfreguleringssysteem de rookoverlast in cafés, restaurants, cafetaria's en hotels beperken. Klanten moeten kunnen kiezen voor rookvrije ruimten. De horeca wil van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid) de garantie dat horecabedrijven die met ventilatie- en luchtzuiveringsapparatuur de rookoverlast afdoende terugdringen, aan de verplichtingen van de Tabakswet voldoen, aldus een vanmiddag gepubliceerd plan, Gewoon Gastvrij, van de brancheorganisatie. Volgens KHN, die vreest voor het verlies van 50.000 banen, is het logisch dat de horeca wordt uitgezonderd van de verplichting een rookvrije werkplek te creëeren voor werknemers. 'Er is geen draagvlak voor een rookvrije horeca.'' Eén op de drie Nederlanders rookt, maar gasten en werknemers van de horeca roken gemiddeld vaker. 'Sterker nog, in sommige sectoren van de horeca zijn rokers in de meerderheid.'' © Het Parool, 2-12-2003 Hoera ![]() Oh ja, ik rook. En ik weet dat het slecht is. Ik compenseer het wel een beetje met heel veel frisse lucht in te ademen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zeg maar vroeger vond ik t lekker bij een biertje ![]()
|
Zelf rook ik niet omdat ik gewoon de behoefte niet heb. Bijna al mijn vrienden en vriendinnen roken wel. Ik zit er niet mee, bij sommige mensen staat het erg sexy.
Wat me vaak opvalt is dat rokers wel een wat relaxtere opvatting hebben, wat uiteraard niet in alle gevallen opgaat. Maar vaak bekijken ze de dingen toch wat losser en zijn geen extreme gezondheidsfreaks. Niets mis met gezondsheidsfreaks, maar een beetje leven (wat wil zeggen dat je doet wat je fijn vindt in mijn ogen) kan ook geen kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarom heb je die houding nodig? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het "Ik rook want..." topic trophus | 101 | 12-10-2007 21:24 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik ben tegen ROKEN! PsychoBoy | 158 | 24-12-2002 23:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |