Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 15:01
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Stel: je zit op het toilet waarvoor je nog hebt moeten betalen ook.
Is het wc papier op wat nu!!
Wat doe jij in dat geval??
*ik had toevallig zakdoekjes in me tasje maar STEL dat je nix bij je hebt verder*
Ben benieuwd!

Euhmz enneuh je hebt niet gekeken of dr pleepapier was want je moest te nodig en de wachtrij was zolang dat je blij was dat je op de plee kon zitten.

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 15:19.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:02
Verwijderd
Als ik echt nodig moet, dan ga ik gewoon. Als ik niet nodig moet, dan verlaat ik de wc, vertel ik tegen de toiletjuffrouw (als je moest betalen dan zal er toch wel een toiletjuffrouw zitten) dat er geen wc-papier is, wacht ik tot ze een rolletje gehaald heeft en ga ik dan naar de wc.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:12
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ondertussen controleer ik altijd of er wc papier is. En idd als het er niet is en er is wel een toiletjuffrouw dan vraag ik het aan haar Anders hoop ik dat iemand waarmee ik ben papiertjes bij zich heeft en dat is eigenlijk altijd wel het geval. Maar zou dat niet het geval zijn tjsah als je moet dan moet je, dan heb je niet veel keus denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 17:14
pure_evil
pure_evil is offline
jammer als je net een "grote boodschap" moest doen, bruine strepen!!
Oud 02-12-2003, 17:48
Verwijderd
Ik check het altijd van te voren, als er geen papier is neem ik een ander toilet En ik ga eigenlijk nooit in lange rijen staan; ik loop dan wel verder door. Dus ja... ik heb het probleem eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2003 @ 18:48:
Ik check het altijd van te voren, als er geen papier is neem ik een ander toilet En ik ga eigenlijk nooit in lange rijen staan; ik loop dan wel verder door. Dus ja... ik heb het probleem eigenlijk nooit.

nou, precies wat ik wilde zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:38
Divina Flor
Divina Flor is offline
Nadat ik een paar keer na het wc gaan erachter was gekomen dat er geen wc papier was check ik nu altijd van te voren.
Maar, eh, anders zou ik de toiletjuffrouw zoeken, of eh, afdroogdoekjes gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:42
Miracle
Miracle is offline
Ik heb eigenlijk altijd wel zakdoekjes bij me, dus nooit echt het probleem gehad
Oud 02-12-2003, 19:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hihi, dat hebben 2 vriendinnen van mij gehad.. zo grappig, we waren met school ergens.. dus uiteindelijk hebben we ze een schrift gegeven..
het was echt zo grappig.. maar ze vinden het vast niet leuk als k het hele verhaal hier neerzet, maar jah.. geweldig
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 14:00
Pekay
Pekay is offline
Yo
Ik neem mezelf altijd voor dat ik eerst check of er wc papier is, maar dat vergeet ik atlijd...

Ik heb het wel 2 x gehad... geen wc papier. Ik ben toen maar erg lang blijven zitten, goed nadruppelen.. en een andere x hebik van die papieren zakjes gebruikt waar je maandverband in moet doen

Beide keren hoefde er niet voor betaald te worden... maar als het wel betaald zou zijn, zou ik dus echt niet betalen. Als je betaalt, dan moet het schoon zijn, en voorzien van wc papier...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:48
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Pekay schreef op 03-12-2003 @ 15:00:
Ik heb het wel 2 x gehad... geen wc papier. Ik ben toen maar erg lang blijven zitten, goed nadruppelen.. en een andere x hebik van die papieren zakjes gebruikt waar je maandverband in moet doen

dit doe ik ook. of eventueel zelfs het rolletje van het wcpapier gebruiken, tenzij die op de grond ligt ofzo. anders haal ik m wel uit die houder.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 19:09
Verwijderd
Ik had het vandaag Van de vijf wc's had er geen een nog wc-papier, en ja, ik was niet van plan helemaal naar de andere kant van het gebouw te lopen, dus goed uitdruppelen en klaar
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 10:57
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-12-2003 @ 20:42:
Ik heb eigenlijk altijd wel zakdoekjes bij me, dus nooit echt het probleem gehad
Oud 04-12-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-12-2003 @ 18:48:
dit doe ik ook. of eventueel zelfs het rolletje van het wcpapier gebruiken, tenzij die op de grond ligt ofzo. anders haal ik m wel uit die houder.
Ja, het karton van die rolletjes kun je ook 'splijten' op de een of andere manier, dan heb je gewoon een soort ruw donkergrijs papier
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten