Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En intelligentie, is dat alleen 'slimheid' dus hoog scoren op een IQ-test? Of is dat ook sociaal zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij is Osama (of een van zn helpertjes, of allemaal samen) erg slim... Hij weet altijd uit de handen van zn vijand te blijven en doordenkt die acties van hem helemaal zodat ze vaak ook nog lukken...
(wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik ze goedkeur en wat misschien ook wel getuigd van weinig slimheid, maar toch ![]()
|
Die Ludwig Wittgenstein bedacht anders, met alle respect, een behoorlijk waardeloze theorie. Ik heb hem gisteren gehad bij filosofie en ben hem nu alweer vergeten.
![]() Trouwens mensen, wat is nou EQ? Ik heb wel eens een EQ-test proberen te doen, maar die test ging over vrienden, vrienden en nog eens vrienden. Ik heb geen vrienden. Heb ik dan geen EQ? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is zo'n mevrouw met het hoogst gemeten IQ van alle op dit moment levende mensen, en die claimt dat ze daarom de intelligenste persoon ter wereld is. Ze heeft ook een boek geschreven over hoe je intelligent moet zijn, en houdt regelmatig lezingen over hoe fantastisch ze zichzelf vindt. Ik vind het een erg domme vrouw. Marilin nogwat heet ze geloof ik, ik heb haar naam niet onthouden.
(in haar boek vroeg ze bijvoorbeeld door welke media je je mening vormde over bepaalde dingen; als media noemde ze tv, radio, tijdschrift en krant; als je krant antwoordde dan was je slim. Ook als het over muziek gaat. Dus iemand die zijn mening over muziek vormt door de krant te lezen, is volgens haar slimmer dan iemand die zijn mening over muziek vormt door naar de radio te luisteren ![]() |
![]() |
|
![]() |
EQ is pertinente nonsens, net als IQ en al die fluttestjes.
![]() Nogmaals: die testjes houden ledige, en-wie-weet-hoe-inaccurate beloftes in. Als u wilt weten of u op het intellectuele of het emotionele vlak (?, teehee) kunt praesteren, dan zit er maar een ding op: proberen! ![]()
|
ik ben het toekomstige inteligentie talent
![]() Leuk verzin je Idols voor de intiligenste laborant ofzow. Met wiskunde testen en scheikunde test. Zie het helemaal voor me is vast een goed concept kijk weer een goed idee uit mijn brein ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |