| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

muziek 

leuk maar moeilijk iemand anders zoeken cabaret te veel regelen regisseren leuk afwachten liedjes kan niet vinden   morgen maar zien Sinterklaas kadootjes spannend   druk weekend verjaardag kattenshow profielwerkstuk 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

pi-pa-pepernoten! 

sinterklaas op school ![]() ![]() k was druk vandaag ![]() t was ook zo gezellig! vanavond pakjesavond! oma is al hier gedichten *gniffelt* ow jongens, kalmeer mij! ![]() Marlies, Altijd ben je vrolijk, gezellig en druk, Zo kan de pauze niet meer stuk..!!; ) aaaah leuk! *zoen geeft* ow nee, die zoen had je al gehad ![]() babyboom: Emmely heeft er een tantezeggertje bij! Isabelle heet zij. Judith heeft een zoontje, Jeffrey is zijn naam! gefeliciteerd!!! Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 16:37.  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() choco-letter was zo op ![]() weer een knipoog en een vette ook ![]() geen K en T Nja, wel J?? Ik? haha   hij is wel leukmaar hij vind mij toch niks weet ik zeker wel beetje contact haha hij zal wel denken... Suus, wat wil jij nou? tafeltennis wel leuk M is stom! maar wel lekker ![]() geen trainen lekker ![]() *vlinders in de buik voelt* 

And I'll be holding your hand 'cause it's never too late! 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

sinterklaas 

leuk zo blij met kadootjes lief beestje knuffie lieffff nu nog een naam knuffelbeest-verslaafd onwijs gezellig waarom verpest hij mn leuke dag ik wil een vader! 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

klote sinterklaas hoe kon het ook anders mevrouw heeft het verknald hoewel ze er niets aan kan doen kan wel janken ![]() morgen naar Grease, en ik heb absoluut geen zin meer ik heb nergens meer zin in ![]() *wel heel lief gedicht gehad van Jurre* *feliciteerd Emmely*  | 
	|
| 

| 

|
| 

heel moe 

geen zin vroeg op bed morgen eerst vrij, maar toch werken *livejournal heeft* mooi geworden ![]() rug doet zeer ![]() geen antwoord stomme *** saai moe moe moe bah stom lichaam weer koppijn??? NEEEE      gvd was het eindelijk eens weg ![]() wil weg en niet meer terugkomen geen idols geen zin niks meer 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() *knuffel geeft* 

Dit is een coole sig. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Als je van leedvermaak houdt wel ja. RTL 4  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

kwaad 

boos moe weer dat gezanik nou ben ik het gewoon zat ga nou naar een dokter hoor ik blijf bezig ![]() *gromt* engels handelingsdeel ja, sukkel, had je eerder moeten beginnen *gromt* maxima aant bevallen ![]() das wel leuk ![]() vanavond een klein prinsje of prinsesje *ook baby wil* steekt tong uit naar Marlies   GREAAASEEE LIGHTNING!!!!!!!!  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mushu is ook lief ![]() (kon hem idd wel gebruiken, voelde me kut!)   werk trek lachen water wij gelukkig niet eten surprise af gedicht? hoop dat t me lukt vanavond weg joepie leuk staat dit wel?   zoen mooi *auw mijn rug* ![]() mooi liedje trots  

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

JIJ NEEMT GEEN BABY!   de mijne: sinterklaas heeft mij zeker niet vergeten! Harry potter bijna uit ![]() nou al monique pws presentatie vordert nog niet komt wel goed. niet boos zijn dag oma! 't was heel gezellig gisteravond  
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |