Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is die nieuwe Lizzy voor muts
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Vivienne v/d Assem 'was' gewoon Lizzy. En die nieuwe kan niet goed acteren. maar ja, ik ben natuurlijk ook aan het vergelijken met de 'echte' Lizzy. vanwaar trouwens die onaangekondigde terugkomst van Renee en Gyman(ik heb ook geen idee hoe je het schrijft)? |
![]() |
|
die terugkomst is wel af en toe aangekondigd. Joyce en Aafke hebben een aantal telefoongesprekken gehad waarin ze bijvoorbeeld zeiden 'Ja, tot volgende week. Ik heb echt veel zin in om je weer te zien. En doe de groeten aan Gyman'
Ik wist dus wel dat ze terug zou komen. En wat de reden is? Volgens mij was 't uberhaupt de bedoeling dat Renée slechts tijdelijk wegging, aangezien degene die de rol speelt zwanger was (en bevallen is).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
stomme stomme nieuwe lizzy
![]() die nieuwe acteert dan niet heel slecht, maar ze past gewoon niet bij die rol. Ten eerste is ze blond wat al niet bij Lizzy past (vind ik) en ten tweede is ze veel te liefjes (zacht stemmetje ed). Maar goed, kheb op internet gekeken: Viviënne van den Assem is d'r mee gestopt omdat ze een 1-jarige film&tv opleiding gaat volgen en daarmee direct al een film gaat maken. Daar wil ze zich nou toe leggen en daar paste onm niet meer bij. En haar vertrek is dus definitief nu een ander die rol van Lizzy heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
en die nieuwe actrice past idd niet echt bij de rol van lizzy |
![]() |
||
Citaat:
En carlo jat geld uit de kassa inderdaad, en hij heeft een strafblad voor geweldpleging en aafke ontdekte dat
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dan lijkt het alsof er iets spannends gaat gebeuren maar dat valt dus vies tegen. van mij mogen ze die experimenten per direct stopzetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() altijd dat geroddel enzo. ik zou best zo'n rol willen spelen hoor, hoewel ik (denk ik) constant dubbel zou liggen.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vond het trouwens laatst wel grappig wat Bettina tegen haar zei. Dat ze nooit een man zou kunnen krijgen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is idd wel jammer dat hij weg is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En hij is wel weg uit de plaatjes. |
![]() |
|
|