Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan niet echt uitleggen waarom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben nu net over de winsterstop 1 en infeite is het gewoon 4 met andere selecties en een paar kleinere aanpassingen. binnenkort komen de patches weer en dan veranderen er weer dingen. wel jammer dat de MLS er niet in zit
|
Ik heb em al gespeeld. Opzich is er niet zoveel veranderd.
Bij wedstrijden heb je replays van de goals en als de scheids fluit doet ie dat op de goede momenten want in cm 4 dacht ik huh waarom gaat ie stilstaan...maar dat was dan penalty ofsow en er gaat een vlaggetje omhoog bij buitenspel & er wordt voordeel gegeven - ratings beginnen bij 5 ipv 6 ehmmmm spelers is meer info over...en meer spelers en de doorgebroken spelers als cristiano ronaldo ensow zijn vet goed!! owjah en ditcis wel vet --> bij training kan je zien hoe hij er op vooruit of achteruit is gegaan! Cijfer: 8 (omdat ik van het spel hou ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens had ik bij cm4 enorm last van bugs. Bij deze versie lijkt dat tot nu toe mee te vallen ![]() Toch vind ook ik cm01-02 nog steeds het best.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ff up..want ik ben gvd weer verslaafd
keb btw een spits ontdekt die niet bekend is Pazzini van Atalanta scoren: 20 heading: 20 passing: 20 positioning: 18 ongelovelijk en nog paar andere Ryan Babel Hedwiges Maduro Arteta Niels Oude Kamphuis Alex (van Parma) Stekelenburg! ![]() en Bogarde is een goede assistant manager ![]() keb bdw voor et eerst dat ik voor een Europees topland gevraagd ben mijn carriere 4 jaar Ajax 1 jaar Milan 3 jaar Man Utd » Italië?? |
![]() |
|
Ik ben nu op dit moment ook aan het spelen. Ik ben met Oxford United aan het proberen de premiership te winnen. Ik ben nu begin 2e seizoen en ik ben gepromoveerd van de third division naar de second. Ook heb ik via het CM-Scut programmatje alle talenten ontdekt en ben nu bezig om ze op te leiden. Dat lukt wel aardig met die CMFAQ traing systems.
Op www.cmdutch.net is nu een Nederlandse data update te downloaden. Ik heb hem al wel gedownload maar nog niet geprobeerd omdat ik nu nog bezig ben met m'n savegame. En ja, ik ben weer helemaal verslaafd. Alleen ging het spel supersloom op mijn PC dus heb ik m'n database van large naar medium moeten zetten. En dat merk je behoorlijk: voorbeeldje: ze kennen bosschaart niet. ![]() |
![]() |
|
CM 03/04 is gewoon wat CM4 had moeten zijn. Ik heb ook nooit echt de moeite genomen om aan CM4 te wennen; na 3 dagen spelen was ik zó gefrustreerd door alle bugs dat ik gewoon weer verder gegaan ben met 01/02 en dat heb ik tot november 2003 volgehouden. 03/04 mag er dan wel hetzelfde uitzien als CM4, de speelbaarheid is er geweldig op vooruitgegaan.
Kim Kallström is weer fantastisch en als je David Bellion (Man Utd) kunt kopen: doen! Ik heb 'm halverwege 't seizoen naar PSG gehaald (nota bene zijn favoriete club ![]()
|
Erkan Ata had bij mij 150 goals en 100 assists.
![]() In de third division. Bij Oxford United. (Erkan Ata zal bij jullie niet goed zijn, ik gebruikte m'n pregrame editor even. ![]() Maar ik ben dus wel te spreken over 03/04. Trouwens @ diegene boven mij: Had jij dan die Enhancementpacks niet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mja misschien denk je er anders over maar denk meld het ff.
||
Citaat:
![]() ![]() speelde zelf met manchester en hij mocht af en toe wel ens invallen maar scoorde dan ook iedere keer
|
stukken beter dan cm4, bij cm4 won je alles op gung ho en scoorden je spitsen aan de lopende band
nu is t allemaal realistischer al heb ik net een bug ontdekt...kzit met inter in t 2de seizoen en ik heb 2 non-eu spelers gekocht (wat eigenlijk al niet mag), maar nu zeggen ze opeens bij elke aankoop dat ik geen non-eu spelers meer kopen (terwijl ze gewoon uit de EU komen...Cees keizer is volges mij wel een europeaan)...maarja
|
Ik zal nog even paar ZELFGEVONDEN
![]() (Dikgedrukt = MASTER) Aaron Lennon (16) Kasper Schmeichel (15) Tevez (MASTER!!!) Todorov (18/19) Radío Robert Huth (19) Braathen Kapo Alessio Cerci (16) Cees Keizer (16) Anthony Obodai Kikuchi Riccardo Montolivo (18) Rungratsamee ofsow...14 jaar en die andere die ik al had gepost... |
![]() |
||
Citaat:
Kim Kallstrom Alexander Farnerud Tomi Petrescu Patricio Perez en Oztürk Ali
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
CM 03/04 Tactiek probleem Boychatten | 5 | 08-05-2005 09:58 | |
Games |
Football Manager 5 Martjin | 103 | 20-04-2005 11:02 | |
Games |
Cm 03-04 Online Dieseland_ | 1 | 29-06-2004 10:35 | |
Games |
Total Club Manager 2004 Verwijderd | 10 | 26-12-2003 12:57 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 | |
Games |
CM 4 Vraag!!!!!!!!!!!! JuvDel | 24 | 16-11-2003 17:46 |