![]() |
|
Ik vind het eerlijk gezegd lachwekkend als een meisje helemaal in eva-kostuum staat met alleen sokken aan. (en het neukt zo lastig met een lachstuip
![]() En dan daarbij, als je het helemaal goed wil doen pel je elkaar toch uit de kleding dus dan zorg je gewoon dat die dingen ook uit gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend vindt het lief als ik mijn sokjes nog aanheb, vooral in combinatie met een wit onderbroekje
![]() Ik vind sokken op zich geen afknapper, maar als hij ze niet uitdoet dan doe ik ze wel bij hem uit als we net bezig zijn... want steeds van die sokken langs je been of rug, mah, dat voelt zo sokkig. En ja, zijn collectie sokken bestaat vooral uit witte sportsokken, knalrode dikke kniekousen en groene damessokken (dit laatste omdat er bijna geen groene herensokken te koop zijn), dus dat is idd niet al te sexy ![]() |
![]() |
|
Het maakt mij echt geen flikker uit als de sokken nog aanzijn... als hij ze bij mij niet uit zou doen, zouden ze gewoon nog aan zijn, het doet mij werkelijk niets
![]()
|
Ach, sokken zijn nou niet bepaald opwindend ofzo, maar om nou te zeggen dat het een libidokiller is, is ook weer overdreven. Maar ik heb wel de voorkeur voor sokken uit op zo'n moment, maar ja ijsvoeten is ook weer zo wat en die gaan heus niet weg door de hete sex.
semi-oftopic: Van die lekker hoog opgetrokken sokken of nog beter, voetbalsokken. rrrrrrrr
|
![]() |
bij mannen absoluut niet, het is wel klein beetje een afknapper.
Bij meisjes vind ik het juist wel leuk, kousen natuurlijk maar ook van die slobsokken liefst in combi met mannenoverhemd dat veel te groot is, dat soort dingen.
|
Sokken tja..
Het staat nou niet echt sexy og geil of dergelijke... maar als het echt heel erg koud is heb ik toch liever dat hij sokken aanheeft dan dat hij mij gaat pesten met zn koude voeten.
|
het kan toch prima gebeuren dat je het in alle hartstocht te druk hebt om die sokken uit te gaan doen? kweenie misschien ligt het aan mij maar da's mij menigmaal overkomen.. boeie
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*grijnst zeer breed* Iemand heeft duidelijk nog nooit een stilettohak op zijn blote tenen gekregen tijdens de staande sex achterlangs... |
![]() |
||
Citaat:
( Lieslaarzen met stilettohakken...erg sexy, maar beetje onhandig in het gebruik...) Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Vergeef mij dat ik de dubbelzinnigheid hiervan inzie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() over laarzen; okay als het maar niet hoerig wordt.. (geen lieslaarzen met een minirokje..)
|
Verwijderd
|
Gezien ik een echte geitewollensokkenjongen ben, ga ik natuurlijk voor sokken aanhouden tijdens de seks; dan hoeft de kachel niet zo hoog
![]() ![]() |
![]() |
|
Het kan me niet veel schelen als de sokken nog aan zijn, in een hevige spontane vrijpartij vergeet ik het ook nog wel es hoor. Dan gaat het allemaal zo snel dat je het ook niet eens door hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet speciaal maar ook geen afknapper ofzo. Mocht ik zien dat zijn sokken nog aan zijn en erbij kunnen doe ik ze even uit, meestal gaat dat wel tegelijk met de broek. Maar ja, soms dan gaat het zo snel en spontaan zoals Qimm al zegt, dan besteed je daar echt geen aandacht aan. Hij zei laatst ook 'Weet je dat ik mn sokken nog aan had?', had ik niks van gemerkt.
Bij meisjes.. hmmm, nee niet echt. Bij mij iig niet, mijn voetjes zijn heel erg lief en dus veel geiler zonder sokken aan. Bovendien vind ik het niet prettig zitten, liever zo naakt mogelijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Schoenen Verwijderd | 65 | 28-07-2010 11:30 | |
Lifestyle |
Panty of kousen suzannevv | 71 | 10-05-2005 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |