Advertentie | |
|
![]() |
|
gisteravond was leuk!
goede muziek Sinterklaas haha lol ![]() dansen gvd ![]() met haar??? jeej doe maar dan *go your onw way, PLEASE!* me 2 zoenen mmhh op school verlegen ![]() geen Kim stom ver met eco gekomen hij heeft met der ![]() naja, ik moet hem toch uit mijn kop zien te krijgen wanneer? *LJ schrijft* leuke jongen *mail terug stuurt*
|
Verwijderd
|
mja
![]() ik ben wel gelukkig nou anderen nog laat mij ook eens. altijd en eeuwig. wat moet ik ermee wil heus wel helpen maar doe dan normaal tegen me. gezellig allemaal beebietjes isabelle jeffrey koningskindje, naam onbekend. leuk ![]() *scheld heel hard* zo dat moest even. pwspresentatie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voel me raar moe verdrietig fijn vreemd vrolijk
||
Citaat:
nu op school 2 tussenuren gehad bah! lui van Mitch is lief zin in alle dagen die komen gaan voel me goed ![]() pauze bel lang lief ver waarom zo ver? ![]()
||
Citaat:
mir... succes morgen *knuffel geeft*
||
Citaat:
jeugdzorg gebeld en toen ging het weer ff iets beter en nu? nu is het weer 1000x erger.. en nu wil ik echt niet meer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet hoe ik me voel eigenlijk
en dat voelt niet goed ![]() zometeen werken kutdag gehad vandaag waarom moet het nou zo? laat ze het alsjeblieft begrijpen moet thuis blijven komende tijd misschien maar goed ook het is allemaal zo ingewikkeld wel lief dattie belde ![]() coördinator aan de telefoon met me moeder.. ze zaten op één lijn wat dat ook betekenen mag voor mij toch maar goed dat ik gisteren gepraat heb... *zucht* Sometimes I wish I was never been born at all.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |