Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overal waar ik al opgenomen ben zaten gasten die niet van plan waren om clean te blijven maar die door omstandigheden opgenomen waren. zo was het in het begin bij mij ook. je zit daar gewoon te verlangen naar de dag dat je weer buiten komt en kunt gebruiken. sommige verslaafden die wel clean willen blijven hervallen weer als ze buiten komen omdat ze terug in hetzelfde milieu terecht komen. het is ook belangrijk dat je breekt met het drugsmilieu en je drugsvrienden. naast stoppen met drugs is dat in veel gevallen ook heel moeilijk. het zijn de mensen waar je al zolang mee omgaat en dikwijls ken je geen andere mensen. je moet dus helemaal opnieuw beginnen met je leven. zo is het bij mij ook. rond februari ga ik naar een nieuwe stad gaan wonen waar ik niemand ken. er zal nog 6 maand controle zijn en dan kan ik weer helemaal zelfstandig wonen. voor mensen met een ernstig drugsprobleem is een lange opname dikwijls noodzakelijk om te slagen. het volledig programma van de meeste afkickcentrums is minstens 1 jaar. zo'n verslaving heb je niet zo snel onder controle. het is iets waar je de rest van je leven overgevoelig voor bent. nu was ik van plan om er een lange post van te maken maar ik moet even weg...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja grmbl, mijn pa scheen ook te denken dat ik elk weekend ladderzat en apestoned ben.
dat is stiekem ook wel een beetje zo, maar nouja, toch ist niet leuk dat ie dat denkt en dat ze 'zich zorgen maken, en teleurgesteld zijn dat ik over dát soort dingen lieg, en dat psychische problemen zo alleen maar erger worden' en bla bla. grmbl |
![]() |
|
haha ik ben gestopt met roken en blowen (kmis het wel) maar het verneukte me school ik kon niks herinneren en daarom ben ik waarschijnlijk gezakt.
ik ben gestopt door met mijn ouders op vakantie te gaan voor 4 weken en dan kan ik niet blowen en roken want zij mogen het niet weten. maar drinken doe ik tegenwoordig twee keer zoveel. maar begrijp me niet verkeerd ik wordt niet elk weekend ladderzat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wanneer zou je stoppen met drugs? Outlaw | 97 | 28-10-2004 16:59 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
met drugs stoppen als vriend overlijd? Verwijderd | 43 | 27-05-2004 23:21 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen Wammus | 80 | 26-05-2004 17:54 | |
Drugs & Alcohol |
waarom ben je gestopt met drugs/zou je stoppen? zeehond23 | 77 | 05-12-2003 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |