Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kan me niet voorstellen dat er meisjes bestaan die hier voor te porren zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je zo wanhopig op zoek bent naar een relatie dat zelfs verliefdheid al geen eis meer is, dan is dat best triest imo.
Maar ach, als zij weet dat je niet verliefd bent en ze heeft daar vrede mee, dan kán het op zich best. Als je haar gaat lopen voorliegen uiteraard niet. |
![]() |
|
![]() |
Dat kan zeker.
Mijn vriend en ik zijn niet verliefd op elkaar, we houden wel van elkaar en hebben respect voor elkaar, en dit is voor ons voldoende. We zijn ook nooit op elkaar veliefd geweest, we klikken gewoon heel goed, en kunnen goed samenleven. Dit is in mijn ogen veel belangrijker dan dat je in het begin vlinders voor elkaar voelt, en dat er daarna niks meer overblijft dan leegte. (want vlinders gaan weg) Als ik verliefd ben, ben ik trouwens disfunctioneel en kan ik niet meer normaal met iemand praten, laat staan met hem samenzijn. Het is bij mij meer een ziekte. Als ik vroeger verliefd was op iemand, en diegene had interesse voor mij, dan hoefde het van mij niet meer, en was de verliefdheid weg. Die verliefdheid mag me dus zo en zo gestolen worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ook in een liefdesrelatie kan dat, ik merk soms dat ik weer helemaal verliefd word op mijn vriend, want dus betekent dat ik dat daarvoor dus niet was. 't Gaat echt met vlagen bij mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 03:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |