Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb (nu al eigenlijk) besloten om voortaan naar alle lessen te gaan ipv met vriendjes en vriendinnetjes gezellig in de kantine te gaan zitten en huiswerk te gaan maken..
Als ik nog één keer zonder reden afwezig ben, word ik namelijk geschorst, en dat wil ik niet.. ![]() Dus voortaan netjes huiswerk maken en naar alle lessen gaan!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Niet rokers het leven zuur maken
2. Meer blowen 3. Beginnen met drinken 4. Forummers lastigvallen 5. Het huis uitgaan 6. Een knap meisje ontmoeten die wat in mij ziet 7. Gelukkig worden 8. Bij Machiavelli op bezoek gaan om te kijken of ie echt zo aardig is 9. NLVP oprichten, de nerderlandse linkse volkspartij 10. Gezond worden 11. Gezond leven afgezien van punt 1 tm 3 12. ETC |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Niet erg communistisch ![]() 3. Alleen whisky malt 4. Doe je al 5. Ben je er dan nog steeds niet uitgeschopt ![]() 6. Succes. 7. Succes 8. Hoeft niet wanmt in het echt ben ik niet aardig. 9. Wordt dat de tegenhanger van de NREP, de Nederlandse Rechtse Elite Partij? 10. Zie 1, 2 en 3 11. Dan is het niet gezond meer hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er een leuk jaar van maken met mn vriendje is mn goede voornemen..
En ook om niet al teveel ruzie te maken en liever te worden voor hem .. ennuuu * denkt na* om toch eens wat vaker mn huiswerk te maken.. dat was het wel denk ik..
|
- Gewoon zo gezond blijven leven als dit jaar dus niet roken, blowen, snuiven etc.
- Mijn tentamens halen in januari - Met stage halen in juni - Mijn vrije studiepunten halen voor juli - Mijn HEAO-diploma halen - Meer contacten zoeken / maken - Goede keuze maken wat doorstuderen betreft - Wanneer ik in Tilburg ga studeren: daar een kamer vinden en een bijbaantje vinden en verder goed voor mezelf te zorgen - Geen dingen doen waar ik een strafblad van krijg - EEN VRIENDIN KRIJGEN - Trouw naar thuiswedstrijden van mijn cluppie (MVV) blijven gaan - Stoppen met forummen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Goede voornemens voor 2017 WolterB | 102 | 21-12-2017 21:23 | |
Algemene schoolzaken |
Goede voornemens?? Verwijderd | 18 | 20-08-2010 11:41 | |
De Kantine |
Goede voornemens? MisSunshine | 41 | 05-01-2010 18:53 | |
Lifestyle |
Goede voornemens! Konstantine | 89 | 01-01-2005 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
Goede voornemens voor 't nieuwe schooljaar? Verwijderd | 42 | 05-07-2003 22:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Goede voornemens- betoog Nederlands Verwijderd | 0 | 20-01-2003 18:11 |