![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel vitamine C nemen...
|
Verwijderd
|
Waarom zou kou dan onzin zijn? Als je verkouden wordt zeggen mensen ook weleens "je hebt kou gevat" en als je als het vriest in bikini naar buiten gaat zeggen mensen ook "straks krijg je nog een longontsteking!"
En natuurlijk komt dat allemaal door bacterien en niet "door" de kou, maar alsnog heb je er dan wel meer kans op. Ik zat laatst eens een heel grappig stukje te lezen waarin stond dat het allemaal zo'n onzin was dat het door de kou kwam, het kwam door de bacterien. Maar dat stukje eindigde er wel mee dat het zo verstandig is om een sjaal om te doen als je naar buiten gaat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou ja, op mijn 7e had ik nog geen sex... en toen had ik er zooo erg veel last van.. dat deed echt zo'n pijn, ik gilde het letterlijk uit..
Nu heb ik er helemaal niet zoveel last meer van, terwijl ik wel al aan sex doe ![]() Maar ik denk dat kou wel een "rol" speelt bij de blaasontsteking...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat veel meisje fout doen wanneer ze klein zijn, is afvegen. Meisjes moeten altijd van voor naar achter vegen, nooit andersom. Misschien deed je dat toch? En ja, de een zal er vatbaarder voor zijn dan de ander... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, verkoudheid en griep komen wel indirect door kou, omdat je afweersysteem verzwakt door kou. Een blaasontsteking kan dus ook wel erger worden of langer aanhouden door kou, maar dat hoeft niet per se kou op je billen te zijn, als je een hele tijd met je arm ofzo in koud water zit dan heb je ook meer kans op een blaasontsteking
![]() En idd, als je te weinig drinkt dan wordt je blaas niet genoeg doorgespoeld, en blijven de bacteriën dus beter zitten - normaal als je gewoon genoeg drinkt (zo'n 6 glazen drinken per dag) en regelmatig plast dan geeft dat steeds hetzelfde effect op je blaas als doortrekken heeft op een wc ![]() |
![]() |
|
ik heb vorige week echt een klote blaasontsteking gehad, ik plaste echt bloed en zo.
maar dat kwam doordat ik sex had gehad, denk ik. volgens mij is het zo dat je minder kans hebt als je na de sex naar de wc gaat. weet iemand daar iets over? mij lijkt het wel logisch namelijk, alles spoelt schoon en zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zeggen ook dat het door de bacterien komt in het sperma, daarom moet je goed plassen na de seks, zodat je het wegspoelt en het niet in je urinebuis terechtkomt (heeft de huisarts mij aangeraden) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |