Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gitaar(en songwriter hahah wat een grap) in een fastcore/trashcore/hardcore(kies maar) bandje. Druk aan t oefenen.
Maybe binnekort een nieuwe band. Probably Kid Dynamite/IME stijl ofzo(ja arjan t word dat.....en chris wil ook wel spelen haha).
|
3 bands
soporific - emocore, cdtje uit. www.soporificsux.com harbour (ex-crivits) - melodieuse hardcore a la gorilla biscuits, turning point, better than a 1000, shelter, crivits. gisteren 4 nummers afgemixt. a step apart - youthcrew, straight edge. demo volgende maand uit. allemaal bas. binnenkort bandje met dead nation (zie boven.)
||
Citaat:
![]() hehe nee maar respect speel je met alledrie de bands echt shows?
|
met Soporific veel shows gespeeld. Zanger is roadie bij Face Tomorrow en The Apers, dus nog ff druk. Willen wel weer meer geen doen.
Andere 2 bands vanaf februari/maart shows. gaat druk worden dus. en de 21e speel ik nog als inval bassist (van deathxchamps) en als bassist van een bij elkaar geraapt bandje (line of defense, downslide, 5yr plan, crivits, a step apart, springrain, glory bound leden). 2 eenmalige coversets van Floorpunch en Youth Of Today in den Bosch
||
Citaat:
|
Ik speel ongeveer een half jaar gitaar en heb nog geen les gehad, dus uhm...spelen is overdreven. Maarrrrrr, ik ga een bas kopen in de kerstvakantie
![]() ![]() Onze muziek is niet echt in een genre te stoppen (let op: weet geen fuck van genres af), maar ik vind het woord emo er wel goed bijpassen...uhm is Soulwax emo? Naast Soulwax zullen ook Incubus, Muse, Radiohead, Garbage, Bis, Bush, Nirvana en Coldplay een invloed hebben op onze muziekstijl...of, dat is dus de planning... Bandnaam: onbekend (ja nee, écht onbekend dus, dat is niet de naam...hoewel mijn huidige handtekening (zie onderaan deze post) erg veel kans maakt). Eerste optreden: Uhm, begin 2005??? ![]() Maar, tis allemaal nogal hypothetisch dus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe beluister jij muziek? Verwijderd | 46 | 30-12-2010 20:39 | |
Muziek |
Nederlandse jongeren maken muziek in India ChangeBeats2010 | 0 | 09-06-2010 10:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 |