Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ergens in oktober/november ben ik naar het studiefestival in Leiden geweest. Daarna ben ik nog naar de open dag van de faculteit geneeskunde geweest op 28 november. Daar werd dan een heel programma afgewerkt over loten, inhoud van de studie etc. Van te voren zijn beide dingen op school aangekondigd zodat je op tijd vrij kon vragen om die open dagen te bezoeken. Daarnaast heb ik wel wat folders gekregen, zowel op school als via de post. Een video werd er bij ons niet getoond. Na het programma in de collegezaal kon je op een soort binnenplein met studenten en docenten praten. Dat was wel goed.
|
![]() |
|
![]() |
www.schoolweb.nl Staat erg uitgebreid informatie over ope dagen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar neus eens op de sites van onderwijsinstellingen. Of zoek op google. Nog wat nuttige sites: HBO WO succes!
|
![]() |
ik ben naar de opendag in de HRO geweest van de opleiding bedrijfskundige informatica. Erg leuk! Wat helemaal grappig was, is dat er van de 40 mensen die in het zaaltjes zaten, er maar liefst 34 technisch informatica gingen doen en 2 mensen naar bedrijfskundige informatica en de rest naar grafi.
Ik kreeg een persoonlijk gesprek met een docent wat voor mij erg helder was en duidelijk. Kortom dat zat erg goed in elkaar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO > WO [Natuurkunde] MartijnOmmel | 8 | 03-03-2016 22:40 | |
Studeren |
HBO of WO? Pomeke | 10 | 11-05-2015 19:55 | |
Studeren |
HBO of WO? Guinie | 13 | 03-11-2010 22:52 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Studeren |
psychologie, sociale wetenschappen, sociologie, theologie, humanistiek, enz? merrie_k | 8 | 19-03-2007 12:18 | |
Algemene schoolzaken |
rechten Verwijderd | 80 | 11-02-2004 20:43 |