![]() |
|
Volgens mij maakt het ook weinig uit, alleen praten mannen altijd/heel vaak over seks (een uitzondering daar gelaten). Vrouwen praten vooral met elkaar over sex (denk ik(sex in the city idee)) en daar weet jij als jongen niks van af. Meestal zijn vrouwen gewoon niet zo druk over sex in gezamelijk groepsverband. Daarnaast vertonen jongens in groepen haantjes gedrag en willen ze vaak het hoogste woord voeren, zeker als er een paar jongens samen zijn.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat meisjes er vooral niet over praten met jongens van 15, en dat je er daarom dus niets van merkt
![]() Sterker nog, vrouwen vertellen juist veel meer over hun seksleven dan mannen volgens mij, veel gedetailleerder enzo... vandaar misschien ook dat ze dat doen terwijl er geen jongetjes van 15 meeluisteren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja maar de grootte van de borsten is voor de meeste mensen toch wel goed zichtbaar
![]() en verder heb ik t idee dat meisjes (in t algemeen maar ook op sexgebied) zich meer 'aantrekken' van wat hun vriendinnen over bepaalde dingen vinden/zeggen, terwijl jongens eerder doen wat ze zelf willen of dat ze bv als ze heel open over sex met vriendinnen praten sommige dingen neit doen omdat ze neit raar aangekeken willen worden deze 2e bewering is wel wat minder sterk wat ik denk dan de 1ste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ongelijk, ik bespreek toch wel een heleboel met mijn vriendinnen hoor
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Volgens mij zijn vrouwen opener
![]() Nee, ehm, persoonlijk heb ik het nooit werkelijk over seks met mensen die ik in werkelijkheid ken, maar ja, ik heb dan ook geen seks, dus dat wordt sowieso moeilijk, om daarover te praten. Als ik wel seks zou hebben, zou ik dat absoluut niet gaan bespreken met vrienden, maar ja, ik heb dan ookg een vrienden, dus dat wordt sowieso moeilijk, om daar met hen over te praten. ![]() ![]() Even een volledig serieus antwoord, als ik niet naar mijzelf kijk: ik denk dat vrouwen er onderling opener in zijn. Vrouwen zullen elkaar eerder vertellen of hun vriendje lief is en bed etc. etc. en mannen zullen eerder over henzelf vertellen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Om eerlijk te zijn; ik denk dat mannen meer fout kunnen doen in bed dan vrouwen. Ook vrouwen kunnen wel wat fout doen, maar dat is minder en minder duidelijk dan bij de man denk ik. Beffen is bijvoorbeeld in vergelijking met pijpen iets wat meer volledige devotie en een bepaalde touch vraagt. Daarom zal er ook sneller over mannen worden gepraat dan over vrouwen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Open over seks?! gekmeisje18 | 46 | 30-08-2005 08:22 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
Liefde & Relatie |
Verschillen tussen mannen en vrouwen.. Thomas | 27 | 21-08-2003 12:32 |