Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan sta je straks ook nog op straat te schreeuwen: "ga toch naar www.ikbeneenboer.nl" neej, daar maak je lekker veel indruk mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want ik dacht van nou dan gaat ie met zijn auto het looppad op maar dat zou toch wel een beetje vraamd zijn en dat mag ook niet want ik had het ook eens gedaan want toen zei de politie van dat mag niet dus heb ik het maar niet meer gedaan maar het wastohc wel eeven schriken hoor maar het kwam goed gelukig dus!!! |
![]() |
|
Als de conrectrice vraagt: "Willen jullie hier weggaan?" antwoorden met "nee". En als ze dan zegt: "Dan stuur ik jullie weg", zeggen: "You're the weakest link, goodbye!" en als ze dan zegt: "Als je niet oppast, kun je bij mij op bezoek komen", zeggen: "ja, gezellig! Met n kopje thee! Nice English cup of tea!"
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Das pas flauw...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Te hard rijden.
Midden in de nacht door de stad lopen en heel hard schreeuwen. Flirten met mensen met wie je absoluut niets wil en ze vervolgens bot negeren. Veel alcohol drinken en meer lol hebben als je aangeschoten bent. Zomaar iemand in de bus/trein heel vuil aan gaan kijken zodat ze heel zenuwachtig worden. Overdwars op de bank zitten in de trein, schoenen op de bekleding. Zomaar schreeuwen tegen echte aso's. Ultiem arrogant doen. Allemaal kleren passen in een winkel, de verkoopster voor je in het rond laten sjouwen, en vervolgens weg gaan zonder iets te kopen. Iets stukmaken in een restaurant/winkel/elke andere plek die niet van jou is, en zonder iets te zeggen weg gaan. ...veel te veel asodingen zijn leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Psychologie |
Het leven is net als een hond met 3 poten.. Verwijderd | 22 | 22-04-2003 09:54 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |