Advertentie | |
|
![]() |
|
nouja t kan me niet zoveel boeie hoe andere mensen erover denken, en dus maakt t me niet zoveel uit hoe ik over straat loop
maar zelf maar ik me er wel druk om want mn zelfbeeld is niet heel positief dus ik ben er best wel mee bezig, maar dus meer voor mezelf dan voor anderen. maar aleen als ik er zin in heb doe ik er iets aan, ik ga net zo makkelijk in ouwe slobberkleding zonder make-up de stad in dan helemaal opgedoft, maar als ik er zin in heb om me leuk op te maken enzo besteed ik er wel vrij veel aandacht aan en dan voelt t ook fijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw.. nu ik er eens over nadenk.. toch wel heel belangrijk! Ik sta toch snel elke morgen een kwartier voor de spiegel en kom daardoor meestal te laat en check soms tijdens de pauzes in winkelruiten of *het nog allemaal goed zit*. En voor feestjes gaan mn vriendin en ik ons helemaal opdoffen.. dan zijn we toch al snel 3 uur bezig. En wat betreft kleding, is het wel wat simpeler: ik koop alleen dingen die met alles in mijn kast gaan.
Tsja, laat ik het zo samenvatten: zonder make-up zie je me alleen als ik wakker wordt. |
![]() |
|
![]() |
ik heb natuurlijk het voordeel dat ik alto ben en me dús niets aan hoef te trekken van wat anderen over me denken
![]() Naar school doe ik minder moeite dan wanneer ik uitga, maar ik ga niet naar buiten zonder mascara (afgezien van een bezoekje aan de kaas/melk boer op zaterdagochtend) Vroeger kon mijn uiterlijk me heel veel schelen, nu iets minder. Ik wil er gewoon verzorgd uitzien en leuke kleren aanhebben, leuke make-up op enzo, maar als ik er een keer geen tijd voor heb, dan niet.
|
het maakt me niet zo heel veel uit, als ik naar school ga doe ik mn haar snel in een staartje, pak wat kleren uit mn kast, douche, doe een beetje mascara en een geurtje op. en ik ga tussendoor echt niet naar de wc om alles goed te doen.
als ik uitga doe ik niet veel meer aan mn uiterlijk eigenlijk, als het maar verzorgd is, en ik check ook niet tussendoor of t goed is, ik ga niet uit voor de aandacht, alleen om mn vrienden te zien en die weten ook wel hoe ik eruit zie zonder veel make-up en dingen.
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 16:48. |
![]() |
|
Hmm vroeger had ik gezegt dat het me niks zou schelen alleen sinds ik een vriendje heb wil ik er gewoon mooi & verzorgt uitzien. En voel mezelf er gewoon prettiger bij als ik weet dat ik ermee doorkan..
Ga niet tussendoor steeds naar de speigel om te checken ofzo alleen als ik ff naar de wc moet dan kijk ik of alles nog ok zit.. ik gebruik alleen een geurtje, mascara en eyeliner.
|
Ik ga misschien vaak met n niet-uitgeslapen hoofd naar school, maar juist daarom zorg ik er wel voor dat mn kleren mooi zijn/staan en dat ik mn haar toch wel netjes heb zitten
![]() Ook ga ik NOOIT de deur uit als ik geen make-up op heb (mascara + oogpotloodje). Mijn uiterlijk is dus redelijk belangrijk, maar op school wat minder dan bij uitgaan en feestjes enzo... |
![]() |
|
![]() |
Niet zo heel belangrijk geloof ik, een beetje. Heb al een tijdje geen kleren meer gekocht (nouja, 2 maanden dacht ik). Tenminste, wel een shirtje bij de h&m ofzo, maar niet uitgebreid gewinkeld. Op een schooldag boeit het me niet zoveel hoe ik eruit zie, maar als ik uitga kijk ik toch van te voren wel even in de spiegel
![]()
|
Het is wel vrij belangerijk. Het geeft je zowieso je eerste indruk en die kun je nooit over doen volgens zo'n gezegde van iemand.
maar ik wordt niet hyper als me haar door de war is gewaaid op de fiets en het kan me ook geen reet schelen als ik zonder make up de straat opga. Voor de rest kleren is wel belangerijk maar als ik me niet lekker voel mag iedereen dat weten. Lekker wijde trui/vest van badstof heerlijk.
|
Ja gezien ik mezelf geen volwrrdig alto meer mag noemen moet ik een beetje lijken op iemand uit de top 10 of de glamour wereld.
Ontopisch ja eerlijk gezegd (misschien dat ik dr nu pas voor uitkom) maar ja 'k vind zowieso al dat verzorging gewoon "normaal" is om te doen en een beetje extra kan nooit kwaad. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verzorg mezelf goed, maar gebruik nauwelijks make-up. Alleen als ik een glimhoofd heb of ik er echt té moe uit zie.
Maar ik tut wel veel met maskerjtes, heerlijk. Meestal heb ik (imo ![]() Mijn haar zit altijd wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik gebruik ook niet van die anti puisten spull.. mm hebk eigelijk niet nodig ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak me er wel druk om eigenlijk
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach... mooie kleren vind ik leuk voor soms, maar belangrijker is dat ze lekker zitten. make-up hoeft niet, dan voel ik me alleen maar onzeker omdat ik niet zeker weet of het nog wel goed zit enzo. en zonder make-up kan je gewoon lekker in je ogen wrijven als je daar zin in hebt.
en ik maak mezelf niet graag tijdelijk mooier dan ik ben, zo weten mensen tenminste meteen waar ze aan toe zijn.
|
![]() |
Belangrijk, maar niet op een obsessieve of ijdele manier. Ik kam mn haar en doe mascara op voor ik de deur uitga, als ik weet dat ik een pukkel heb of dat mn haar niet zit voel ik me onzeker. Maar ik ren niet elke pauze naar de wc om mn make up bij te werken en ik zie er vaker belabberd uit dan uitgeslapen.
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is erg belangrijk voor me. Ik vind het leuk om mooie kleren te kopen en te dragen en ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik leuke kleren draag, of dat ik mijn haar leuk heb zitten of lekkere aftershave draag. Verder is een verzorgd uiterlijk een uiting van fatsoen in bepaalde gelegenheden, bijvoorbeeld bij mondelinge tentamens, bij sollicitatiegesprekken of op stage.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
belangrijk, ik ga nooit de deur uit zonder make-up en probeer altijd mn haar goed te doen. Zorg altijd dat ik voor mijn idee leuke kleren aanheb, en probeer lekker te ruiken...Je uiterlijk is toch de eerste indruk die mensen van je krijgen.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind uiterlijk niet zo heel belangrijk,alkijkikwelvaakindespiegel? Mijn haar kan me niet schelen,aan make up doe ik ook niet,maar kleren vind ik dan weer wel belangrijker. Ach. En douchen doe ik ook veel. ![]()
|
Mja ik ben eigenlijk een enorm ijdeltuitje. Ik voel me gewoon niet op m'n gemak als ik weet dat ik er mottig uitzie. Bij andere mensen let ik minder op hun uiterlijk, maar ik wil er zelf wel goed uitzien. Vooral m'n gezicht moet er mooi uitzien, met afslankmiddeltjes hou ik me niet bezig.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
interview voor godsdienst dimitridelvaux | 22 | 14-03-2005 11:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Software & Hardware |
[LAPTOP] Keuze ^Rambo^ | 18 | 23-02-2004 21:49 | |
Liefde & Relatie |
verhouding innerlijk - uiterlijk Blisss | 49 | 16-11-2002 12:00 |