Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 14:26
Elky
Elky is offline
Voor mij erg belangrijk.
Oud 08-12-2003, 14:28
Nuck
Nuck is offline
Fijn.
Oud 08-12-2003, 14:31
Elky
Elky is offline
Citaat:
Nuck schreef op 08-12-2003 @ 15:28:
Fijn.
Oud 08-12-2003, 14:34
Otis
Otis is offline
zoooo belangrijk dat ik mijn net gelakte nagels niet teveel ga verpesten door typen en snel n beautysleep ga houden.

Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:35
Negrotiator
Negrotiator is offline
In theorie voor mij geenszins belangrijk, in de praktijk voor mij onderbewust nog steeds belangrijk. Ik hoop dit af te kunnen bouwen, omdat ik absoluut geloof in de nutteloosheid van uiterlijkheden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:55
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Naar school gaan met een onuitgeslapen kop doe ik iets te vaak, dus zo belangrijk is het niet. Lijkt het. Toch ga ik niet zonder eyeliner op het huis uit :\

Ik probeer altijd kleding te dragen waarbij ik er niet uit zie als een ballon en een puist vind ik vreselijk, maar meestal ben ik te lui om er echt iets moois van te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-12-2003 @ 15:55:
Naar school gaan met een onuitgeslapen kop doe ik iets te vaak, dus zo belangrijk is het niet. Lijkt het. Toch ga ik niet zonder eyeliner op het huis uit :\

Ik probeer altijd kleding te dragen waarbij ik er niet uit zie als een ballon en een puist vind ik vreselijk, maar meestal ben ik te lui om er echt iets moois van te maken.
Oh jaaaa hoor, jij een ballon!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:59
naan
naan is offline
nouja t kan me niet zoveel boeie hoe andere mensen erover denken, en dus maakt t me niet zoveel uit hoe ik over straat loop
maar zelf maar ik me er wel druk om want mn zelfbeeld is niet heel positief dus ik ben er best wel mee bezig, maar dus meer voor mezelf dan voor anderen.
maar aleen als ik er zin in heb doe ik er iets aan, ik ga net zo makkelijk in ouwe slobberkleding zonder make-up de stad in dan helemaal opgedoft, maar als ik er zin in heb om me leuk op te maken enzo besteed ik er wel vrij veel aandacht aan en dan voelt t ook fijn.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 15:16
Verwijderd
Nouw.. nu ik er eens over nadenk.. toch wel heel belangrijk! Ik sta toch snel elke morgen een kwartier voor de spiegel en kom daardoor meestal te laat en check soms tijdens de pauzes in winkelruiten of *het nog allemaal goed zit*. En voor feestjes gaan mn vriendin en ik ons helemaal opdoffen.. dan zijn we toch al snel 3 uur bezig. En wat betreft kleding, is het wel wat simpeler: ik koop alleen dingen die met alles in mijn kast gaan.

Tsja, laat ik het zo samenvatten: zonder make-up zie je me alleen als ik wakker wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 15:20
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Elky schreef op 08-12-2003 @ 15:31:
Oeps, verkeerd gelezen
Oud 08-12-2003, 15:28
herz
herz is offline
kan me werkelijk geen fuck schelen als ik op school zit hoe ik erbij loop. alleen als me familie erbij is neem ik de moeite troep in me haar te doen en goeie kleding te kiezen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb natuurlijk het voordeel dat ik alto ben en me dús niets aan hoef te trekken van wat anderen over me denken

Naar school doe ik minder moeite dan wanneer ik uitga, maar ik ga niet naar buiten zonder mascara (afgezien van een bezoekje aan de kaas/melk boer op zaterdagochtend)

Vroeger kon mijn uiterlijk me heel veel schelen, nu iets minder. Ik wil er gewoon verzorgd uitzien en leuke kleren aanhebben, leuke make-up op enzo, maar als ik er een keer geen tijd voor heb, dan niet.
Oud 08-12-2003, 16:42
Fog
Fog is offline
het maakt me niet zo heel veel uit, als ik naar school ga doe ik mn haar snel in een staartje, pak wat kleren uit mn kast, douche, doe een beetje mascara en een geurtje op. en ik ga tussendoor echt niet naar de wc om alles goed te doen.

als ik uitga doe ik niet veel meer aan mn uiterlijk eigenlijk, als het maar verzorgd is, en ik check ook niet tussendoor of t goed is, ik ga niet uit voor de aandacht, alleen om mn vrienden te zien en die weten ook wel hoe ik eruit zie zonder veel make-up en dingen.

Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:48
Negrotiator
Negrotiator is offline
Helaas ga ik op de gemiddelde schooldag ongeveer tien maal naar het toilet om mijn uiterlijk te controleren.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm vroeger had ik gezegt dat het me niks zou schelen alleen sinds ik een vriendje heb wil ik er gewoon mooi & verzorgt uitzien. En voel mezelf er gewoon prettiger bij als ik weet dat ik ermee doorkan..

Ga niet tussendoor steeds naar de speigel om te checken ofzo alleen als ik ff naar de wc moet dan kijk ik of alles nog ok zit..
ik gebruik alleen een geurtje, mascara en eyeliner.
Oud 08-12-2003, 16:59
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga misschien vaak met n niet-uitgeslapen hoofd naar school, maar juist daarom zorg ik er wel voor dat mn kleren mooi zijn/staan en dat ik mn haar toch wel netjes heb zitten
Ook ga ik NOOIT de deur uit als ik geen make-up op heb (mascara + oogpotloodje). Mijn uiterlijk is dus redelijk belangrijk, maar op school wat minder dan bij uitgaan en feestjes enzo...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:04
Kadaver
Kadaver is offline
Ik ben best wel ijdel
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:12
BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Heel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:13
Mindfields
Mindfields is offline
Niet zo heel belangrijk geloof ik, een beetje. Heb al een tijdje geen kleren meer gekocht (nouja, 2 maanden dacht ik). Tenminste, wel een shirtje bij de h&m ofzo, maar niet uitgebreid gewinkeld. Op een schooldag boeit het me niet zoveel hoe ik eruit zie, maar als ik uitga kijk ik toch van te voren wel even in de spiegel
Oud 08-12-2003, 18:09
I'mLovinIt!!
I'mLovinIt!! is offline
Iedere ochtend een kwartier voor de spiegel..
Zaterdagavond uurtje bezig zijn..
's Avonds goed gezicht wassen..
Iedere ochtend douchen..

That's me
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 18:09
slender_fungus
slender_fungus is offline
mjah wel belangrijk. alleen heb ik nooit even veel zin in make-up, lang voor de kledingkast staan of mn haar doen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 18:47
annetjuh
annetjuh is offline
Het is wel vrij belangerijk. Het geeft je zowieso je eerste indruk en die kun je nooit over doen volgens zo'n gezegde van iemand.
maar ik wordt niet hyper als me haar door de war is gewaaid op de fiets en het kan me ook geen reet schelen als ik zonder make up de straat opga.
Voor de rest kleren is wel belangerijk maar als ik me niet lekker voel mag iedereen dat weten. Lekker wijde trui/vest van badstof heerlijk.
Oud 08-12-2003, 18:54
Stevill
Stevill is offline
Ja gezien ik mezelf geen volwrrdig alto meer mag noemen moet ik een beetje lijken op iemand uit de top 10 of de glamour wereld.

Ontopisch ja eerlijk gezegd (misschien dat ik dr nu pas voor uitkom) maar ja 'k vind zowieso al dat verzorging gewoon "normaal" is om te doen en een beetje extra kan nooit kwaad.
Oud 08-12-2003, 19:35
Jules
Jules is offline
Citaat:
weezzz schreef op 08-12-2003 @ 17:15:
ik heb natuurlijk het voordeel dat ik alto ben en me dús niets aan hoef te trekken van wat anderen over me denken

Naar school doe ik minder moeite dan wanneer ik uitga, maar ik ga niet naar buiten zonder mascara (afgezien van een bezoekje aan de kaas/melk boer op zaterdagochtend)

Vroeger kon mijn uiterlijk me heel veel schelen, nu iets minder. Ik wil er gewoon verzorgd uitzien en leuke kleren aanhebben, leuke make-up op enzo, maar als ik er een keer geen tijd voor heb, dan niet.
altijd handig, zo'n Alies
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:22
Garbage
Garbage is offline
redelijk belangrijk
Oud 08-12-2003, 20:28
Verwijderd
Ik verzorg mezelf goed, maar gebruik nauwelijks make-up. Alleen als ik een glimhoofd heb of ik er echt té moe uit zie.
Maar ik tut wel veel met maskerjtes, heerlijk.

Meestal heb ik (imo ) wel kleding aan die me staat, soms interesseert het me niet. Maar ik draag sowieso geen slobberkleding, wel redelijk netjes iig.

Mijn haar zit altijd wel goed .
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:37
Overjoyed
Overjoyed is offline
Heel belangrijk, met je uiterlijk verkoop je jezelf toch als het ware.
Vergelijk het met een boek, zou jij het boek inkijken wanneer de omslag er niet uitziet?
Oud 08-12-2003, 20:39
Verwijderd
Belangrijker dan ik zou willen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:41
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 08-12-2003 @ 21:37:
Heel belangrijk, met je uiterlijk verkoop je jezelf toch als het ware.
Vergelijk het met een boek, zou jij het boek inkijken wanneer de omslag er niet uitziet?
dat vind ik nou ook, ik douche elke dag enz enz...
maar ik gebruik ook niet van die anti puisten spull.. mm hebk eigelijk niet nodig
Oud 08-12-2003, 21:11
Nuck
Nuck is offline
Ik ben onwijs ijdel
Oud 08-12-2003, 22:02
Verwijderd
Ik zorg er altijd voor dat ik er netjes en verzorgd uitzie. Dat een aap met een gouden ring een lelijk ding blijft doet daar niets aan af.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 22:12
Verwijderd
Ik maak me er wel druk om eigenlijk Als ik een enorme bad hairday heb of een grote puist, ga ik het liefst het huis niet uit. Maar uiteindelijk doe ik het toch. Make-up draag ik nooit, dus dat is geen probleem. Ik voel me wel zekerder als ik kleren aanheb die ik lekker vind zitten en die me ook mooi staan
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 06:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ga de deur niet uit zonder make-up.
&check het wel een paar keer per dag, maakt niet uit of ik op school zit. en ik ben meestal wel lang bezig met bedenken wat ik aan moet. ook op gewone doordeweekse schooldagen.
tja.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 08:15
the tourist
the tourist is offline
Redelijk belangerijk. Zonder mascara ga ik de deur niet uit, maar ik ga bv op school nooit naar de wc om te controleren hoe ik eruit zie. En qua kleding gewoon iets wat ik leuk vind en me goed in voel.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 08-12-2003 @ 17:41:
Redelijk belangrijk, als ik ergens heenga wil ik er wel een beetje verzorgd uitzien. Uiterlijk is toch een eerste indruk, en ik voel me in normale kleren ook fijner dan in een trainigsbroek, al is het maar om een pak melk bij de super te halen. Make-up maakt me dan weer wat minder uit.
gefeliciteerd bloempjuh!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:11
howshesings
howshesings is offline
ach... mooie kleren vind ik leuk voor soms, maar belangrijker is dat ze lekker zitten. make-up hoeft niet, dan voel ik me alleen maar onzeker omdat ik niet zeker weet of het nog wel goed zit enzo. en zonder make-up kan je gewoon lekker in je ogen wrijven als je daar zin in hebt.

en ik maak mezelf niet graag tijdelijk mooier dan ik ben, zo weten mensen tenminste meteen waar ze aan toe zijn.
Oud 09-12-2003, 12:34
YellowLight
YellowLight is offline
best belangrijk

als ik vind dat ik er leuk uitzie, voel ik me ook meteen beter in mn vel, en denk ik ook niet heel de tijd van 'oh, ik zie er niet uit. oh, k zie er niet uit'. en dan voel je je ook erg ongemakkelijk.
Oud 09-12-2003, 14:35
Mysterons
Mysterons is offline
Belangrijk, maar niet op een obsessieve of ijdele manier. Ik kam mn haar en doe mascara op voor ik de deur uitga, als ik weet dat ik een pukkel heb of dat mn haar niet zit voel ik me onzeker. Maar ik ren niet elke pauze naar de wc om mn make up bij te werken en ik zie er vaker belabberd uit dan uitgeslapen.
Oud 09-12-2003, 16:05
elfiecity
elfiecity is offline
er belangrijk alleen is het probleem dat ik erg lelijk ben en dat wordt ook meerdere malen tegen mij gezegd.
Oud 09-12-2003, 19:52
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Elky schreef op 08-12-2003 @ 15:26:
Voor mij erg belangrijk.
Letter inhoudelijk ben je weer

Mijn uiterlijk is heel belangerijk, zo'n 90% van mn geld gaat naar haarproducten/huidproducten/kapper etc.
Oud 09-12-2003, 20:18
Verwijderd
Ik ben best wel ijdel. Probeer er altijd fatsoenlijk uit te zien. De eerste indruk die iemand van je krijgt is toch altijd gebaseerd op het uiterlijk immers...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:14
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
zo belangrijk dat ik 2 uur van tevoren op moet staan om de deur uit te kunnen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:08
Verwijderd
best belangrijk. als m'n haar niet wil zitten voel ik me toch minder goed. en zonder oogpotlood en mascara op ga ik niet het huis uit
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:16
Paris
Paris is offline
Citaat:
Redelijk belangrijk, als ik ergens heenga wil ik er wel een beetje verzorgd en leuk uitzien. Uiterlijk is toch een eerste indruk, en ik voel me in normale kleren ook fijner dan in een trainigsbroek, al is het maar om een pak melk bij de super te halen. Make-up maakt me dan weer wat minder uit.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:02
Orion16
Orion16 is offline
Redelijk belangrijk, maar als ik de deur niet echt uit ga, ook al is 't maar om een pak melk te halen, dan boeit het me niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:15
Verwijderd
Het is erg belangrijk voor me. Ik vind het leuk om mooie kleren te kopen en te dragen en ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik leuke kleren draag, of dat ik mijn haar leuk heb zitten of lekkere aftershave draag. Verder is een verzorgd uiterlijk een uiting van fatsoen in bepaalde gelegenheden, bijvoorbeeld bij mondelinge tentamens, bij sollicitatiegesprekken of op stage.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Redelijk belangrijk, als ik ergens heenga wil ik er wel een beetje verzorgd uitzien. Uiterlijk is toch een eerste indruk, en ik voel me in normale kleren ook fijner dan in een trainigsbroek, al is het maar om een pak melk bij de super te halen. Make-up maakt me dan weer wat minder uit.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:18
barbara.inc
barbara.inc is offline
belangrijk, ik ga nooit de deur uit zonder make-up en probeer altijd mn haar goed te doen. Zorg altijd dat ik voor mijn idee leuke kleren aanheb, en probeer lekker te ruiken...Je uiterlijk is toch de eerste indruk die mensen van je krijgen.
Oud 13-12-2003, 19:49
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 09-12-2003 @ 15:35:
als ik weet dat ik een pukkel heb of dat mn haar niet zit voel ik me onzeker. Maar ik ren niet elke pauze naar de wc om mn make up bij te werken en ik zie er vaker belabberd uit dan uitgeslapen.
Idem. vooral als ik een echte puist heb,voel ik me heel onzeker

Ik vind uiterlijk niet zo heel belangrijk,alkijkikwelvaakindespiegel?
Mijn haar kan me niet schelen,aan make up doe ik ook niet,maar kleren vind ik dan weer wel belangrijker.

Ach. En douchen doe ik ook veel.
Oud 13-12-2003, 19:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mja ik ben eigenlijk een enorm ijdeltuitje. Ik voel me gewoon niet op m'n gemak als ik weet dat ik er mottig uitzie. Bij andere mensen let ik minder op hun uiterlijk, maar ik wil er zelf wel goed uitzien. Vooral m'n gezicht moet er mooi uitzien, met afslankmiddeltjes hou ik me niet bezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten