Advertentie | |
|
![]() |
|
Een man heeft een piemel van 50 cm. Hij zit er behoorlijk mee, hij vindt t veel te lang. Op een dag zegt een vriend tegen hem
"weet je wat je dan moet doen? Dan moet je naar de Efteling gaan, het derde paadje rechts nemen en daar zit dan een kaboutertje wat je kan helpen" Dus zo gezegd zo gedaan. De man gaat naar de Efteling, derde paadje rechts en daar zit n kaboutertje. "Ik heb gehoord dat u mij kan helpen, mijn piemel is te lang, ik zou dr graag een stukje vanaf hebben, kunt u dat voor me doen?" "Nee!" roept het kaboutertje De man is erg teleurgesteld, verderop gaat ie tegen een boom aanplassen. Tot zijn grote vreugde ziet hij dat er 10 centimeter van zn geval af is. Hij vindt m eigenlijk nog steeds te lang en besluit weer terug te gaan naar t kaboutertje. "Het heeft geholpen kaboutertje! er is 10 centimeter vanaf! Kunt u mij nog een keer helpen?" "Nee!" roept het kaboutertje De man verlaat de kamer en ziet dat er weer tien centimeter van zijn ding af is. Hij is eigenlijk nog steeds niet tevreden, als er nou nog een heel klein beetje vanaf kan, dan zou t perfect zijn. Dus hij gaat weer terug naar t kaboutertje. "Kaboutertje, als er nou nog ietsiepietsie vanaf zou kunnen, dan zou t helemaal perfect zijn, wilt u me nog een keer helpen?" "Nee, nee en nog eens nee!" |
![]() |
|
2 mannen varen met een speedboat over zee en hebben een baal hooi achteropliggen. Opeens wordt de zee onstuimig en valt die baal hooi in het water. Eenmaal op de bodem komt die baal hooi een haai tegen, zegt ie: Hooi Haai! Zegt die haai: Haai Hooi
![]() Hij speelt bij PSV en heeft ook in Bassie en Adriaan meegedaan... Mark van Drommels, Drommels, Drommels.....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet eerst ook een niweu webiste of een cu2 ofzo want dat heeben veel meer mesnen hier heb je anders tips? |
![]() |
|
ok ik zal hem vertellen:
Er loopt een man door het park, met een boggel. hij moet nodig plassen, dus hij begint tegen een boom te zeiken, opeens zegt de boom: he, wat heb je daar op je rug? "een boggel" zegt de man. "geef maar hier" zegt de man, en de boggel is weg. helemaal blij zegt de boggelloze man tegen zijn manke vriend: hier, je moet tegen die boom aanplassen daar, die boom kan je genezen! de manke man plast tegen de boom aan, en plots zegt de boom: "he, wat heb je daar op je rug?" "niets" zegt de man boom: "hier, heb je een boggel!" dat is de 'grap van de boggel' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee buren;een belg en een nederlander.
De belg zit te voetballen en dan schiet hij per ongeluk de bal in de tuin van de nederlander. Hij gaat naar die nederlander en zegt: "Mag ik m'n bal terug". De nederlander antwoordt : "je kan je bal terug krijgen, maar we houden wel een wedstrijdje erom". De belg zegt is goed. "Nou, luister we trappen elkaar om en om in de kruis en wie het langst volhoudt krijgt de bal"zegt de nederlander. Nou de belg begint en geeft hem op z'n hardst een punter in de kruis. De nederlander wordt na een half uurtje wakker en zegt "nu is het mijn beurt". Waarop de belg antwoordt;"Laat maar je mag de bal houden". |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komt een man bij de bakker: "Bakker ik wil graag een worst". "Die hebben we niet" zegt de bakker. "O." zegt de man, "Het maakt niet uit hoor want ik ben toch op de brommer."
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik snap hem niet ![]() |
![]() |
|
Een Nederlander, een Belg en een Duitser doen mee met een leugentest. Als ze liegen, gaat er een zoemer af.
Eerst die Nederlander. Hij zegt: Ik denk dat ik honderd kilo kan optillen.... Toooootttt!!!! doet de zoemer. Dan die Duitser: Ik denk dat ik 100 liter bier op een avond kan drinken.... Toooooottttt!!!! doet die zoemer weer. Tot slot die belg: Ik denk.... Tooooooottttt!!!!!!!
|
Verwijderd
|
Emile had jarenlang gespaard voor de nieuwe tweedehands Volvo van 10.000 euro. Hij wilde de auto afrekenen, maar hij kwam precies een euro te kort.
Hij balen. Dus hij rent de straat op en houdt de eerste de beste Indiaan aan en vraagt: 'Mag ik een euro lenen'. Zegt die indiaan: 'Ugh, waar is het voor als ik vragen mag Man-met-snelle-benen? 'Ik koop een auto', antwoord de man. 'Oh', zegt de Indiaan. 'Hier is twee euro, koop er ook 1 voor mij!' |
![]() |
|
Verwijderd
|
Komt een jong meisje in de hemel bij Petrus.
Petrus vraagt aan haar: 'Ben je nog maagd?' 'Ja hoor,' zegt het meisje. 'Als je het niet erg vindt moet ik je toch even onderzoeken', zegt hij terwijl hij haar broek naar beneden trekt en uitgebreid met een spiegeltje haar doos bestudeert. 'Nou, alles ziet er goed uit, maar er zitten zeven kleine deukjes in je maagdenvlies. Maar dat is niet zo erg, je mag gewoon naar binnen, al moet ik er wel melding van doen.' Aldus Petrus. 'Hoe heet je?' vroeg hij. 'Sneeuwwitje'. |
![]() |
|
Ik ken dr nog een maar die is niet zo grappig als mn anderen (
![]() Komt een man bij de dokter, helemaal zwart met 2 witte oren. Zegt de dokter "u komt zeker voor uw oren?" "Nee" zegt de man "ik ben van de witte oren stam, ik kom voor mn been" "ow sorry, oke" zegt de dokter De volgende patient komt binnen, hij is helemaal zwart hij heeft alleen een witte neus. Zegt de dokter "u komt zeker voor uw neus?" "Nee" zegt de man "ik ben van de witte neuzen stam, ik kom voor mn arm" "ow sorry, oke" zegt de dokter De derde patient komt binnen, hij is helemaal zwart hij heeft alleen een witte piemel. Zegt de dokter "u ben zeker van de witte pieme staml?" "Nee" zegt de man "ik ben de schoorsteenveger, ben met de lunch even naar mn vrouw geweest" |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |