| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ty
|
|
||
|
Citaat:
Maar ze hebben echt maar een fractie uit de hele collectie.
|
|
||
|
Citaat:
pfoeh geen idee, i.i.g. kan je bij de Hema ook digitaal afdrukken. Kun je anders niet zelf met fotoshop een wit randje er omheen maken?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zo jammer dat het bij gewone fotorolletjes wel kan, maar digitaal niet..moet toch ergens kunnen?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
of kan je niet bij de hema of weet ik veel waar de foto iets laten verkleinen dat er vanzelf een wit randje omheen komt? |
|
|
|
|
|
xoek een HackTic t-shirt. Ben de mijne helaas kwijt
heb je er een of weet je een obscure plaats waar er 1 te kopen valt laat het dan ff weten. Nieuw/2/3/4dehands is ok.
|
|
|
Verwijderd
|
Bij de Blokker kan het niet.
Het probleem is ook dat ik Photoshop op een andere comp heb staan, wat betekend dat ik steeds ongeveer 4 foto's op flop moet zetten, naar de andere comp lopen, bewerken, op deze comp opslaan, weer er 4 opzetten, bewerken etc.. gaat wel erg lang duren dan
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.. das mooi, want misschien kan je eens naar Huub Bos fietsen (winkelcentrum Rokkeveen, Samanthagang 6) Ik ging daar namelijk een keer foto's laten afdrukken, en toen vroeg die meneer aan me of ik er een wit randje omheen wilde. ![]() of was het nou kinorama? .. ![]() nou ja een van die 2... hopelijk heb je er wat aan......(edit: hmm ik weet niet of het uitmaakt of ze digitaal zijn of niet.... )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar thx anyway
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Als je op allebei de computers internet hebt: gooi al je foto's op picserver of lycos ofzo, dan kan je ze best snel weer downloaden
|
|
||
|
Citaat:
of foto's branden? memory-stick? (neem aan dat als je digitale foto's hebt, je ook een digitale camera hebt? )
|
||
|
|
|
|
Oeh, wie kan mij verlichten?
Ik zoek deze schoenen... http://pics.sjeemz.nl/getpicture.ph...mp;check=4ba21d Alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
Weet iemand een winkeltje in Amsterdam waar ze houten en/of ijzeren dreadkralen/andere dreadfrutsels verkopen?
In afrowinkel op Albert Cuyp verkopen ze alleen plastic kralen. Alvast bedankt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar ik weet het niet voor 100% cker.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In ieder geval een winkel aan de Oudegracht in Utrecht met in de kelder heel veel oud bloemetjesbehang enz. Wel duur. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |