Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 23:19
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik zelf ben niet zo'n disco theek type. Ik vind het helemaal geweldig hoor, maar alleen voor af en toe. Ik ga liever naar een cafe. Daar kan je tenminste een beetje met elkaar kletsen. Maar ik ben ook gewoon heel vaak op zaterdag avonden bij mensen thuis te vinden. Beetje muziek luisteren en achter de computer.

En op andere dagen is het meestal gewoon een beetje buiten voetballen, en savonds gewoon achter de tv hangen bij iemand thuis. En ja, af en toe een beetje door stad slenteren enzo.

Maar hoe ziet dat er bij jullie ongeveer uit?
En eigenlijk wilde ik ook wel weten wie er van jullie die een relatie hebben, samen met hun partner naar een disco gaan?
Oud 11-05-2002, 10:40
love is life
love is life is offline
ik ga naar wat lokale fuiven en ga heel vaak met vrienden om...ik ga af en toe een keertje naar de cherry moon maar daarbij blijft het ook wel en met mijn lief ga ik niet zo naar grote fuiven...ik ga dan liever met mijn lief
Oud 11-05-2002, 12:07
kirsten
kirsten is offline
Aangezien ik fuifjes zo een beetje verafschuw (te luid, ik kan niet goed dansen... Op trouwfeesten komen we dan alleen maar op de dansvloer voor een slow...) gaan we meestal wel naar een cafe (meestal the Irish Pub) soms life music... Heel gezellig... Als hij eens naar een fuif gaat, gaat hij met vrienden en dan blij ik thuis of ga uit met vriendinnen...
Oud 11-05-2002, 12:52
Semele
Semele is offline
Mijn vriend en ik zitten in dezelfde vriendengroep, dus we gaan ook altijd samen uit.

Meestal gaan we naar de kroeg, maar vaak plakken we er nog even een disco achter aan. Ook zitten we vaak ook met zun allen bij iemand thuis, als zijn of haar ouders eens niet thuis zijn bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:59
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend en ik hebben ook dezelfde vriendengroep. We zien hun alleen in het weekend.
Op vrijdagavond zitten we altijd bij 1 vriend aangezien hij op zijn kamer 2 banken, een koelkast en breedbeeld tv heeft! Rond 00.00 uur gaan we altijd naar de kroeg. Op zaterdag gaan we meestal naar een discotheek of we huren een film. In de vakanties gaan we op zondag ook altijd naar de disco. Doordeweeks zijn mijn vriend en ik vaak samen en gaan we niet naar vrienden ofzo. Overdag, na schooltijd, ga ik wel eens met vriendinnen van school ff de stad in ofzo. Maar dat komt niet zo vaak meer voor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:28
louis84
louis84 is offline
Yo wazzup.
Ik ben gelukkig weer vrijgezel. Wat ik doe met mijn vrienden. Zuipen, kletsen, scooter rijden, naar meisjes kijken Soms ff blowen, en naar zuipbar gaan, of bij mijn knappe vrouwelijke collega's film kijken

Groetjes Louis
Oud 11-05-2002, 19:29
Aurora
Aurora is offline
Hmmmzz naar de stad/uitgaan/sjoppen, lachen, bellen, films kijken, heeeeeeeeeel veel praten, biossen, strand-en, broodjes gezond halen in tussenuren, 'meetings' houden, op vakantie gaan.. etc etc etc etc!
Oud 11-05-2002, 19:45
Moonnature
Moonnature is offline
Ikke ga meestal naar een cafe waar alle vrienden van mij ook komen of mijn vriend en ik gaan het samen een avondje gezellig maken met ons 2tjes. Voor de rest hang ik gewoon wat rond en ga ik naar vriendinnen enzoow.

Greetszz MoonNature
Oud 11-05-2002, 20:21
simple creed
simple creed is offline
ik doe niet zo veel met vrienden... ik ga af en toe wel naar hun toe maar ik woon blijkbaar te ver weg zodat ze niet naar mij kunnen.... maar ach dat geeft ook niet....

maar in vakanties doe ik wel veel... maar dan ben ik nog altidj degene die ergens heen moet...

kloteboerderij
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 20:33
Verwijderd
uh wat ik doe, keb eht nu voornamelijk over mijn vriendinnen
school
uitgaan
films kijken
tv kijken
nix doen
praten
bij elkaar pitten
winkelen
andere dingen zoals fietsen op hemelvaart, zeg maar gelegenheidsdingen
sporten
oppassen
internet
eigenlijk wat doe ik niet met vriendinnen

en mijn vriendje dat kan ik nog niet echt zeggen, we hebben pas 3 weken ongeveer. Samen uitgaan denk ik alleen voor af en toe, denk adt met vriendinnen leuker is.
En ikga ook liever naar een café, of iig een discotheek achtig iets waar je ook kunt praten, ik ga zelden of nooit ergens heen waar dat niet kan. Ik ga ook voor de bekenden en niet voor het zuipen/dansen, maar voor de gezellig heid..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:23
AMDFreak
AMDFreak is offline
Mijn vrienden zijn ook nie zulke feest types! Ik wil best wel graag naar een discotje.. mahja.. me vrienden vinden dat maar niks
Oud 11-05-2002, 23:12
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Met mijn vrienden doe ik gewoon veel dingen.
Gezellig naar de stad gaan, film kijken, dansen, gewoon lange gesprekken/discussies voeren, huiswerk maken, elkaar helpen als je elkaar nodig hebt blabla.

Met mijn vriend ga ik eigenlijk nooit echt uit. Hij is daarvoor 's avonds te moe omdat hij pfeiffer gehad heeft.
We gaan meestal wel zaterdagavond samen naar vrijdansen van de dansschool.
Oud 12-05-2002, 11:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb geen vrienden, oh wel 2 maar die wonen niet in de buurt, daar ga ik af en toe op bezoek, dan hangen we gewoon wat, muziekje soms jointje kletsen.
en ik ga met 1 van die 2 altijd op vakantie
Oud 12-05-2002, 12:34
Roosa
Roosa is offline
Op vrijdag avond ga ik vaak naar mn vriend, en dan naar ergens waar een bandje speelt ofzo, en daar zijn dan meestal wel weer andere vrienden.
Zaterdag werk ik met een vriendin, zaterdag avond ga ik meestal naar mn vriend, of naar iemand waar zn ouders niet van thuis zijn, beetje zitten/drinken/praten e.d, en daar na naar een soort café achtig iets, en daar zijn dan weer veel bekenden. Soms nog ergens eten snachts.
En uhm doordeweeks winkel ik wel eens met vrienden, hm en op school ben ik met vrienden uiteraard.
Ik doe meestal gewoon maar wat.. k ga naar mn vriend toe en dan zien we wel wat we doen..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:38
Cinamon
Cinamon is offline
uhm eigenlijk niet zoveel
k heb trouwens geen vriendje..
uhm even kijken
ik doe eigelijk niet zo gek veel
ook omdat ik de meeste op school de hele dag zie... en duz niet zo ontzettend veel behoefte eraan heb om dan nog eens de hele middag iets te gaan doen...
hoewel ik wel met ze in tussenuurtjes gezelligjes doe

uh... nee dan doe ik in de vakanties nog wel meer met ze...
of gewoon als we een middagje nix te doen hebben ofzow..
en wat we dan gaan doen...

meestal gewoon kleppen (ook diepzinnige gespreks natuurlijk!), muziek luisteren... tv kijken... film huren... slapen... naar buiten... naar de stad... bios...

zowiets?
Ik ga niet echt uit ofzow... duzzeh..
ik bedoel ga ook welles savonds daar heen...
uhmmmmmmmmmmm

DA WAST!

bubaajz
Oud 12-05-2002, 18:28
lennuzz
lennuzz is offline
ik skateboard met mn vrienden en videoavonden met elkaar en blokhutfeesten en ehhh naja eigenlijk alleen maar dingen met elkaar, niet naar de discotheek waar je allemaal onbekenden tegenkomt, das nie leuk ...
Reageren

Regels voor berichten