Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, dan ben ik waarschijnlijk de enige hier, maar ik ben werkelijk zo zwak dat ik regelmatig nieuwe producten koop die ik in de reclames zie.. Waarom? Ach, als ik tevreden zou zijn over de mascara bijvoorbeeld die ik nu heb, zou ik het ook niet doen, maar ik heb bij alles altijd de vrees dat er iets beters is, en dat ik dat niet heb.. Ehmz. *confused* Nahja, ik ben er gewoon gevoelig voor, ik weet niet precies waardoor, misschien heb je dat wel sneller als je niet helemaal tevreden over jezelf enz. bent, je ziet DIE mensen dat aanprijzen, en die mensen zien er wel goed uit, bladiebla, en dat wil jij ook..
God, het komt zo heel puberaal en kinderachtig en zwak over.. Dat is het eigenlijk ook. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over het algemeen ben ik dan ook totaal niet beinvloedbaar door reclames, simpelweg omdat ik me altijd ergens aan irriteer en wegzap. en als ik al een reclame zie die regt dat ik gelijk naar de winkel moet rennen om dit en dat merk mascara te kopen omdat die 24 uur blijft zitten, je wimpers krult, de kleinere wimpers duidelijk zichtbaar maakt, ze voller maakt, en daarbij ook nog eens een nieuw borsteltje heeft wat zo gevormd is dat je maar 1 keer hoeft te strijken (waar dan 300 scheikundigen 3 jaar aan hebben zitten sleutelen, om het speciaal voor JOU zo perfect mogelijk te maken) dan lach ik even om het feit dat die mascara ondanks het verkeerd gebogen borsteltje precies hetzelfde zal zijn als de rest en blijf ik rustig op mn plek om te wachten voor dat wat er na de reclame komt.. nee, beinvloedbaar ben ik niet. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben heel erg tevreden over de producten die ik momenteel gebruik.
Als ik op zoek ben naar iets nieuws kan ik me vaak laten meeslepen door reclame. Ik ben al een tijdje op zoek naar goede mascara . Ik heb heel veel soorten mascara al gebruikt en vaak is het achteraf toch een teleurstelling. Dus in dat opzicht ben ik wel makkelijk te beinvloeden. Helaas ![]() Ik weet wel een beetje hoe reclame in elkaar zit maar het maakt mij altijd zo nieuwsgierig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
soms dan zie ik een reclame en denk ik oeehhh cooool, maar ik ga het dan niet meteen kopen maar eerst vraag ik een beetje rond aan mensen of ze het al geprobeerd hebben enzo
maar soms dan geloof ik het wel en koop ik het ook,maar dat zijn meestal van die dingen die niet zulke verschrikkelijk grote beloftes maken. dat geloof ik haast nooit |
![]() |
|
Ja daar ben ik erg gevoelig voor..Recent is een mascara van Maybelline voor extra volume..Naja..Ik zal ff het verhaal vertellen..Een paar maanden terug heb ik die mascara van Maybelline voor extra volume gekocht in waterproof..Dat borsteltje was echt heel erg verrot..Allemaal klonters enzo toen ik hem voor het eerst open maakte..Naja..Ik dacht, dat zal wel zo horen..Dom dom dom..
Nu heb ik een paar weken terug een reclame voor ditzelfde product gezien maar dan voor de niet-waterproof versie..Het borsteltje zag er heel normaal uit enzo en die dame die het ophad zag er ook heel mooi uit..En wat deed ik?..De volgende dag hobbelde ik naar de winkel om die mascara te kopen..En ja hoor, weer zo'n verrot borsteltje.. ![]() Maar ja, ik dwaal af volgens mij ![]() Als ik iets leuks zie op tv koop ik het bijna altijd..Heel stom enzo, maar ik kan er niets aan doen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
neuhj... k kijk zowiejzoow weinig tv, en als k al kijk dan zap k weg bij reclames k heb er egt een gruwlijke teringhekel aan om t maar ff zo te zeggen...
verder gebruik k qua make-up enzo) gewoon wat ik zelf leuk (kleurtjes) en goed (merken) (daarnaast gebruik k alleen oogpotlood en soms glitters ofzo, en never te nooit mascara, dus daar bennik zowiejzoow al niet gevoelig voor... ![]() ![]() maar keej... reclame in t algemeen... is tog meestal bedoelt voor merkkleding en daar geef k niet bepaald veel om... |
![]() |
|
Nee, *giechel* Ik hou alleen van professionele merken.
de drogisten hebben toch altijd de B-ingredienten,en dan kan het best leuk zijn.. maar die mascara gaat toch wel klonteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens niet gevoelig voor reclames, een enkele keer komt het wel eens voor dat ik bijvoorbeeld een "nieuw" etenswaar probeer. |
![]() |
|
![]() |
Beinvloed word je toch denk ik. Ookal is het op de lange termijn. Kijk, als er een nieuwe zalfje oid wordt aangeprezen of een nieuwe mascara ben ik echt niet iemand die naar de winkel rent om het te halen. Ik ben zowiezo niet zo'n trendbijhouder. Laatst zag ik een super mooie riem. Die riemen trend bestaat alweer een hele tijd maar ik doe er pas aan mee als ik zelf iets leuks zie. Ik vind het zo'n verspilde moeite om dat alles bij te houden.
Reclames zie ik niet echt bewust. Sommige filmpjes onthoud ik wel omdat ik ze grappig vind maar meestal weet ik niet meer waar ze dan van waren. Op het eerste gezicht doet reclame me niet veel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik iets nieuws zie en het lijkt me beter dan wat ik heb, of ik wil het eens een x uitproberen, dan ga ik soms wel in de winkel kijken wat het is en koop ik het als het niet te duur is..
Ik koop geen mascara van 15 euro omdat het zogenaamd zo goed zou zijn, terwijl ik tevreden ben met mascara van 7 euro bijv.... Maar die nieuwe Labello met smaakje ga ik denk ik wel kopen, lijkt me wel lekker ![]() |
![]() |
|
Hm, als ik het op tv zie dan denk ik: "wow dat wil ik ook"!
Maar na een paar minuten ben ik het alweer vergeten. Meestal kijk ik gewoon zelf in de winkel, en ik probeer ook altijd zoveel mogelijk nieuwe dingen. Heb niet echt een bepaald vast merk ofzo. Alleen met haarverf heb ik het wel. Dan zie ik iets op tv en zodra ik het geld heb, dan koop ik weleens het merk dat ik een paar dagen daarvoor op tv heb gezien.
|
Mjah ik vind het toch apart dat er zo veel mensen zeggen dat ze nie beinvloedbaar zijn maar die merken worden toch echt wel meer verkocht door reclames...
maar ik denk van mezelf dat ik oowk nie echt beinvloedbaar ben eigenlijk... ik kijk weleens reclames als ik te lui ben om de afstandbediening te gaan pakken maar als ik al wat zie waarvan ik denk dat is koel, wat toch eigenlijk nooit gebeurt... dan benk het na 5 minuten alweer vergeten geloof ik... misschien dat als ik weer een nieuwe mascara moet kopen dak het me dan wel herinner... maar als het duur is dan koop ik toch wel een gewone ![]() het enige waar ik trouwens intrap is dat apparaatje voor je buikspieren weet je wel van selltv ofzow... kweenie hoe ie heet maar die had mijn moeder gekocht en nou benk wel benieuwd of ie ook werkt dus daarom gebruik ik um soms ![]()
|
k heb mezelf nog nooit betrapt op het kopen van een uhms zown ding voor je lippen iig en mja ook verder geen make-up dus k ben dr niet echt gevoelig voor (t zou ook kunnen komen omdat ik een jongen ben maar ach ik geef de schuld aan de reclames die gewoon niet overtuigend genoeg zijn
![]()
|
![]() |
ik kom vaak wel op ideeen van wat ik nog zou willen of moet hebben ofzo.... maar niet dat ik dan echt op dat merk zou gaan letten en de helft van de tijd vergeet ik het meteen weer..
||
![]() |
Citaat:
![]() (als het die bolle blauwe verpakking is: daar heb ik er al 4 van versleten en ze bevallen me prima, maar ik dwaal af ![]() Ik ben zelf niet echt gevoelig voor reclame, ik probeer weleens wat nieuws, maar meestal is dat als een vriendin iets heeft wat volgens haar goed werkt ofzoiets. Niet omdat een of ander supermodel hetzelfde gebruikt en er daarom zo fantastisch uitziet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Meisjes hebben een zwakkere persoonlijkheid, dus kopen ze eerder dingen die ze op reclames zien. bron: dit topic :]
|
![]() |
Ben er niet echt gevoelig voor, tenminste niet met cosmetica enzo. Als ik die reclame zie, denk ik wel vaak dat wil ik ook wel proberen, maar 5 minuten later ben ik het weer vergeten.
Maar qua yoghurt en chocola heb ik wel vaak, laat ik het eens proberen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een saai, een dorpeling en de slet zitten in een topic, zegt de een.. #1433 Lorelei | 500 | 27-06-2011 11:20 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #18 Verwijderd | 500 | 14-04-2007 16:59 | |
Lifestyle |
Honcho!! 100%hallal | 69 | 14-07-2005 20:55 | |
Software & Hardware |
[Linux] Impopulair doordat het te moeilijk is? Krekker | 60 | 10-03-2005 18:24 | |
Lifestyle |
Reclamegevoeligheid. rodina | 49 | 18-01-2004 20:42 | |
Eten & Drinken |
Ben jij gevoelig voor reclame? Daantje_0705 | 28 | 08-12-2003 15:13 |