![]() |
|
Musharraf aan de dood ontsnapt
Uitgegeven: 14 december 2003 20:37 ISLAMABAD - De Pakistaanse president Pervez Musharraf is zondag aan de dood ontsnapt doordat een bom die had moeten ontploffen toen hij over een brug reed, te laat afging. Dat heeft de Pakistaanse minister van Informatie Rasheed gezegd. Een zware bom ontplofte onder een brug bij Rawalpindi vlak nadat de auto van Musharraf daaroverheen was gereden. De president was onderweg naar zijn residentie in die garnizoensplaats. De brug raakte beschadigd, maar niemand raakte gewond. Het was de derde aanslag op Musharraf. De generaal kwam in oktober 1999 aan de macht na een militaire staatsgreep. Hij is een belangrijke bondgenoot van de Verenigde Staten in hun oorlog tegen het terrorisme. Pakistan heeft meer dan vijfhonderd verdachten opgepakt die lid zouden zijn van al-Qaeda en naar het land waren gevlucht nadat een door de VS aangevoerde coalitie was begonnen met bombardementen op Afghanistan om het regime van de Taliban te verdrijven. http://nu.nl/news.jsp?n=246232&c=23
|
![]() |
|
Dus, m.a.w.:
Musharraf wordt gesteund als de VS en daarom wordt Pakistan gezien als een democratie en een goede staat en een aanslag op Musharraf wordt dan gezien als iets ergs. En (geheel suggestief van mijn kant uit, maar ter illustratie) het maakt niet uit of Musharraf kinderslavernij toelaat en terroristische organisaties in Eritrea steunt.
||
![]() |
Citaat:
@Keith, ik denk dat ik behoorlijk veel over de geschiedenis van Pakistan weet. Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 17:18. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ok maar als die groeperingen bommen gaan leggen enzo, kan ik begrijpen dat je daar tegen op treedt. Lijkt me op zich niet verkeerd.
||
Citaat:
Musharaf rolt bepaalde instanties op? Als het terroristische org's zijn is dit niet slecht. Het kan best zo zijn dat Musharaf gewoon een goede dictator is, de twee kunnen best samengaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoor weer dat generaal Musharraf nog een aanslag met zelfmoordcommando's heeft overleefd. De mazzelaar... Maar ja, drie maal is scheepsrecht. Zelfs een kat gaat een keer dood.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geen wonder dat ik de islamitische ideologie heb omarmd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En blijkbaar is er vraag naar die naaktstranden en Turkse Playboy, anders zouden ze er niet zijn. Keurige moslims daar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 |