Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - winkelen • Mijn geld komt van… - IBG ![]() - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M - en vele anderen • Ik drink graag… - Dubbelfriss • Op t.v. kijk ik graag naar… - Dit was het nieuws • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Ned 3 • Op de radio luister ik naar…. - 3 FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits en Metro - Apeldoornse Courant... of hoe heet dat tegenwoordig.... de stentor ofzo • Jouw muziekzender op t.v. is… - geeneen • De nieuwste muziek krijg je door… - radio • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - turnen - trampoline springen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - CU
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
zit ik achter Internet ga ik winkelen en genoeg andere dingen • Spelletjes doe ik … niet • Ik besteed veel geld aan…. uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… mijn ouders • Mijn kleding komt van… H&M en vele andere winkels • Ik drink graag… vruchtensap en thee • Op t.v. kijk ik graag naar… films • Ik ben vooral te vinden op de zender… Net 5 • Op de radio luister ik naar…. Noordzee • Als ik de krant lees, lees ik… De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… MTV • De nieuwste muziek krijg je door… Internet • Voor snelle berichten… bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… Karate • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… D66 |
![]() |
|
![]() |
Beste mensen,
ik zal nog maar es, voor de derde keer een kort en bondige uitleg geven... De vragen (en antwoorden) zijn gebaseerd op een onderzoek door een erkend bureau. Ik heb ook eerder gezegd dat je andere antwoorden kan geven.... ach laat maar, want ik heb namelijk ook al gezegd dat je niet hoeft mee te doen als je de vragen slecht vindt en zo..... Maar ja, er zijn natuurlijk altijd ignorant fucks die denken het beter te weten..... |
![]() |
||
Citaat:
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren geen van allen (brand cd's, houd niet van winkelen, uitgaan doe ik nog niet aan en ik heb geen mobiel) • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn geen van allen • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf geen van allen • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV alle 3, waar leuke liedjes op dat moment zijn • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD geen idee
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - 3fm • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box - MTV in oktober • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet -ga ik winkelen -luister ik muziek • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. -geen van allen - • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… geen van allen • Ik drink graag… ook geen van allen • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols -en nog anderen • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… -winkel (tijdschrift ofzo) • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … bijna nooit • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… anders: de gelderlander • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… ballet • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Groenlinks
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… Haagsch Courant ![]() • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Donnie schreef op 15-12-2003 @ 11:34:
[B] • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - doe ik aan sport - ik maak muziek (allevier) • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. hobbies • Mijn geld komt van… - mijn ouders (zij zijn ook mijn 'werkgevers' btw) • Mijn kleding komt van… lady sting, Esprit, V&D • Ik drink graag… cola, dubbelfris • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols - Kopspijkers (o.a.) • Ik ben vooral te vinden op de zender geen idee, 'k kijk naar allerlei verschillende zenders. • Op de radio luister ik naar…. sterk wisselend • Als ik de krant lees, lees ik… - NRC Handelsblad • Jouw muziekzender op t.v. is… geen • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - badminton, zeilen, surfen, • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… -- Groenlinks |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… • Ik ben vooral te vinden op de zender… • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn --> geen van deze drie! • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA wel érg beperkte keuzemogelijkheden hoor ![]()
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport - zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat - H&M • Ik drink graag… - bier - baco - wijn - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD - SP ![]() ![]() |
![]() |
|
•In mijn vrije tijd…
ga ik winkelen en zit ik achter de pc (en doe ik dingen met mijn vriendje, maar die stond er niet bij ![]() •Spelletjes doe ik … op de computer en heel ouderwets met een spelbord •Ik besteed veel geld aan…. uitgaan en winkelen (en mijn vriendje) •Mijn geld komt van… mijn ouders (en mezelf) •Mijn kleding komt van… geen van deze winkels •Ik drink graag… niks van dit (mixdrankjes) •Op t.v. kijk ik graag naar… alledrie wel •Ik ben vooral te vinden op de zender… net 5 en rtl 4 •Op de radio luister ik naar…. sky radio (en 3 fm) •Als ik de krant lees, lees ik… niks van deze keuzes (brabants dagblad) •Jouw muziekzender op t.v. is… mtv •De nieuwste muziek krijg je door… internet en vrienden •Voor snelle berichten… bel ik even of stuur ik een email. •De sport die ik doe, of zou willen doen is… skaten skeeleren •Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… PvdA
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - en zit ik bj vrienden • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… -------------------- • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Algemeen Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - ik mag nog niet stemmen ![]()
|
In mijn vrije tijd…
- ga ik uit, luister ik muziek, maak huiswerk, doe niets • Spelletjes doe ik … - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M - en overal waar maar iets leuks hangt • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… muziekzenders, jiskefet (heel grappig!), en alles wat grappig is en mooie films • Ik ben vooral te vinden op de zender… elke zender wel als k zap • Op de radio luister ik naar…. -3fm • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even -sms • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - paardrijden (ja ik ben een 'meisje') - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP en als je meer wilt weten mail me dan ![]()
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … -op de pc of op een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s [b] - uitgaan en winkelen [\b] - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… [B]- mijn ouders - mijn werkgever [\B] • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat en de v&D • Ik drink graag… - bier - baco - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 Ik luister nooit • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV maar naar die andere 2 kijk ik ook • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren -Badmintonnen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD Niet, ik mag nog niet stemmen en ik zou dus ook niet weten wat Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 19:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
. In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders . Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Algemeen Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD |
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - zit ik bij vrienden - zit ik voor een groot deel op internaat • Spelletjes doe ik … - buiten of binnen, ligt aan het weer, zelden op de pc. • Ik besteed veel geld aan…. - eten en kleding • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - o.a H&M of waar ik iets leuks zie. • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Ik kijk bijna nooit tv, soms idols (de audities) of een film. • Ik ben vooral te vinden op de zender… - ligt eraan waar iets leuks op is. • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Eindhovens Dagblad - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - dat is een beetje seizoensgebonden en ligt er ook aan waar de rest zin in heeft. • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - Ik mag nog niet stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op een spelbord * eigenlijk alleen als ik ooit een keer moet oppassen bij mij aan de overkant..die kinderen willen altijd spelletjes doen ![]() • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M * verder rode winkel, vero moda, only, dept, men@work, etc. • Ik drink graag… - bier - wijn * heb eigenlijk liever een mixje..maar geen baco..liever iets zoeters zoals pisang of passoa..iets in die richting • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols * en paradise hotel ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… ik lees geen krant • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal * ik doe niet meer aan sport..maar uit dit rijtje zou ik kiezen voor voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD * eigenlijk niks..ben nog geen 18 he ![]() Asjeblieeeeeeft |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je naam is koning, kerel.
• In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - anders, nl. de IBG • Mijn kleding komt van… - anders, nl. plaatselijke winkels • Ik drink graag… - ik drink geen alcohol • Op t.v. kijk ik graag naar… - geen van drieën • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Nederland 3 • Op de radio luister ik naar…. - ik luister geen radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - GroenLinks Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 23:12. |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf - anders: NRC Handelsblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV - geen van 3en • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren - bijna alle sporten • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD - ik mag nog niet stemmen, ook geen verstand van
|
• In mijn vrije tijd…
zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - SBS 6 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M (ONLY, peek&cloppenburg, esprit, bijenkorf...) • Ik drink graag… - bier (Smirnhoff) • Op t.v. kijk ik graag naar… (politie- en ziekenhuisseries) - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… (ned 1, 2 ,3) - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. (radio1, yorin, rtl fm) - Radio 538 (beperkte keus..) • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro (of het Utrechts Nieuwsblad) • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… (D66) Wat een ontzettend beperkte vragenlijst!
Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 15:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik... - op een spelbord - buiten • Ik besteed (veel) geld aan…. - c.d.’s, boeken - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever (allebei) • Mijn kleding komt van… - H&M (en Vero Moda, Lady Sting) • Ik drink graag… - bier - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - Dr Quinn (herhaling ![]() - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - 3FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Nederlands Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - schaatsen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - CU (CDA kan ook )
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… Visions en andere winkels • Ik drink graag… Coca cola vanilla, ice-tea, thee • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass - Idols - Documentaires over vanalles • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Discovery - Veronica - andere kanalen - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - 3fm - Hotradio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - NRC • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Snowboarden - Hockey - Skateboarden • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever (bijna tenminste ![]() • Mijn kleding komt van… - H&M + plaatselijke winkels • Ik drink graag… - baco + thee, cappuccino • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols ![]() + Dit was het nieuws, Buffy, Alias ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - De Gelderlander • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe is… Dansen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD Geen van allen (d66) Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 14:21. |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP Wat een ongelovelijke bagger enquete, veel plezier met de antwoorden |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet (en luister ik muziekjes) • Spelletjes doe ik … Niet • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… Niet alcoholische dranken. • Op t.v. kijk ik graag naar… Britcoms • Ik ben vooral te vinden op de zender… BBC 2 en Ned. 3 • Op de radio luister ik naar…. 3 FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Niet
||
Citaat:
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… *drinkt geen alcohol* • Op t.v. kijk ik graag naar… *geen van alle* ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio + - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - CDA Geen dank ![]() |
![]() |
|
Moet je echt hier uit kiezen?
![]() • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - baco ??? cola - • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - SBS 6 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - CDA Christenunie
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport zit ik achter internet of de tv ![]() • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten op de pc • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren geen van 3en, ik besteed mijn geld vooral aan kleding (krijg kledinggeld) • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever mijn ouders, werk vrijwillig, dus daar verdien je niet zoveel mee ![]() • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat ik koop daar waar de kleding leuk is, als ik van deze 3 moet kiezen zou ik eerder de H&M of Cool Cat binnenlopen dan de C&A • Ik drink graag… - bier - baco - wijn geen van 3en, ben geen fan van alcohol • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols Jackass ![]() ![]() ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 rtl fm, of sky radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf De Stem ![]() • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel m'n vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even bellen of e-mailen • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren ik zwem *yay* • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD groenlinks, maar van deze 4 VVD
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- Internet / doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer Ikk besteed veel geld aan…. uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M (o.a.) • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Geen • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - Ik ben niet bekend met de politieke partijen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom Type | 17 | 19-01-2005 16:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |