Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 19:37
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Hier sluit ik me bij aan!! Het is erg wat er gebeurd is en dat hoort niet, maar mensen overdrijven nu toch wel heel erg zeg... Het leven gaat door hoor, ook zonder Pim!
Dankje, ik begon me al eenzaam te voelen !

En voor Lyx, ik denk dat ik voor het CDA zou gaan. Wat betreft zorg, veiligheid, vreemdelingenbeleid en economie zitten ze het meest bij mij in de buurt (of ik bij hun ).
Oud 10-05-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Zeik niet, huur een video ofzo. De mensen van Kopspijkers hebben Pim nogal onder vuur genomen, lijkt me niet meer dan normaal dat je dan even een weekje geen kopspijkers uitzend.
Wat een gelul! Dat is je recht in een democratie met vrijheid van meningsuiting!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Uhmpra schreef:

zeker nooit kopspijkers gezien?

belachelijk vin ik t, tis maar humor dus hoort dit gewoon door te gaan
neej inderdaad, maar t zijn mensen die gemáákt zijn voor de grappen en ook al gingen ze over Pim Fortuyn, dat wil nog niet zeggen dat ze er tegen zijn omdat ze gemáákt zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Wat een gelul! Dat is je recht in een democratie met vrijheid van meningsuiting!
ja daarom hebben zij ook een vrijheid van mening door te zeggen dat ze het niet door laten gaan!! dus wat bedoel je??
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:40
Joostje
Joostje is offline
totale emassahysterie. Weer een punt om fortuyn populist te noemen.
Oud 10-05-2002, 19:45
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

neej inderdaad, maar t zijn mensen die gemáákt zijn voor de grappen en ook al gingen ze over Pim Fortuyn, dat wil nog niet zeggen dat ze er tegen zijn omdat ze gemáákt zijn...
dat klopt, dat hoeft idd niet, toch is het wel slap dat ze die grappen dan nu niet durven te maken, ik vind niet dat hier een grens ligt met humor ofzow...
Oud 10-05-2002, 19:52
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Uhmpra schreef:

dat klopt, dat hoeft idd niet, toch is het wel slap dat ze die grappen dan nu niet durven te maken, ik vind niet dat hier een grens ligt met humor ofzow...
In één woord? kan hoor: KIJKCIJFERS
heeft geen nadere uitleg nodig denk ik...
Oud 10-05-2002, 20:04
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
T-beertje schreef:

In één woord? kan hoor: KIJKCIJFERS
heeft geen nadere uitleg nodig denk ik...
tja zou kunnen
Oud 10-05-2002, 20:21
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
T-beertje schreef:

Dankje, ik begon me al eenzaam te voelen !

En voor Lyx, ik denk dat ik voor het CDA zou gaan. Wat betreft zorg, veiligheid, vreemdelingenbeleid en economie zitten ze het meest bij mij in de buurt (of ik bij hun ).
LOL
alhoewel we in deze topic van mening verschillen
stemmen we beide op CDA (H)
Oud 10-05-2002, 20:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
perseus schreef:

En als kopspijkers en dit was het nieuws dan wel doorgaan, moeten ze dan grappen gaan maken over Pim Fortuyn?
Ja natuurlijk
Oud 10-05-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Zeik niet, huur een video ofzo. De mensen van Kopspijkers hebben Pim nogal onder vuur genomen, lijkt me niet meer dan normaal dat je dan even een weekje geen kopspijkers uitzend.
Helemaal mee eens... en niks meer aan toe te voegen!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:

Ja natuurlijk
Doe effe normaal joh!!! Tuurlijk moeten ze daar de komende tijd even geen grappen over maken... lijkt me niet gepast!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:54
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Helemaal mee eens... en niks meer aan toe te voegen!!
of als je kopspijkers niet wil zien nu, kijk het niet...
Oud 10-05-2002, 20:54
dopehead
dopehead is offline
Ik geef helemaal geen ruk om die klerelijer en nu wordt ik slachtoffer

mee eens en tis bullshit over pim fuck em
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Waarom is dat normaal? Heel veel mensen namen em op de hak...voor de mensen van kopspijkers is et hun werk...
Zelfss bij de dodenherdenking vorige week ging et door..en WOll was véél erger dan dit.
Wo 2 is meer dan vijftig jaar geleden...... Pim Fortuyn is enkele dagen geleden vermoord.... en omdat hij door kopspijkers nogal onder vuur is genomen met 'de puinhoop van professor pim' vind ik het niet meer dan normaal om een weekje niet uit te zenden. Heb je daar nou zo'n problemen mee?? Leer eens respect voor andere mensen te hebben en niet alleen aan jezelf te denken! Er zijn nog genoeg andere leuke programma's die wel doorgaan!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
iMan schreef:
ik vind dat NL ook een beetje doordraait.
Pim was niet onze premoer ofzo maar zo wordt hij nu wel behandeld.
Ik vind dat mensen nu ook weer es gewoon moetne gaan nadenken. Ik las op tv een spandoek: Pim bedankt voor alles wat je voor ons volk gedaan hebt. Nu wil ik wel eens weten wat dat dan allemaal was
Hij heeft de onvrede uitgesproken wat veel mensen wel dachten maar niet durfden te zeggen. Dat taboe heeft hij doorbroken...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Wo 2 is meer dan vijftig jaar geleden...... Pim Fortuyn is enkele dagen geleden vermoord.... en omdat hij door kopspijkers nogal onder vuur is genomen met 'de puinhoop van professor pim' vind ik het niet meer dan normaal om een weekje niet uit te zenden. Heb je daar nou zo'n problemen mee?? Leer eens respect voor andere mensen te hebben en niet alleen aan jezelf te denken! Er zijn nog genoeg andere leuke programma's die wel doorgaan!
Kopspijkers neemt alles op de hak...
Oud 10-05-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:

Ja dat is waar... maar het onderwerp Pim hebben ze de laatste weken wel errug vaak aangehaald!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:04
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Hij heeft de onvrede uitgesproken wat veel mensen wel dachten maar niet durfden te zeggen. Dat taboe heeft hij doorbroken...
Hebben zoveel mensen dan gedacht: Er moet de komende 2 jaar niet geinvesteerd worden in de zorg, het onderwijs? Dachten ze dat het houden van pelsdieren niet verboden moest worden? Wat betreft zijn standpunten wat betreft allochtonen en buitenlanders verwijs ik je door naar de NNP en de NVU. Die waren wel radicaler maar er werd toch een aantal dingen geopperd die fortuyn ietwat zachter heeft verwoord.
Oud 10-05-2002, 21:05
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Joostje schreef:

Juist, dat is gewoon Kopspijkers. Weet je ook voor je kijkt al, ook dat je zelf wel 'ns aangevallen kunt worden (als 'groep' bijv.). Als je met een recent overledene niet wenst te spotten moet je dat ook consequent doen. Dus als binnenkort meneer Bush, Laden of imam El Moundi door z'n kop wordt geschoten, dan ook ff geen grapjes over die persoon of over z'n dood.
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Ja dat is waar... maar het onderwerp Pim hebben ze de laatste weken wel errug vaak aangehaald!!
Het was ook wel goed voor de kijkcijfers, Fortuyn heefgt nou eenmaal grotere amusementswaarde en is door zijn extremere ideen makkelijker op de hak te nemen dan andere politici. En het is verkiezingstijd.
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Omdat ze zn boek gingen uitleggen
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Juist, dat is gewoon Kopspijkers. Weet je ook voor je kijkt al, ook dat je zelf wel 'ns aangevallen kunt worden (als 'groep' bijv.). Als je met een recent overledene niet wenst te spotten moet je dat ook consequent doen. Dus als binnenkort meneer Bush, Laden of imam El Moundi door z'n kop wordt geschoten, dan ook ff geen grapjes over die persoon of over z'n dood.
CENSUUR!
Oud 10-05-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Omdat ze zn boek gingen uitleggen
Ja duh en omdat het onderwerp Pim zo vaak werd aangehaald de laatste tijd en omdat hij vaak nogal belachelijk werd gemaakt gaat nu mede daardoor Kopspijkers niet door.. en ik snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:11
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Ja duh en omdat het onderwerp Pim zo vaak werd aangehaald de laatste tijd en omdat hij vaak nogal belachelijk werd gemaakt gaat nu mede daardoor Kopspijkers niet door.. en ik snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet!!!
Hij was de laatste tijd ook vaak in et nieuws...

Ik doe zo moeilijk omdat ik et zo'n domme reden vind om zo'n programma te skippen...vooral et lagerhuis vinnik onbegrijpelijk...Bij kopspijkers zijn ze echt niet zo grof om PF belachelijk te maken...dat is smakeloos en dat weten ze...maar ik vind PF gewoonweg niet belangrijk genoeg om et te skippen...
Oud 10-05-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:

Ja natuurlijk
Jij wel ja, met je avatar...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Er is ook nog zo iets als ethiek. En daaronder valt ook je smoel dicht houden als iemand overlijd.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Juist, dat is gewoon Kopspijkers.
Kopspijkers is van de VARA, en de VARA is een linkse omroep. Dat werd erg duidelijk toen Westbroek werd ontslagen omdat hij het over LN had gehad in zijn radioprogramma.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 22:30
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Kopspijkers is van de VARA, en de VARA is een linkse omroep. Dat werd erg duidelijk toen Westbroek werd ontslagen omdat hij het over LN had gehad in zijn radioprogramma.
Hij werd tijdelijk geschorst omdat ie reclame zat te maken voor LN...niet omdattie rechts is...das bullcrap..
Oud 10-05-2002, 22:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
D@mien schreef:

Hij werd tijdelijk geschorst omdat ie reclame zat te maken voor LN...niet omdattie rechts is...das bullcrap..
Hij heeft helemaal geen reclame gemaakt man, DAT is juist de bullshit in het verhaal! Hij heeft LN maar een of twee keer laten vallen. Da's ook de reden dat ze de beslissing later teruggedraaid hebben naar betaald verlof.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 09:40
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Lyx schreef:

LOL
alhoewel we in deze topic van mening verschillen
stemmen we beide op CDA (H)
Yepz, zijn we toch nog wel allebei goed bij ons hoofd
naja, we verschillen enkel op het punt over de 'overdrevenheid' rond Pim deze dagen..
Oud 11-05-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:

Hebben zoveel mensen dan gedacht: Er moet de komende 2 jaar niet geinvesteerd worden in de zorg, het onderwijs? Dachten ze dat het houden van pelsdieren niet verboden moest worden? Wat betreft zijn standpunten wat betreft allochtonen en buitenlanders verwijs ik je door naar de NNP en de NVU. Die waren wel radicaler maar er werd toch een aantal dingen geopperd die fortuyn ietwat zachter heeft verwoord.
Zo bedoel ik het niet... veel mensen waren ontevreden over de regering in Nederland, maar velen daarvan durfden dit niet openlijk in de media te vertellen. Fortuyn deed dat wel, mensen hoeven het niet met hem eens te zijn, maar hij was wel diegene die de onvrede uit durfde te spreken, in tegenstelling tot vele anderen.... jaah een beetje omslachtig uitgelegd maar ik kan ff niet uit m'n woorden komen!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:27
Balance
Balance is offline
als een ander wordt vermoord door zinloos geweld, dan gaat toch ook gewoon alles door?
waarom is pim fortuyn meer waard als elk ander mens?

(kheb niet alles aandachtig gelezen, dus ik hoop niet dat ik iets zeg wat een ander al heeft gezegd....)
Oud 11-05-2002, 19:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Uhmpra schreef:

neej daar zit wel wat in ja... maar dan kan t programma wel door gaan maar dan moeten ze die grappen over Pim Fortuyn wel laten zitten want daar krijgen ze toch alleen maar problemen mee...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:24
xx
xx is offline
Ik vind het ook raar dat Kopspijkers niet doorgaat, ik kan op dit moment wel even een uurtje humor gebruiken na alle dagen pim fortuyn te hebben gezien. Ik vond het ook afschuwelijk maar iedereen doet nu net of pim fortuyn een god is die nederland op de rand van de afgrond gered heeft!! En daar ben ik het niet mee eens want kijk hoe goed het de afgelopen jaren met nederland gegaan is, ok er zijn dingen die absoluut beter kunnen maar kijk eens hoe rijk we het hier hebben!!!!! Daar is zeker meer dan helft van de wereldbevolking jaloers op!

Ok ik weet dat ik een beetje van het onderwerp ben afgeweken maar ik moest het gewoon even kwijt.

xx
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:26
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

Zo bedoel ik het niet... veel mensen waren ontevreden over de regering in Nederland, maar velen daarvan durfden dit niet openlijk in de media te vertellen. Fortuyn deed dat wel, mensen hoeven het niet met hem eens te zijn, maar hij was wel diegene die de onvrede uit durfde te spreken, in tegenstelling tot vele anderen.... jaah een beetje omslachtig uitgelegd maar ik kan ff niet uit m'n woorden komen!
GL, SP, CU, SGP, CDA enzo zaten ook allemaal op paars te zeiken hoor
Oud 11-05-2002, 19:34
@pie
@pie is offline
Citaat:
Joostje schreef:

GL, SP, CU, SGP, CDA enzo zaten ook allemaal op paars te zeiken hoor
de afgelopen 2 maanden misschien, maar de 7 jaar ervoor heb ik er NIETS over gezien of gehoord
Oud 11-05-2002, 19:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
@pie schreef:

de afgelopen 2 maanden misschien, maar de 7 jaar ervoor heb ik er NIETS over gezien of gehoord
1) van LPF ook niet.
2) ze hebben heus wel lopen zeiken hoor, alleen word dat nooit door het journaal verteld.
Oud 11-05-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:

Hier sluit ik me bij aan!! Het is erg wat er gebeurd is en dat hoort niet, maar mensen overdrijven nu toch wel heel erg zeg... Het leven gaat door hoor, ook zonder Pim!
hier ben ik het dan weer mee eens.
En tuurlijk heeft kopspijkers hem bezeikt, maar dat hoort toch?! Hallo, die man moest wel tegengas krijgen logisch ook. Maar waarom is nu alle tegengas ineens helemaal verboden, nu worden mensen die eerst kritiek op 'm hadden ook heel boos aangekeken dat sláát toch nergens op.
Ik had juist graag kopspijkers willen zien, hoe ze erop reageerden enzo. Denk heus wel dat ze dat gepast hadden gedaan hoor, maar ddat het niet doorgaat vind ik jammer maar ook stom

Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 20:42
xx
xx is offline
Citaat:
Rosa! schreef:

hier ben ik het dan weer mee eens.
En tuurlijk heeft kopspijkers hem bezeikt, maar dat hoort toch?! Hallo, die man moest wel tegengas krijgen logisch ook. Maar waarom is nu alle tegengas ineens helemaal verboden, nu worden mensen die eerst kritiek op 'm hadden ook heel boos aangekeken dat sláát toch nergens op.
Ik had juist graag kopspijkers willen zien, hoe ze erop reageerden enzo. Denk heus wel dat ze dat gepast hadden gedaan hoor, maar ddat het niet doorgaat vind ik jammer maar ook stom
jij verwoord PRECIES!! wat ik denk!! bedankt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Rosa! schreef:

Dat stom ben ik het dan niet helemaal mee eens, maar het is zeker jammer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 08:53
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Er is ook nog zo iets als ethiek. En daaronder valt ook je smoel dicht houden als iemand overlijd.
bij cabaret en satire??? tis maar humor...
Oud 12-05-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:

1) van LPF ook niet.
2) ze hebben heus wel lopen zeiken hoor, alleen word dat nooit door het journaal verteld.
LPF bestaat nog helemaal niet lang.... die partijen van jou lopen nu extra te zeiken omdat ze graag gekozen willen worden.... als ze eenmaal in het kabinet zitten zullen ze er ook wel niet veel van waarmaken... wat denk ik ook wel zal gelden voor LPF
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 11:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Volgens mij is tot nu toe nog nooit een uitzending geannuleerd omdat er toevallig iemand vermoord is... Dan kunnen ze namelijk nooit meer uitzenden.
Oud 13-05-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Veel mensen zijn aangedaan omdat er een populaire politicus is vermoord vanwege zijn ideeen. Mensen zien dit als een aanslag op de democratie. Als je dan al behoorlijk geschokt bent, en dan ook nog eens zo'n rouwsfeer meemaakt, kan dat tot emoties leiden. Tis geen kwestie van overdrijven, maar gewoon menselijke natuur. Niet iedereen is even goed in staat z'n emoties onder controle te houden.
laat ik dat net wel kunnen... hoewel dat nu niet noodzakelijk was, kheb er schijt aan en zal em ook niet missen... elke dag worden er mensen vermoord, en pim is nix meer of minder als andere mensen....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Tja, het enige nieuws in deze week was de dood van Pim Fortuyn, en aanslagen in Israel.
Fout. Dat was het enige waar aandacht aan werd besteed.

Ik vind het ook jammer dat er geen kopspijkers kwam. Dat hele gedoe met Pim deed me zowiezo al niks (), maar om nu 5 dagen over Pim te praten op het nieuws, vind ik (te) ver gaan. Net zoals het afgelasten van programma's.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Het individu zélf is zijn eigen moraalbaken
en nou ff kappen met je ethiek.

:edit: de laatste zin ff iets genuanceerder gemaakt :edit:

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:19
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik vind 't ook wel 'n beetje overdreven worden af en toe. Het is heel erg wat er is gebeurd, maar er wordt elke dag wel iemand vermoord en dan hoor je niemand erover maar als 't een bekende is wel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:

LPF bestaat nog helemaal niet lang.... die partijen van jou lopen nu extra te zeiken omdat ze graag gekozen willen worden.... als ze eenmaal in het kabinet zitten zullen ze er ook wel niet veel van waarmaken... wat denk ik ook wel zal gelden voor LPF
wanttttttt
Oud 14-05-2002, 09:11
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik vind het zwak van de VARA dat Kopspijkers niet werd uitgezonden deze week. Hoewel Pim Fortuyn in dat programma elke keer weer werd gedemoniseert door Jack, Figo Waas enz., vind ik dat ondanks dit het programma door had moeten gaan. Want ook andere politici, leden van het koninklijk huis enz. worden in dat programma voor gek gezet. Natuurlijk was het deze keer moeilijk om het programma te presenteren, want er was die bewuste week maar 1 actueel onderwerp. Maar daarom had het programma nog wel door kunnen gaan. Dan maar een keer wat minder humor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten