![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Nu maar hopen dat deel drie mij aangenaam weet te verassen.
|
Vond het echt een hele goede film, zoniet de beste die ik ooit heb gezien. Ik ben gisteravond geweest, maar de bios zat totaal niet vol, maar dat zal vanavond wel beginnen.
Dat over die elven in dat moeras: Als je goed naar de film gekeken hebt heeft Gollem het verteld. (In het boek staat het ook wel duidelijk) Er was op die velden lang geleden een veldslag. Deze mensen/elven ect zijn daar begraven/ blijven liggen. Daarna is het moeras erover getrokken en is het zo geworden. Gollem zegt daar iets over, niet veel, details staan in het boek ![]() Joepie, volgende week vrijdag voor de 2e keer!!! ![]()
Spoiler
|
Haha... nou ja ik ga de komende weken nog wel een keer of 3
![]() Een van de beste stukken vond ik nog steeds de battle for minas tirith.... Ik keek tijdens dat stuk eventjes achterom de zaal in... prachtig gezicht. 250 mensen op het puntje van hun stoel met open mond naar het doek te kijken ![]() Hoe dan ook... ik had nooit verwacht dat Peter Jackson ons deze drie snoepjes voor zou schotelen. Maar het is hem wel degelijk gelukt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Arwen wordt in het boek misschien 3 keer genoemd ![]() Het boek van Bilbo en Frodo (eigenlijk het boek van Bilbo) heet volgens mij toch echt There and back again ![]()
|
Ik vond het een prachtige film. Meeslepend zonder te leunen op goedkoop effectbejag, schitterende special effects(op een paar scenes met te duidelijke CGI na) en optimaal acteerwerk. Ik vind hem zelfs nog een stukje beter dan TTT, die op zijn beurt ook al iets beter was dan FOTR. Peter Jackson beloofde al dat het de beste was van de drie en er is geen woord van gelogen. Ik vind dan ook dat zijn prestatie(en die van de computertovenaars natuurlijk) moet worden beloond met een oscar.
![]() Ondanks een paar onvermijdelijke flaws, is dit voor mij de absolute nummer 1 van 2003. Go Peter!
||
Citaat:
Het boek wat Bilbo schreeft heette 'there and back again' waar onder stond : 'a hobbits tale by Bilbo Baggins' Toen Frodo het verder schreef heeft hij er onder gezet: '& The Lord of the Rings by Frodo Baggins' of bedoelde je dit niet? ![]() K ben gister weer geweest..super geweldige film gewoon2 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens mij bedoelen ze met Arwen's lot dat verbonden is met de ring:
Arwen zal sowieso in midden-aarde blijven, dus als de ring bij Sauron komt zal ze sterven (samen met alle bewoners van midden-aarde), maar als de ring vernietigd wordt zal Elrond naar Valinor gaan en Arwen sterfelijk worden. Dus hoe dan ook zal ze dood gaan en haar vader nooit meer zien. Ik heb er nog op gelet, maar ik heb niemand in de film precies horen zeggen dat Arwen sterft/ziek is door de ring ofzo. Elrond zegt dat ze stervende is en dat haar lot verbonden is met de ring. En dat klopt ook. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hij was echt super
![]() Ik hem alleen nog niemand gelezen die zich geirriteerd heeft aan die ontzettende lelijke 'superork'. Ik weet wel dat een ork uberhaupt lelijk is, maar ik irriteerde me gewoon aan die kop en wattie allemaal zei. Ik vond het eind ook heel erg mooi. Niet afgeraffeld maar echt de tijd voor genomen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
en wat heb jij vandaag gedaan? innogen | 500 | 01-01-2007 22:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
IMDB's top 250 King Ralph | 81 | 15-01-2005 19:32 | |
Films, TV & Radio |
Overgewaardeerde films Donny must die | 203 | 11-01-2005 14:34 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 | |
Films, TV & Radio |
Golden Globes Daangerous | 2 | 09-01-2004 21:25 |