Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boris
![]() Ik had me voorgenomen alleen de voorrondes te kijken, maar zo lang hij mee doet kijk ik waarschijnlijk iedere week ![]() Die homo-jongen en lesbi-meisje ![]() ![]() Die dikke jongen met dat te kleine shirt ![]() ![]() Die jongen die Alane deed was ook hilarisch ![]() Pff, ik wist niet dat er zoveel rare mensen bij mij in de buurt woonden ![]() Komt Boris toevallig ook uit noord-limburg? ![]() En die Claudia vond ik een beetje zielig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga denk maar is acteren, in een film spelen, want ik heb ook is een schoolmusical gedaan op de basisschool......dus dat moet lukken...... ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat meisje uit deventer, dat lelijke gedrocht met die hema oogschaduw en die moeder die rechtstreeks van het demptahcamp afkwam, ben ik vanmiddag tegen gekomen op het perron. ze deed dat liedje van linda roos en jessica
ik durfde niets te zeggen, haar schoonheid schrok mij af ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het blijft grappig, maar ik heb toch wel even flink zitten walgen toen ze achter een huilend meisje de wc in gingen. Een dat Tooske haar dan gaat 'troosten' (en ondertussen de kijkcijfers al voor zich ziet.) Wat een uitbuiting voor goedkoop entertainment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vond 't wel vreemd dat ze net zeiden dat de Henk zowel - steeds naar het tapijt als - alle kanten op keek... maar gelukkig is-ie gewoon door ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder dat kind dat zo hard begon te janken en naar haar moeder rende.. Als ze zich wat groter had gehouden, was ze volgens mij best doorgegaan... Maar ja... Overdreven kind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en dat jankmens....die was wel erg voorspelbaar
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Frank (=mutsjongen) was leuk... Met haar los, vooral.
En dat figuur dat vorig jaar ook mee deed (met die walkman, ben even naam kwijt), die moet gewoon in een bandje gaan zingen ![]()
||
Citaat:
Hij kan het niet hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoezo, het gaat alleen maar om het uiterlijk ![]() Ik vond de opmerking van Jerney over dat gothic meisje trouwens wel lullig. Ze kan zeggen dat diegene niet goed zingt, dat diegene niet 'dressed to impress' is enz, maar ze zei min of meer gewoon dat het meisje lelijk was... ![]()
||
Citaat:
|
Frank <3
![]() en toen Eric zei: "ok.. en als je nu eens een ander liedje probeert..." en toen jerney: "nou... doe niet zo raar zeg..!" ![]() ![]() het zijn altijd diegenen met een grote bek die in janken uitbarsten... dat meisje van vorig jaar ook al.. die bij jerney op schoot ging zitten ![]() ik vond dat kind trouwens nog best goed zingen ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vond die Frank trouwens wel een hele coole gozer. Echt zo'n Laid back gastje ![]() Maar ik vond het gewoon een leuke persoonlijkheid voor zover je er nu wat van kan zeggen. Edit: En die andere gozer die Billy Joel ging zingen vond ik ook wel aardig. Ik vond het alleen al goed vanwege zijn muziek keuze. Niet zoals al die andere mensen die van die standaard top 40 liedjes kiezen ![]()
Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 11:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |