Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet persoonlijk opvatten hoor maare:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=Halo ![]() Ik heb het spel wel (eerlijk gezegd niet legaal) maar ik vind er werkelijk geen kont aan.. veel te eentonig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik kan me haast niet voorstellen dat ie op de XBox leuker/beter was. Het spel is gewoon een flop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gearbox heeft een geweldige conversie gedaan.
![]() Neem voor lief dat het spel snel is afgewerkt door de releasedatum van de xbox en verdiep je op de verhaallijn. En koop Halo 2 (Xbox only ![]() ![]() Als je t voor de PC koopt, doe t dan voor de multiplayer. Dat is echt uber. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dag beste mensen,
Ik heb sinds gistrer een XBox met Halo, maar ik kom er met 2 dingen niet uit: - Vaak zie je op de grond of aan de muur medical kits liggen/hangen, maar ik kan daar niets mee? Wat is de bedoeling ervan? - Ik ben al 2 x helemaal zonder minutie komen te zitten, is het de bedoeling dat ik overal die gunnen van die wezens afpak of kan ik nog op een andere manier aan ammo komen...? Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen (maby wat tips), thnx!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het gespeeld, en werd er hardstikke misselijk van. En daarnaast is het natuurlijk weer gewoon een half-life ripoff, wat ook zoog, en waar ik ook misselijk van werd.
Gek genoeg kon ik Descent altijd met het grootste gemak spelen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
halo op de xbox was leuk - halo op de pc is ook leuk, maar nu verrijkt met extra's zoals :
- framerate-drops - lelijke karteltjes - idioot slechte performance ik kan ut2003 met gemak spelen, ik speel need for speed underground met alles op het hoogste, unreal 2 draait als een zonnetje, generals draait super, maar halo... ach ja, licht vast aan mij.
|
Jo, keb nu samen met een vriend zo'n beetje alle Easter Eggs in halo proberen te vinden en ik vroeg me af of jullie er nog een paar hadden die ik nog niet weet
zelf heb ik 2 hakenkruisen in bloed gevonden ![]() ![]() ![]() post maar een end heen als je er 1 weet
||
Citaat:
hahahaha, die is goed, mikken enschieten kan wel als je ff oefent, de eerste week kon ik er ook nx van en nu ben ik bijna een True Halo Master. En halo is wel cool, maarja smaken verschillen....
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen idd jammer van de performance en de framerate-drops ik vraag me af wat voor systeem je nodig hebt om m wel goed te laten draaien zonder problemen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nouik heb een,
Pentium IV 2,6 Ghz 512 MB DDR-Ram Ati Radeon 9600 128 MB DDR-Ram 120 GB hd 7200 rpm en nog wil die niet eens op 30 fps lopen, een vriend van mij heeft een AMD Athlon XP 2600+ 512 MB DDR-Ram Nvidia nogwat met 256 MB DDR-ram en nog loopt ie niet op 30 fps waarschijnlijk heb je een NASA pc nodig om dit spel goed te laten lopen Gearbox heeft het fantastisch gedaan (het spel vern**ken dan he) ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
First person shooter Thinus | 11 | 12-08-2011 20:39 | |
Games |
Shooter zonder zombies w/e Noeleke | 19 | 16-02-2011 13:00 | |