![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is denk ik wel een idee
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij belde 's nachts op of ik hem naar huis wou rijden, is namelijk een half uur rijden ofzo en hij had wat gedronken. Dus ik onwijze moe maar goed gezegd dat ik dat wel zou doen.
Naar zijn huis gereden en in de auto allebei al gezegd dat we heel erg moe waren en meteen zouden gaan slapen. Thuis even op de bank gezeten, naar bed gegaan, licht uit, poging tot slapen. Maar ja hij lag te dicht tegen me aan dus dat slapen hebben we even uitgesteld. was vlug maar lekker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mannen kiezen eigenlijk nooit een vrouw uit die slimmer is dan zijzelf zijn, net zo min als vrouwen een man kiezen die dommer is dan zijzelf. Academisch geschoolde mannen zijn al kritisch wat vrouwen betreft, kun je nagaan hoe veeleisend academisch geschoolde vrouwen zijn. Die hebben geen man nodig om ze te onderhouden en nemen ook geen genoegen met een domme kerel. Dat is ook de reden dat zoveel jonge, hoogopgeleide vrouwen vrijgezel zijn. Kadaver kennende, is hij net zo min als ik op zoek naar geblondeerde bimbo's met een IQ van dertig. Het zijn juist de intelligente, veeleisende vrouwen waar we naar op zoek zijn, maar die zo o zo moeilijk te veroveren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 00:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb me gisteravond onderweg naar hem in de struiken verscholen om me daar uit te kleden (behalve mijn stayup kousen en mijn schoenen) en daarna netjes weer mijn lange jas (tot halverwege mijn kuiten), sjaal en handschoenen aan te doen. Toen ben ik verder naar hem toegefietst, huis ingegaan door de keukendeur waar mijn vriend al was (hij had de deur namelijk van 't slot gehaald), en hem geknuffeld en gezoend. Omdat de vorige keer zo onaf was, was hij ook al vrij opgewonden (en ik natuurlijk al helemaal, zo zonder kleren onder die jas, met die koude voeringstof steeds langs mijn huid, mm), dus het was vrij hevig zoenen. Na een minuut of vijf deed hij mij m'n jas uit, en tja, toen ging 't los he
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vorige week.
Een vriendin van me kwam bij me logeren, we zouden eigenlijk eerst nog pulp fiction gaan kijken, maar die was nog voor de 'big cahuna burger" scene al afgezet. Het ging weer zoals het altijd bij ons ging. Eerst rustig zoenen, en na een halfuur pas beginnen met het ontkleden. Daarna vervolgde ik mijn passionele acties met het strelen op de iets meer geprivileerde plaatsen. Na een uitvoerig handonderzoek, begon zij haar hand/mond combo, die zelfs een ervaren jonge knul als ik deed zweten. Mijn antwoord op die aanval was een tegenaanval met mijn tong, die haar nog lang zal heugen. Hierna had mevrouw echter nog niet genoeg, dus was het tijd voor harde maatregelen. Na een lange tijd van deze hardere maatregelen, hebben we nog wat voor de tv gehangen, en ging zijn de volgende morgen weer met een tevreden grijns op het gelaat richting huis. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Onze ( vriendje zit naast me) laatste vrijpartij was erg lekker..
Voorspel duurde niet al te lang aangezien ik erg geil was ![]() De seks zelf duurde ongveer 20 minuten en ik kwam heeerlijk klaar, enne daarna nog ff lekker in elkaars armen gelegen en geknuffeld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe ziet een geweldige vrijpartij er voor je uit? monkey86 | 2 | 02-01-2004 18:57 |