Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 23:27
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Cybersniff schreef op 17-12-2003 @ 22:57:
Die was het lekkerste ever.. Met mijn EX vriendin toen ik haar weer zag..

Maar dat is inmiddels ook alweer 3 maanden geleden..
bij mij ook.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 00:37
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Gisteravond... eigenlijk verder niets over te melden.

oh ja.. ik heb haar voor t eerst gebeft was wel zeer oke trouwens
Oud 19-12-2003, 01:09
Verwijderd
Citaat:
antispleen~* schreef op 18-12-2003 @ 16:59:

Over iemand heen komen is moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 09:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
laatste keer.... euh... 2 weken geleden ofzo?

niet echt verwacht, ik blijf wel vaker bij haar slapen en lang niet altijd sex. ik had eigenlijk ook niet echt zin in eerste instantie want het was 2 uur 's nachts en we moesten beiden om half 8 opstaan....

maar van het een kwam het ander en toen gingen we om 5 uur maar eens slapen...
Oud 19-12-2003, 09:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-12-2003 @ 00:06:
Why are the cutest guys always gay or taken?
Schattig kwa uiterlijk of schattig kwa persoonlijkheid? Je kunt overdrijven nl.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:49
Verwijderd
eum laatste was zondag, pijnlijk, maar verder wel leuk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:01
Gwinnie
Gwinnie is offline
afgelopen dinsdag

ik haalde hem om 10 uur sochtends van t station, zijn toen in bad gegaan. daarna op mijn bed nog gelegen. was leuk en lekekr, maar niet heel erg uitgebreid.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 13:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Wild, lang, hartstochtelijk en gepassioneerd, kortom: Super!

Laatste keer was 3 weken geleden, met mijn ex. Was echt geweldig (de sex tussen ons was/is altijd super )
Heel lang voorspel gehad (altijd trouwens), waren allebei erg geil, en mijn ex was erg creatief wat er in resulteerde dat we ons allebei in allerlei vreemde maar wel heel leuke (en lekkere) houdingen hebben gewrongen.
We waren ook erg melig, hij heeft soms echt té suffe opmerkingen, wat deze vrijpartij ook wel weer iets extra's gaf. Verder lagen we trouwens op een matras op de grond in een kale kamer, want het was zijn laatste ochtend in dat huis (hij ging die dag verhuizen) dus ja, daar moesten we wel nog even een leuke herinnering van maken natuurlijk . We hebben echt de sterren van de hemel gevreeën, en daarna heerlijk nog een tijd liggen nagenieten in elkaars armen.

Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 16:34.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 15:34
juno
juno is offline
Gisternacht gingen we pas om vier uur slapen, (met nog een boterham tegen de after sex honger) en vanmiddag wilden we echt om twaalf uur opstaan, ( honger), maar het werd toch weer drie uur...en toen hadden we echt honger!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 15:37
antispleen~*
antispleen~* is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 19-12-2003 @ 02:09:
Oud 19-12-2003, 21:00
Verwijderd
Lekker, maar wel een beetje frustrerend want ik was maar half klaargekomen (lastig uitleggen ) dus bij elke beweging die hij daarna maakte begon ik op en neer te stuiteren .

Daarna hem gepijpt onder de douche ( dat telt ook wel als een vrijpartij toch?) maar daarmee moest ik stoppen want hij werd duizelig. Moet ie ook maar blijven ademhalen hoor .
Dat een uurtje later weer samen afgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:44
Kadaver
Kadaver is offline
Veel te lang geleden, maar ik kan er wel een heel boek over schrijven
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:56
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 19-12-2003 @ 23:44:
Je inbox is vol
Oud 19-12-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 19-12-2003 @ 23:44:
Hehe, same here
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:06
Kadaver
Kadaver is offline
Dan pakken we het toch verkeerd aan denk ik of niet?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:22
Verwijderd
Dat zou kunnen, maar volgens mij zijn alle 'hoe versier ik een vrouw'-handleidingen niet echt bruikbaar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:30
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-12-2003 @ 00:22:
Dat zou kunnen, maar volgens mij zijn alle 'hoe versier ik een vrouw'-handleidingen niet echt bruikbaar
Klopt, zelfs met alle info die ik sneaky uit de cosmo en viva haal blijf ik keihard falen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 20-12-2003 @ 00:30:
Klopt, zelfs met alle info die ik sneaky uit de cosmo en viva haal blijf ik keihard falen
Rofl Inderdaad...teveel van vrouwen snappen werkt ook niet, blijkbaar willen ze iemand die een béetje op de goede weg zit, maar over het algemeen toch een botte, vrouwen-niet-begrijpende zak is
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:38
Kadaver
Kadaver is offline
Om die reden zit ik er serieus over na te denken om me als een arrogante klootzak te gedragen ipv dat lieve jongetje die er altijd is als grote broer en praatpaal
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:47
Verwijderd
Dat is denk ik wel een idee maar waarschijnlijk bezit jij, net zomin als ik, niet die natuurlijke boerencharme die ertoe leidt dat dat soort lompe klojo's altijd heel makkelijk aan de vrouw geraakt...als we dat moeten gaan imiteren wordt het een monsterlijke vertekening van de werkelijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 23:55
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-12-2003 @ 00:47:
Dat is denk ik wel een idee maar waarschijnlijk bezit jij, net zomin als ik, niet die natuurlijke boerencharme die ertoe leidt dat dat soort lompe klojo's altijd heel makkelijk aan de vrouw geraakt...als we dat moeten gaan imiteren wordt het een monsterlijke vertekening van de werkelijkheid
Helemaal correct, ik zie ons niet zitten met cars broeken en fila truien aan op een 1 of ander boerenschuurfeest in de hoop een troela te regelen die het verschil niet weet tussen pak hem beet publiek recht en privaat recht
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:01
Verwijderd
Of jullie zoeken meiden die iets intelligenter en leuker zijn dan de gemiddelde geblondeerde bimbo met een iq van 30... 't is maar een ideetje hoor, maar misschien zijn jullie wel net zo veeleisend als de meisjes die jullie leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:01
Lolita
Lolita is offline
Hij belde 's nachts op of ik hem naar huis wou rijden, is namelijk een half uur rijden ofzo en hij had wat gedronken. Dus ik onwijze moe maar goed gezegd dat ik dat wel zou doen.
Naar zijn huis gereden en in de auto allebei al gezegd dat we heel erg moe waren en meteen zouden gaan slapen.
Thuis even op de bank gezeten, naar bed gegaan, licht uit, poging tot slapen. Maar ja hij lag te dicht tegen me aan dus dat slapen hebben we even uitgesteld. was vlug maar lekker
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-12-2003 @ 01:01:
Of jullie zoeken meiden die iets intelligenter en leuker zijn dan de gemiddelde geblondeerde bimbo met een iq van 30... 't is maar een ideetje hoor, maar misschien zijn jullie wel net zo veeleisend als de meisjes die jullie leuk vinden...
On a serious note - je weet dat er geen groep is met een hoger vrijgezellenpercentage dan hoogopgeleide vrouwen van tussen twintig en dertig?

Mannen kiezen eigenlijk nooit een vrouw uit die slimmer is dan zijzelf zijn, net zo min als vrouwen een man kiezen die dommer is dan zijzelf. Academisch geschoolde mannen zijn al kritisch wat vrouwen betreft, kun je nagaan hoe veeleisend academisch geschoolde vrouwen zijn. Die hebben geen man nodig om ze te onderhouden en nemen ook geen genoegen met een domme kerel. Dat is ook de reden dat zoveel jonge, hoogopgeleide vrouwen vrijgezel zijn.

Kadaver kennende, is hij net zo min als ik op zoek naar geblondeerde bimbo's met een IQ van dertig. Het zijn juist de intelligente, veeleisende vrouwen waar we naar op zoek zijn, maar die zo o zo moeilijk te veroveren.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-12-2003 @ 01:07:
On a serious note - je weet dat er geen groep is met een hoger vrijgezellenpercentage dan hoogopgeleide vrouwen van tussen twintig en dertig?

Mannen kiezen eigenlijk nooit een vrouw uit die slimmer is dan zijzelf zijn, net zo min als vrouwen een man kiezen die dommer is dan zijzelf. Academisch geschoolde mannen zijn al kritisch wat vrouwen betreft, kun je nagaan hoe veeleisend academisch geschoolde vrouwen zijn. Die hebben geen man nodig om ze te onderhouden en nemen ook geen genoegen met een domme kerel. Dat is ook de reden dat zoveel jonge, hoogopgeleide vrouwen vrijgezel zijn.

Kadaver kennende, is hij net zo min als ik op zoek naar geblondeerde bimbo's met een IQ van dertig. Het zijn juist de intelligente, veeleisende vrouwen waar we naar op zoek zijn, maar die zo o zo moeilijk te veroveren.
Dat onderste bedoelde ik, ja. Vervelend als iedereen veeleisend is, dan heb je twee groepen vrijgezellen die op zoek zijn naar mensen die voldoen aan hun eisenpakket...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:22
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-12-2003 @ 01:07:
Mannen kiezen eigenlijk nooit een vrouw uit die slimmer is dan zijzelf zijn
Geldt dat ook voor jou?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:39
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 20-12-2003 @ 00:55:
Helemaal correct, ik zie ons niet zitten met cars broeken en fila truien aan op een 1 of ander boerenschuurfeest in de hoop een troela te regelen die het verschil niet weet tussen pak hem beet publiek recht en privaat recht
Lijkt me hip

Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 00:41.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:50
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-12-2003 @ 01:39:
Lijkt me hip
Genoeg boerenschuurfeesten in Emmen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 00:51
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 20-12-2003 @ 01:50:
Genoeg boerenschuurfeesten in Emmen inderdaad
Daar ben ik steevast ieder weekend te vinden
Oud 20-12-2003, 00:53
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-12-2003 @ 01:51:
Daar ben ik steevast ieder weekend te vinden
We divageren, de FB zit zeker te pitten
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:29
PMEV
PMEV is offline
Super! Was vanacht. Eerst douche, dan elkaar oraal bevredigen en dan even er tegenaan! Dan in elkaars armen in slaap vallen, heeeeeerlijk!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:55
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 20-12-2003 @ 01:22:
Geldt dat ook voor jou?
Wat opleidingsniveau betreft wordt het een beetje moeilijk een vrouw te vinden die slimmer is, aangezien ik studeer, dus tenzij zij éen of andere zeer prestigieuze topmaster doet zijn we op dat vlak elkaars gelijken. Maar op filosofisch vlak ben ik zeker op zoek naar een meid die mij wat kan leren, ik vind er niets aan als éen van de twee altijd het meest ergens over weet. Zij moet mij onderwijzen op haar terreinen en ik onderwijs haar op die van mij. Wederzijdse kennisoverdracht, wat is er mooier? Het lijkt me vreselijk als éen van de twee op alle vlakken intellectueel ondergeschikt is aan de ander.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 15:14
Noeksel
Noeksel is offline
Dat was me een verjaardags-cadeautje.. We zijn echt uren bezig geweest, konden er geen genoeg van krijgen. Lekker lang voorspel... hmm..
Oud 20-12-2003, 16:12
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-12-2003 @ 01:01:
Ik ken ook blonde meisjes met IQ van 130
Oud 20-12-2003, 16:12
Yggdrasil
Yggdrasil is offline
het is alweer 1,5 maand geleden, maar ik kan het me nog goed herinneren! Het was heerlijk
Oud 20-12-2003, 17:23
snoopy
snoopy is offline
ik stond m'n tanden te poetsen, en hij kwam onder de douche vandaan. Toen keken we elkaar aan en vonden we elkaar ineens zo mooi
We moesten wel zachtjes doen, want z'n moeder was thuis
(ow ja... tis ongeveer 2,5 uur geleden )
Oud 20-12-2003, 19:02
antispleen~*
antispleen~* is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-12-2003 @ 15:13:
Wat opleidingsniveau betreft wordt het een beetje moeilijk een vrouw te vinden die slimmer is, aangezien ik studeer, dus tenzij zij éen of andere zeer prestigieuze topmaster doet zijn we op dat vlak elkaars gelijken.
Alsof je niet ontzettend veel verschil hebt in intellect en iq in universitaire kringen.. Echt niet iedereen die studeert aan de universiteit is slim hoor.. ik verbaas mij dagelijks over de domheid van sommige medestudenten.
Oud 20-12-2003, 19:05
Verwijderd
Ik heb me gisteravond onderweg naar hem in de struiken verscholen om me daar uit te kleden (behalve mijn stayup kousen en mijn schoenen) en daarna netjes weer mijn lange jas (tot halverwege mijn kuiten), sjaal en handschoenen aan te doen. Toen ben ik verder naar hem toegefietst, huis ingegaan door de keukendeur waar mijn vriend al was (hij had de deur namelijk van 't slot gehaald), en hem geknuffeld en gezoend. Omdat de vorige keer zo onaf was, was hij ook al vrij opgewonden (en ik natuurlijk al helemaal, zo zonder kleren onder die jas, met die koude voeringstof steeds langs mijn huid, mm), dus het was vrij hevig zoenen. Na een minuut of vijf deed hij mij m'n jas uit, en tja, toen ging 't los he . Was erg heftig en duurde niet zo lang, maar dat hoefde ook niet .
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
antispleen~* schreef op 20-12-2003 @ 20:02:
Alsof je niet ontzettend veel verschil hebt in intellect en iq in universitaire kringen.. Echt niet iedereen die studeert aan de universiteit is slim hoor.. ik verbaas mij dagelijks over de domheid van sommige medestudenten.
D'oh. Ik had het ook alleen maar over het formele aspect, namelijk het studeren op zich. Daarom bracht ik ook zo expliciet onderscheid aan tussen het studeren an sich en het intellect en de denkbeelden van een persoon. Iemand die studeert hoeft niet intellectueel te zijn, honderd procent gelijk heb je.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:54
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
laatste was meer zo van "slam, bam, thank you ma'am" ... zou het leuk vinden als er weer eens wat leven in de brouwerij kwam
Oud 20-12-2003, 21:16
Verwijderd
Vorige week.

Een vriendin van me kwam bij me logeren, we zouden eigenlijk eerst nog pulp fiction gaan kijken, maar die was nog voor de 'big cahuna burger" scene al afgezet.

Het ging weer zoals het altijd bij ons ging. Eerst rustig zoenen, en na een halfuur pas beginnen met het ontkleden. Daarna vervolgde ik mijn passionele acties met het strelen op de iets meer geprivileerde plaatsen.

Na een uitvoerig handonderzoek, begon zij haar hand/mond combo, die zelfs een ervaren jonge knul als ik deed zweten. Mijn antwoord op die aanval was een tegenaanval met mijn tong, die haar nog lang zal heugen.

Hierna had mevrouw echter nog niet genoeg, dus was het tijd voor harde maatregelen. Na een lange tijd van deze hardere maatregelen, hebben we nog wat voor de tv gehangen, en ging zijn de volgende morgen weer met een tevreden grijns op het gelaat richting huis.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 20-12-2003 @ 17:12:
Ik ken ook blonde meisjes met IQ van 130
Die doen alsof
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:01
Marshall
Marshall is offline
mn geheugen laat me in de steek ... sex???
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 15:17
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
bertbart schreef op 18-12-2003 @ 13:19:

mijn laatste vrijpartij was 3 weken terug en dat was met mijn ex... mijn ex en ik zijn al 2 maanden uitelkaar, maar soms mis ik hem nog wel een beetje... 3 weken terug besloot ik om bij mijn ex terug te gaan... dus ik heb 's avonds laat om kwart over elf nog de trein naar amsterdam genomen... en toen ik er was heb ik hem gebeld en gezegd dat hij naar buiten moest kijken... mijn ex helemaal verrast, blij en helemaal in tranen om mijn weer te zien... we zijn gelijk naar de slaapkamer gestormd en we hebben heerlijk gevreeën... het was de mooiste vrijpartij uit mijn leven tot nu toe... het klinkt heel cliché, maar we werden 1... geen enkele vrijpartij die ik met hem eerder had kan er tegen op... wat heel grappig was, en wat jullie ook eens moeten doen bij jullie vrijer als hij of zij een overhemd aanheeft... ik maakte de knopjes van zijn overhemd los... en ik wilde zijn hemd uittrekken, maar hij lag op zijn rug en ik zat boven op hem... de mouwen waren nog dichtgeknopt en hij lag met zijn armen onder zijn rug... en hij kon niet veel doen om overeind te komen... dus ik heb hem heel dominant aangeken en ik kon doen wat ik wilde... toen heeft hij me geneukt, want hij was natuurlijk wel een beetje in zijn mannelijkheid aangetast we hebben tegen elkaar gefluisterd dat we van elkaar hielden... en we hebben die nacht nog twee keer gevreeën... 's cochtends hebben we nog uitgebreid op straat staan zoenen... maar toen ik weer met de trein richting huis ging raakte ik helemaal in paniek... de nacht was zo onbeschrijfelijk mooi, dat een soort van bindingsangst mij overviel... 's avonds heb ik hem opgebeld en heb ik hem opnieuw gedumpt
Zal hij zich wel lekker klote om voelen dan? Eerst met hem neuken en dan meteen weer dumpen, alsof je hem weer heel effetjes nodig had.
Oud 21-12-2003, 15:21
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
bertbart schreef op 18-12-2003 @ 13:19:

mijn laatste vrijpartij was 3 weken terug en dat was met mijn ex... mijn ex en ik zijn al 2 maanden uitelkaar, maar soms mis ik hem nog wel een beetje... 3 weken terug besloot ik om bij mijn ex terug te gaan... dus ik heb 's avonds laat om kwart over elf nog de trein naar amsterdam genomen... en toen ik er was heb ik hem gebeld en gezegd dat hij naar buiten moest kijken... mijn ex helemaal verrast, blij en helemaal in tranen om mijn weer te zien... we zijn gelijk naar de slaapkamer gestormd en we hebben heerlijk gevreeën... het was de mooiste vrijpartij uit mijn leven tot nu toe... het klinkt heel cliché, maar we werden 1... geen enkele vrijpartij die ik met hem eerder had kan er tegen op... wat heel grappig was, en wat jullie ook eens moeten doen bij jullie vrijer als hij of zij een overhemd aanheeft... ik maakte de knopjes van zijn overhemd los... en ik wilde zijn hemd uittrekken, maar hij lag op zijn rug en ik zat boven op hem... de mouwen waren nog dichtgeknopt en hij lag met zijn armen onder zijn rug... en hij kon niet veel doen om overeind te komen... dus ik heb hem heel dominant aangeken en ik kon doen wat ik wilde... toen heeft hij me geneukt, want hij was natuurlijk wel een beetje in zijn mannelijkheid aangetast we hebben tegen elkaar gefluisterd dat we van elkaar hielden... en we hebben die nacht nog twee keer gevreeën... 's cochtends hebben we nog uitgebreid op straat staan zoenen... maar toen ik weer met de trein richting huis ging raakte ik helemaal in paniek... de nacht was zo onbeschrijfelijk mooi, dat een soort van bindingsangst mij overviel... 's avonds heb ik hem opgebeld en heb ik hem opnieuw gedumpt
Lúl! Lullo man, geef maar toe, je wilde gewoon even van billenstijn!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 15:23
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 21-12-2003 @ 16:21:
Lúl! Lullo man, geef maar toe, je wilde gewoon even van billenstijn!

idd, schaam je bertbart! Jij oversexte kwal!
Oud 21-12-2003, 15:51
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gisteravond. Mm was erg dronken en al lallend hebben we gevreëen, het was erg grappig en best lekker..geloof ik
Oud 21-12-2003, 16:16
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 21-12-2003 @ 16:51:
Gisteravond. Mm was erg dronken en al lallend hebben we gevreëen, het was erg grappig en best lekker..geloof ik
Dat is de bedoeling, dat het lekker is
Oud 21-12-2003, 16:39
Punkygirl
Punkygirl is offline
Onze ( vriendje zit naast me) laatste vrijpartij was erg lekker..
Voorspel duurde niet al te lang aangezien ik erg geil was
De seks zelf duurde ongveer 20 minuten en ik kwam heeerlijk klaar, enne daarna nog ff lekker in elkaars armen gelegen en geknuffeld.

Regels voor berichten