Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik maak ze trouwens zelf wel graag, dat soort zinnen. Maar om eerlijk te zijn, ik ga ze ook niet teruglezen haha. ![]() |
![]() |
|
Wijsheid word sterk beinvloed door de mate waar in je bewust bent van dingen. Hoe meer ervaring, hoe bewuster en hoe meer je dingen beleeft als de waarheid.
Ik zie wijsheid als een constante belevenis van je kennis en bewustzijn. En intillgentie zie ik als een computer chip, die nieuwe informatie ontvangt en verwerkt naar een vorm waarin je het kan begrijpen. |
![]() |
|
Na mijn mening is het intulect er voor om beter te kunnen leren.. boekjes enzo.
Wijsheid echter is echter meer dan dat, ik denk dat wijsheid meer iets is wat andwoorden op levensvragen kan proberen te geven. Ik vind zelf dat creativieteit ook nog er bij vernoemt kan worden.. Want mensen die niet perce een hoog IQ hebben, kunnen wel heel wijs zijn. maar mensen die niet wijs zijn kunnen weer heel veel andwoorden krijgen door gewoon creatief te zijn... hmmm dit is maar een theorietje hoor, niet meer dan dat...
||
![]() |
Citaat:
Mocht je ooit vader worden of een pasgeborene zien,kijk dan eens goed in die ogen..zonder vooroordelen,kijk gewoon en voel wat je ervaart. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik voel er wel wat voor.. Inanis | 65 | 09-01-2008 22:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Denken phensicske | 14 | 28-03-2004 08:00 | |