| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Als je die Armagedda beu wordt... wil ik het graag met je ruilen  

Na 'm eindeloze malen op mp3 beluisterd te hebben wil ik m wel eens echt in de kast hebben staan. Verder is het ook gaaf allemaal. Ik verwacht vanmiddag Gorgoroth - Pentagram en misschien ook nog deze: - Sturm - Ultra - Blasphemy - Live Ritual: Friday the 13th - Blodsrit - Supreme Misanthropy 

"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..." 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

zeker cool en je moet maar ff kopietje van die rmx cd geven ! ow en laatst gekocht: placebo - without you i'm nothing dj format - music for the mature b-boy 

www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

is 't wel eens in je opgekomen dat mensen ook cd's kopen die ze níet weer kwijt willen? 

A.i.d.s: Anally injected death sentence 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

radiohead- ok computer 

radiohead- kid a radiohead- the bends kraftwerk- autobahn the thermals- more parts per million the strokes- is this it ? pink floyd- echoes joy division- still the raveonettes- whip it on interpol- turn on the bright lights muse- hullabaloo buena vista social club- best of lamb- between darkness & wonder het meeste had ik al gehad, maar moest vervangen worden. ook nog een cadeautje voor wallflower, maar die zet ik er maar niet bij. 

dónde está la playa? 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..." 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Do you remember what we tried to reach and build together?            forever forever                  "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet" 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

|