Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je die Armagedda beu wordt... wil ik het graag met je ruilen
![]() ![]() Na 'm eindeloze malen op mp3 beluisterd te hebben wil ik m wel eens echt in de kast hebben staan. Verder is het ook gaaf allemaal. Ik verwacht vanmiddag Gorgoroth - Pentagram en misschien ook nog deze: - Sturm - Ultra - Blasphemy - Live Ritual: Friday the 13th - Blodsrit - Supreme Misanthropy
||
Citaat:
zeker cool ![]() en je moet maar ff kopietje van die rmx cd geven ! ow en laatst gekocht: placebo - without you i'm nothing dj format - music for the mature b-boy
||
Citaat:
is 't wel eens in je opgekomen dat mensen ook cd's kopen die ze níet weer kwijt willen?
|
radiohead- ok computer
radiohead- kid a radiohead- the bends kraftwerk- autobahn the thermals- more parts per million the strokes- is this it ? pink floyd- echoes joy division- still the raveonettes- whip it on interpol- turn on the bright lights muse- hullabaloo buena vista social club- best of lamb- between darkness & wonder het meeste had ik al gehad, maar moest vervangen worden. ook nog een cadeautje voor wallflower, maar die zet ik er maar niet bij.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|