Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
bedankt voor jullie reacties
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat ik het misschien wel zou zien, maar het is voor mij inderdaad zo als sommigen ook al zeiden, net als een bril. Het zou me waarschijnlijk wel opvallen. Ik denk dat ik er, als ik die persoon beter leer kennen wel naar zal vragen, maar goed meer uit interesse dan iets anders.
|
Verwijderd
|
Natuurlijk zal ik even knipperen, ben in de trein ook wel eens een jongen tegen gekomen met 2 van die "hoortoestellen" in, maar maakt verder niets uit...
Voor jou is de keuze simpel, of je hoort wel iets, of helemaal niets.. , en dan heb ik liever een vriend[in] die wel iets hoort met zo'n ding in het oor ![]() Wat ik mij wel afvraag: hoe zit met dichtbij? Ik bedoel.. als iemand tegen je oor gaat praten, word dat dan ook zo versterkt dat het pijn doet oid? ps: dat ding is klein ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hehe, nee, ik krijg dan onwijze storing enzo als m'n batterijtje leeggaat. Nogal klote als je dan geen nieuwe bij je hebt en je de hele dag geïsoleerd bent zeg maar.. Maar goed, dan is t m'n eigen schuld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een van mijn oppaskindjes <3 heeft 2 gehoorapparaten, daar merk je ook niets van. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Wat gaaaaaaf zeg!!!!! ![]() Als je dan toch mensen pest, doe het dan bij mensen die iets meer in staat zijn om iets terug te kunnen doen..kom je zelf ook wat minder kansloos over. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik kende eerst wel een jongen maar die was bijna volledig doof, vond het toch wel moeilijk om tegen hem te praten enzo ![]() maar dat kwam meer door hem ( niet lullig bedoelt) maar hij praatte heel onduidelijk omdat hij z'n hele leven al zo doof was.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het absoluut niet storend, en natuurlijk ziet het er niet mooi uit, je zou dit nu kunnen opvatten als een belediging, maar dat is het absoluut niet, maar je kunt natuurlijk wel mooi zijn mét zo'n ding, waarom niet? er zijn zoveel mensen met dat soort dingen (denk aan buitenboordbeugel, orthopedische schoenen) die gwoon mooi zijn,
kweet niet of je het wil, maar zou je een foto kunnen posten, want dan is het mogelijk een mening te geven hoe het bij jou staat, en of je er misschien iets aan kan doen om het minder te laten opvallen (denk aan haarstijl enzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee maar ik vind dat vleeskleurige gewoon een averechts effect geven altijd. Het moet zogenaamd niet opvallen maar het geeft net iets vies, alsof het organisch is ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Goed, hoortoestel, natuurlijk niets mis mee. Dat van dat harder praten dat ken ik wel, want mijn nichtje heeft ook een hoortoestel en in het begin praatte ik onbewust ook wat harder. Het is hetzelfde verhaal als een bril, ja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Katten pillen geven is saai #1839 Miekje* | 500 | 14-06-2013 17:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gehoorschade bruudruuster | 21 | 29-01-2008 20:17 | |
Muziek |
Tinnitus (en gehoorverlies) is KUT, draag oordopjes! Verwijderd | 91 | 01-06-2007 23:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 |