Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gewoon normaal!! M'n 1e vriendje, zie ik nog zo af en toe eens een xtje...maar we doen na lange tijd wel normaal tegen hem, ik kom af en toe nog bij hem thuis, omdat ik het heel goed kan vinden met zijn moeder..
![]() Liefs MeLovesYou!!
|
![]() |
wij hebben nog steeds niet de ´normale´manier van omgaan met elkaar..
of het is stom.. of het is té leuk.. en ik laatst al gepost dat het nu anders zou worden omdat hij voor zichzelf duidelijk regels had op gesteld, maar echt aan gehouden heeft hij zich niet....dus was de situatie weer raar.. nu doe ik best een beetje bot tegen hem...en dat doet ons allebei pijn...maar als ik gewoon gezellig met hem ga doen, ben ik bang dat het weer te leuk gaat worden... en dat kan niet, want hij is helemaal verliefd op een aner meisje... wat ik dan ook niet snap...want als je zooo verliefd ben..dan kan je je gevoel voor je ex toch wel bedwingen.. maar ja, aan de andere kant is dat gevoel zo ontzettend vertrouwd...en kan je dat dan eigenlijk niet bedwingen...
||
Citaat:
![]() ![]() overigens een ex is een ex die is exit stage right. Nooit meer energie aan verspillen, nooit meer aan denken. Alles wat er rest is te verbranden wat je van haar (in mij geval) had ![]() Het leven is te kort om verdrietig te zijn mensen. |
![]() |
|
![]() |
een ex van me gaat met dezelfde mensen om als dat ik ga dus als we uitgaan is hij er ook kan nog steeds wel met hem praten een andere ga ik deze vakantie weer naar toe is gewoon hele goede vriend van me en weer een ander heb ik geen contact meer mee en tja denk dat het hoogstens bij hallo blijft...
|
![]() |
|
Met mijn 1ste ex heb ik nog heel normaal contact. Eerst heb ik bijna een jaar niks meer tegen hem gezegd, toen 'hoi' gezegd en elkaar weer op msn gesproken. We hebben weer redelijk veel contact sinds hij even wat heeft gehad met een goeie vriendin van mij. Sindsdien zeggen we elkaar sowieso gedag en hoe gaat het enzo...
Echt diep contact is het niet, maar het is wel gezellig. Toch merk ik dat hij mij niet echt kent zoals ik nu ben en ergens is dat heel begrijpelijk, maar soms vind ik het ook wel jammer.. Met mijn tweede ex heb ik altijd nog goed contact gehouden. Het ging uit omdat het gevoel er niet echt meer was en we praatte sowieso altijd al meer als vrienden dan als vriend en vriendin. Toen het net uit was wist ik even niet hoe ik me tegenover hem moest gedragen, maar hij wel. Nu neemt hij mij nog steeds wel eens in vertrouwen als ie zich klote voelt en we gaan gewoon heel erg goed met elkaar om... ![]() Liefs, Margriet
|
![]() |
ik ben met (mn laatste) ex hele goede vrienden, als er iets aan de hand is geef ik hem wel een knuffel en we praten overal over.. Dit komt waarschijnlijk ook omdat we voordat we iets met elkaar kregen ook al zulke goede maatjes waren, ik ben er erg blij mee dat het niet helemaal fout is gegaan...met de andere heb ik ook nog wel contact, niet veel maar gewoon af en toe een praatje..
|
![]() |
|
de een helemaal niet
de ander heel weinig nog maar (omdat ze zo ver weg woont waarschijnlijk) en de ander...hmm... ene keer vaak en dan weer wat minder, met die laatste weet ik denk ik wel dat we altijd bevriend zullen blijven.... en nu maar hopen dat ze dit niet leest ![]()
|
Eigenlijk kan je beter zeggen hoe mijn ex met mij omgaat, ja ik weet dat het een beetje vreemd klinkt.
Maar wanneer ik hem tegenkom dan begint hij heel aanhankelijk te doen, ik probeer dit juist altijd te vermijden (net zoals anderen al zeiden, het is mijn ex), maar hij trekt zich hier niets van aan, terwijl hij wel weet dat ik dit niet wil...Dus als oplossing--> ik vermijd hem gewoon..
|
![]() |
Niet. Jammer dat die een paar meter van me vandaan woont...
Maar ik zal hem ook geen gelukkig nieuw jaar wensen want ik hoop echt dat die iemand tegenkomt die hem zoveel pijn zal doen als hij mij gedaan heeft dit jaar. Hopen dat als ik een volgende ex heb het wat leuker zal gaan... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven Cherry Springs | 18 | 03-11-2010 12:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #51 Ming-Xia | 500 | 22-12-2006 20:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #35 Verwijderd | 498 | 05-06-2006 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie met je ex ironflower | 25 | 20-02-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met je ex om als het net uit is? ¤Aylin¤ | 29 | 08-02-2003 12:23 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |