Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 09:53
miro
miro is offline
Niet meer. We waren nog erg goed bevriend maar toen hij een nieuwe vriendin kreeg was dat over (zij wilde niet dat hij met mij omging, hij koos voor zijn vriendin)

Met andere "exen" (waar ik dus niet echt een serieuse relatie mee heb gehad) maak ik nog regelmatig een praatje, we ontlopen elkaar niet oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2003, 10:11
Verwijderd
we wonen ver van elkaar af maar we praten veel op msn, en dat is leuk ik denk dat we ooit ook wel weer eens wat zullen afspreken, gewoon als vrienden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 16:00
Laïs
Laïs is offline
Eentje spreek af en toe op MSN,maar dan vlot het gesprek niet.
Bij een ander heb ik er totaal geen moeite mee.
En de anderen spreek ik zelden tot nooit.
Oud 20-12-2003, 16:22
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Beide zijn nu goede vrienden van me en wil dat ook mooi zo houden. Aan de een kan ik wel meer dingen kwijt dan aan de ander, simpelweg omdat de ander nogal een flapuit is en sommige dingen niet voor iedereen bedoeld zijn. Ben blij dat we vrienden zijn, want ze zitten beide dij me in de klas.
Oud 20-12-2003, 16:31
ironflower
ironflower is offline
Ik heb een raltie gehad van bijna 3 jaar, en het is nu ongeveer 2 maanden uit.
De eerste maand zijn we nog best heel close met elkaar omgegaan, omdat we niet zomaar uit een relatie van 3 konden stappen....Soms was het zo leuk dat het eigenlijk wel weer ´aan´leek.
Maar toen kwam ik na een maand erachter dat hij al sinds het uit was, verliefd was op een ander meisje...toen is het een paar dagen niet leuk geweest....maar toch kwamen er steeds weer meer leuke momenten...spannende momenten op msn..aan de telfoon etc. En sommige van deze momenten zijn ook verder gegaan dan alleen een gesprek...Zo is het dus ongeveer 2 maanden lang geweest.
Nu heeft hij vandaag alles verteld aan het meisje waar hij verliefd op is...en hij heeft hij nu duidelijke grenzen voor zich zelf vastgesteld..

we zijn nu gewoon vrienden, geen kroel, niet bellen, niet zo eben in elkaars kont kijpen...etc...
als die dingen deden we tot nu wel..

maar de goede manier van met elkaar omgaan hebben we nog steeds niets echt gevonden...hoop dat het nu gaat lukken
Oud 20-12-2003, 18:49
suikerprinses
suikerprinses is offline
Met mn eerste ex ga ik nu wel normaal om. Spreek m af en toe en dats gewoon oke. Hij heeft een nieuw vriendinnetje maar ik zou hem niet terug willen. Dus dat is geen probleem.

De tweede ex is meer een drama. Ik vind m nog steeds leuk (en het is al 5maanden uit..) Maar we gaan wel normaal met elkaar om, behalve als hij dronken is Nja.. Beetje vreemde jongen. De eerste maanden hebben we elkaar heel vaak gezien enzo, maar nu niet meer. Is maar beter ook.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:06
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
tja...Ik zie er eentje nog heel veel, de rest zie of spreek ik eigenlijk nooit meer. Maar als we elkaar toevallig tegen komen doen we meestal wel normaal tegen elkaar, even vragen hoe het nu gaat enzo.
Oud 21-12-2003, 00:05
juno
juno is offline
De eerste stelde niet veel voor, dus ik zoek hem niet op, maar als ik hem bij toeval tegenkom, doe ik wel normaal. Ik heb niks tegen hem.

De tweede was de grote liefde, maar soms zijn de praktische obstakels en de onderlinge verschillen in persoonlijkheid te groot om een succesvolle relatie aan te kunnen gaan. Dat doet nog steeds wel een beetje pijn, dus ik spreek hem heel soms, na drie jaar radiostilte. Ik draag hem nog steeds een warm hart toe en wens het allerbeste voor hem. Maar ik was niet het beste voor hem...dus...We hebben elkaar zonder het te willen veel verdriet gedaan, maar hij was het waard. Van liefde voor een goed mens moet je geen spijt hebben, en als vriend wil ik hem niet kwijt.

De derde hing er een beetje tussenin. Het begon als sex, maar het groeide voor mij al snel naar meer dan dat. Ik hield eigenlijk best veel van hem. We gingen aanvankelijk als vrienden uit elkaar, want het zat er gewoon niet in en dat wisten we vanaf het begin, en ik gunde hem zo veel meer dan ik hem kon geven. Maar op de een of andere manier heeft hij nu godsgruwelijk de schurft aan me gekregen en heb ik spijt van die hele affaire en iedere traan die ik om het rotjong gelaten heb. Die hoef ik niet meer te zien, nee.

Eigenlijk heb ik alle varianten: 1) het kan me niks schelen 2) ik hou nog steeds, maar dan anders, van hem en 3) van liefde naar haat.

Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 10:44.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:41
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2003 @ 01:05:
De eerste stelde niet veel voor, dus ik zoek hem niet op, maar als ik hem bij toeval tegenkom, doe ik wel normaal. Ik heb niks tegen hem.

De tweede was de grote liefde, maar soms zijn de praktische obstakels en de onderlinge verschillen in persoonlijkheid te groot om een succesvolle relatie aan te kunnen gaan. Dat doet nog steeds wel een beetje pijn, dus ik spreek hem heel soms, na drie jaar radiostilte. Ik draag hem nog steeds een warm hart toe en wens het allerbeste voor hem. Maar ik was niet het beste voor hem...dus...We hebben elkaar zonder het te willen veel verdriet gedaan, maar hij was het waard. Van liefde voor een goed mens moet je geen spijt hebben, en als vriend wil ik hem niet kwijt.

De derde hing er een beetje tussenin. Het begon als sex, maar het groeide voor mij al snel naar meer dan dat. Ik hield eigenlijk best veel van hem. We gingen aanvankelijk als vrienden uit elkaar, want het zat er gewoon niet in en dat wisten we vanaf het begin, en ik gunde hem zo veel meer dan ik hem kon geven. Maar op de een of andere manier heeft hij nu godsgruwelijk de schurft aan me gekregen en heb ik spijt van die hele affaire en iedere traan die ik om het rotjong gelaten heb. Die hoef ik niet meer te zien, nee.

Eigenlijk heb ik alle varianten: 1) het kan me niks schelen 2) ik hou nog steeds, maar dan anders, van hem en 3) van liefde naar haat.
2) heb ik ook.
Maar als ze iets foutdoet(niet weerstuurt ofzo als ze weer eens ligt te slapen om 5uur s'namiddags zonder dat ik het weet) dan vind ik het echt wel erg,zoek ik er steeds meer.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 12:27
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Gewoon normaal!! M'n 1e vriendje, zie ik nog zo af en toe eens een xtje...maar we doen na lange tijd wel normaal tegen hem, ik kom af en toe nog bij hem thuis, omdat ik het heel goed kan vinden met zijn moeder.. En m'n laatste vriendje, kan ik het eigenlijk beter meevinden, heb ik na dat het uitwas ook nog een x mee gezoend...maar gaat verder prima!!

Liefs MeLovesYou!!
Oud 23-12-2003, 12:31
ironflower
ironflower is offline
wij hebben nog steeds niet de ´normale´manier van omgaan met elkaar..

of het is stom..
of het is té leuk..

en ik laatst al gepost dat het nu anders zou worden omdat hij voor zichzelf duidelijk regels had op gesteld, maar echt aan gehouden heeft hij zich niet....dus was de situatie weer raar..

nu doe ik best een beetje bot tegen hem...en dat doet ons allebei pijn...maar als ik gewoon gezellig met hem ga doen, ben ik bang dat het weer te leuk gaat worden...
en dat kan niet, want hij is helemaal verliefd op een aner meisje...

wat ik dan ook niet snap...want als je zooo verliefd ben..dan kan je je gevoel voor je ex toch wel bedwingen..
maar ja, aan de andere kant is dat gevoel zo ontzettend vertrouwd...en kan je dat dan eigenlijk niet bedwingen...
Oud 23-12-2003, 12:43
kever
kever is offline
ik snij dr strot af als ik er nog 1 x voor me doppen sie eh
Oud 24-12-2003, 01:02
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
barbelle schreef op 19-12-2003 @ 22:04:
meestal sla ik ze in elkaar.
goedzo, bijt van je af meid!!

overigens een ex is een ex die is exit stage right. Nooit meer energie aan verspillen, nooit meer aan denken. Alles wat er rest is te verbranden wat je van haar (in mij geval) had

Het leven is te kort om verdrietig te zijn mensen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:49
Noir
Noir is offline
een ex van me gaat met dezelfde mensen om als dat ik ga dus als we uitgaan is hij er ook kan nog steeds wel met hem praten een andere ga ik deze vakantie weer naar toe is gewoon hele goede vriend van me en weer een ander heb ik geen contact meer mee en tja denk dat het hoogstens bij hallo blijft...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 13:50
-bambi-
-bambi- is offline
Als het net uit is (en hij het heeft uitgemaakt) dan zorg ik dat ik hem gewoon een tijd niet zie totdat ik over m'n verdriet heen ben.
Als ik een ex daarna tegenkom maak ik gewoon een praatje, ik heb ook een ex waar ik nog echt goed mee op kan schieten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 12:25
Margriet
Margriet is offline
Met mijn 1ste ex heb ik nog heel normaal contact. Eerst heb ik bijna een jaar niks meer tegen hem gezegd, toen 'hoi' gezegd en elkaar weer op msn gesproken. We hebben weer redelijk veel contact sinds hij even wat heeft gehad met een goeie vriendin van mij. Sindsdien zeggen we elkaar sowieso gedag en hoe gaat het enzo...
Echt diep contact is het niet, maar het is wel gezellig. Toch merk ik dat hij mij niet echt kent zoals ik nu ben en ergens is dat heel begrijpelijk, maar soms vind ik het ook wel jammer..

Met mijn tweede ex heb ik altijd nog goed contact gehouden. Het ging uit omdat het gevoel er niet echt meer was en we praatte sowieso altijd al meer als vrienden dan als vriend en vriendin. Toen het net uit was wist ik even niet hoe ik me tegenover hem moest gedragen, maar hij wel.
Nu neemt hij mij nog steeds wel eens in vertrouwen als ie zich klote voelt en we gaan gewoon heel erg goed met elkaar om...

Liefs,
Margriet
Oud 30-12-2003, 13:02
Prinses 666
Prinses 666 is offline
IK heb geen contact meer met mijn ex en heb hem bij msn geblokt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:16
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
ik ben met (mn laatste) ex hele goede vrienden, als er iets aan de hand is geef ik hem wel een knuffel en we praten overal over.. Dit komt waarschijnlijk ook omdat we voordat we iets met elkaar kregen ook al zulke goede maatjes waren, ik ben er erg blij mee dat het niet helemaal fout is gegaan...met de andere heb ik ook nog wel contact, niet veel maar gewoon af en toe een praatje..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:26
Sade
Sade is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 19-12-2003 @ 01:31:
gewoon niet.
Oud 31-12-2003, 14:28
Brutus
Brutus is offline
niet
Oud 31-12-2003, 14:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
de een helemaal niet
de ander heel weinig nog maar (omdat ze zo ver weg woont waarschijnlijk)
en de ander...hmm... ene keer vaak en dan weer wat minder, met die laatste weet ik denk ik wel dat we altijd bevriend zullen blijven....

en nu maar hopen dat ze dit niet leest
Oud 31-12-2003, 18:58
Philemon
Philemon is offline
Eigenlijk kan je beter zeggen hoe mijn ex met mij omgaat, ja ik weet dat het een beetje vreemd klinkt.
Maar wanneer ik hem tegenkom dan begint hij heel aanhankelijk te doen, ik probeer dit juist altijd te vermijden (net zoals anderen al zeiden, het is mijn ex), maar hij trekt zich hier niets van aan, terwijl hij wel weet dat ik dit niet wil...Dus als oplossing--> ik vermijd hem gewoon..
Oud 31-12-2003, 19:21
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Niet. Jammer dat die een paar meter van me vandaan woont...
Maar ik zal hem ook geen gelukkig nieuw jaar wensen want ik hoop echt dat die iemand tegenkomt die hem zoveel pijn zal doen als hij mij gedaan heeft dit jaar.
Hopen dat als ik een volgende ex heb het wat leuker zal gaan...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:26
vixen
vixen is offline
nouja, eentje zie ik heel soms nog , en met de laatste ben k gewoon nog goed bevriend. leuk hee, dat we altijd bevriend zullen blijven.
Met anderen heb k geen contact meer.
Reageren

Regels voor berichten