Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2003, 13:46
load_harmony
load_harmony is offline
hi! ik heb binnenkort een nieuw jaars gala en heb eigenlijk geen zin en geld om weer een dure gala jurk aan te schaffen zoals voorgaande jaren. 2 keer met dezelfde jurk op hetzelfde gala met dezelfde mensn vind ik ook niet tof. Nu heb ik dus bedacht om een keer zelf wat te maken. En dan bedoel ik gewoon een super maffe met bijvoorbeeld veel kleur, folie, or whateverrrrr!

so my question: wie heeft er toffe ideeen???????
Oud 23-12-2003, 14:54
Verwijderd
Een goed idee (al zeg ik het zelf): probeer het eens op lifestyle..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:25
Verwijderd
Indd >lifestyle

Maar wat mij wel tof lijkt is een oude jurk in allerlei kleuren te spuiten/verven. Aangezien je hem toch maar 1 keer draagt kan dat prima
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:42
_Moby_
_Moby_ is offline
wees niet té creatief, anders gaan mensen denken dat je voor de gelegenheid je carnavalskleren uit de kast hebt getrokken
Oud 23-12-2003, 18:54
Verwijderd
vergeet iig dan niet je bellenblaas mee te nemen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:54
duifeltje
duifeltje is offline
Misschien kan je op een hele simpele jurk heel veel gekleurde bandjes maken (van die gouden enzo).
Oud 23-12-2003, 19:08
Renoi
Renoi is offline
gatver dat doe je toch niet

koop toch gewoon een nieuwe jurk zeg
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 19:37
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Renoi schreef op 23-12-2003 @ 20:08:
gatver dat doe je toch niet

koop toch gewoon een nieuwe jurk zeg
is er eens iemand die probeert origineel te zijn.....

zo'n opmerking maken; dat doe doe je toch niet

ideeen, tjah, kijk gewoon in de burda, knipmode enzo. (in de bibliotheek vind je ook de oudere) maar vaak lijkt dat heel saai, je kunt dat meestal vrij snel leuker maken door andere stofjes of leuke details aan te brengen.
Oud 23-12-2003, 21:19
Qimm
Qimm is offline
Zelf kleding maken vind ik wel cool

Tis dat ik het niet kan
Oud 24-12-2003, 09:40
Renoi
Renoi is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 23-12-2003 @ 20:37:
is er eens iemand die probeert origineel te zijn.....

zo'n opmerking maken; dat doe doe je toch niet

ideeen, tjah, kijk gewoon in de burda, knipmode enzo. (in de bibliotheek vind je ook de oudere) maar vaak lijkt dat heel saai, je kunt dat meestal vrij snel leuker maken door andere stofjes of leuke details aan te brengen.
waarom moet je nou weer zo'n mooi gala gaan verneuken dan met je zelfgemaakte jurk? dat is echt super kansloos. hetzelfde als dat een jongen met een wit rokkostuum komt, sorry maar die kijk ik niet eens meer aan.

hou je toch gewoon eens netjes aan de ettiquette, of iniedergeval een beetje, is toch niet zo moeilijk.. als je weer naar school gaat kan je wel weer de gefrustreerde altow gaan uithangen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 17:11
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
Renoi schreef op 24-12-2003 @ 10:40:
waarom moet je nou weer zo'n mooi gala gaan verneuken dan met je zelfgemaakte jurk? dat is echt super kansloos. hetzelfde als dat een jongen met een wit rokkostuum komt, sorry maar die kijk ik niet eens meer aan.

hou je toch gewoon eens netjes aan de ettiquette, of iniedergeval een beetje, is toch niet zo moeilijk.. als je weer naar school gaat kan je wel weer de gefrustreerde altow gaan uithangen
Whaha, jij hebt echt mensenkennis ik ben absoluut geen alto... al accepteer ik alto's wel heh, zoals elk welvarend mens zou moeten doen (dit is een hint) .

anyway, ik ben al wat verder.... ik heb mijn klerenkast overhoop getrokken en vond allerlei indische jurken. ik ben een maand geleden namelijk terug gekomen van mijn india stage. niet dat die jurken echt gala zijn, maar een indische jurk ziet er al snel sjiek uit heh...
Oud 24-12-2003, 17:52
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Renoi schreef op 24-12-2003 @ 10:40:

jij zet jezelf zo voor lul

Oud 25-12-2003, 12:13
snoopy
snoopy is offline
Ik vind bij gala-jurken altijd een blote rug heel mooi. Je zou iets kunnen doen met van die bandjes aan de achterkant.
o ja, en een split is wel leuk, als je een lange jurk doet, tenminste.
(wat ook leuk is, om s een andere kleur te doen dan het traditionele zwart, en bijv. rood te doen.)
Reageren

Regels voor berichten