Advertentie | |
|
![]() |
|
kheb er eentje in m'n navel, maar ga idd niet met een kort truitje rondhuppelen. Piercings in je gezicht vind ik heel erg lelijk, behalve eentje in je lip(Tom van Blink182 heeft er ook een
![]()
|
ik ga morgen naar de huisarts, die gaat mijn tongriempje door knippen (naja, kijken waarneer die doorgeknipt kan worden => wachtlijsten
![]() Mijn tongriempje zit nl bijna tot bij het puntje van m'n tong, wat best pijnlijk is (als ik mn tong uit steek of met iemand zoen, blijft dat riempje van tussen mijn 2 voorste ondertanden vastzitten, wat erg pijnlijk is) en als die is doorgeknipt kan ik evt. een tongpiercing nemen... wat ik al 'n paar jaar wil. Dus misschien dat ik die er over een paar maanden nog bij neem ![]()
||
Citaat:
![]() Dat wordt toch altijd bij de geboorte gecontroleerd, zodat ze het zo vroeg mogelijk door kennen knippen?! ![]()
||
Citaat:
lijkt me heel gaaf... nog nooit gezien, maar is echt heel vet volgens mij... ik hou van piercings behalve gouden... die zijn walgelijk
||
Citaat:
![]() maar dat komt wel goed ![]() ![]()
|
grappig!
De reden dat ik niet in een superkort ding ga lopen is omdat ik het een beetje 'sletterig' vind. Ik vind m'n piercing best mooi, anders zou ik 'm nie hebben, maar ik hoef er niet showend mee rond te lopen. Ze zien 'm wel op het strand ofzo. ![]()
|
![]() |
heej ik heb een paar dagen geleden een navelpiercing laten zetten. Ben er ontzettend trots op, maar heb het absoluut niet gedaan voor de jongens of zoiets! Gewoon omdat ik het zelf mooi vind :-) enne naveltruitjes komen er bij mij nog steeds niet in!
xx
||
Citaat:
EeyZz maar wat nouw als juh un korfbal tegen juh piercing aan krijg? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Fan-fic Visions of Escaflowne: Shadow. super_kuikentje | 2 | 07-11-2003 16:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
iemand die ik ken zit ergens op een school... Toet0r | 56 | 09-09-2002 15:18 |